![Τέμπη: Το πρώτο έγγραφο του ΟΣΕ για το ρόλο του μηχανοδηγού - Τι αναφέρει για τον σταθμάρχη](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2023/03/tebi2-1-2.jpg)
Τέμπη: Το πρώτο έγγραφο του ΟΣΕ για το ρόλο του μηχανοδηγού – Τι αναφέρει για τον σταθμάρχη
Το έγγραφο σημειώνει χαρακτηριστικά ότι «δυστυχώς, σοβαρά λάθη και παραλείψεις προκάλεσαν το σοβαρό και θανατηφόρο συμβάν» στα Τέμπη.
Spotlight
-
Νέος πρόεδρος του ΣτΕ ο Μιχάλης Πικραμένος
-
Ζαχαριάδης: Λάθος οι αναφορές Κασσελάκη για τον Τσίπρα – Να ζητήσει συγγνώμη από τον κόσμο του ΣΥΡΙΖΑ
-
Η 10χρονη Ρενάντ αναρτά βίντεο μαγειρικής στο διαδίκτυο εν μέσω πολέμου στη Γάζα - Πηγή έμπνευσης και θάρρους
-
Οι χλιδάτες διακοπές της πριγκίπισσας του Μαρόκου, Lalla Salma στη Μύκονο
Αποκαλυπτικό είναι το πρώτο έγγραφο που συνέταξε την 1η Μαρτίου ο ΟΣΕ για την πολύνεκρη τραγωδία στα Τέμπη με τη σύγκρουση των δύο τρένων.
Ο ΟΣΕ, σύμφωνα με έγγραφο που φέρνει στο φως ο ΑΝΤ1, επιρρίπτει τις ευθύνες στον σταθμάρχη Λάρισας καθώς, όπως σημειώνει, «παρέλειψε για άγνωστο λόγο να επαναφέρει την αιχμή 118», το κλειδί δηλαδή, «στην κυριά γραμμή», αφήνοντας την εμπορική αμαξοστοιχία στην παρακαμπτήριο.
Ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον έχει, όμως, αυτό που σημειώνει ο ΟΣΕ στο έγγραφο για τον ρόλο του μηχανοδηγού του Ιντερσίτι «IC62».
Ο μηχανοδηγός ακολούθησε τη σωστή διαδικασία
Όπως αναφέρεται, ο μηχανοδηγός – ως όφειλε – ακολούθησε τη σωστή διαδικασία, που επιτάσσει να ζητήσει επανάληψη του τηλεγραφήματος, της εντολής δηλαδή για το πού πηγαίνει από τον σταθμάρχη Λάρισας. Αυτό γίνεται για να αποφευχθεί κάποιο λάθος.
Πλην όμως, ο σταθμάρχης του έδωσε την απάντηση πως «έχετε γραμμή μέχρι είσοδο Νέων Πόρων».
Τέλος, το έγγραφο σημειώνει χαρακτηριστικά ότι «δυστυχώς, σοβαρά λάθη και παραλείψεις προκάλεσαν το σοβαρό και θανατηφόρο συμβάν».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις