Τέμπη: Το πρώτο έγγραφο του ΟΣΕ για το ρόλο του μηχανοδηγού – Τι αναφέρει για τον σταθμάρχη
Το έγγραφο σημειώνει χαρακτηριστικά ότι «δυστυχώς, σοβαρά λάθη και παραλείψεις προκάλεσαν το σοβαρό και θανατηφόρο συμβάν» στα Τέμπη.
Αποκαλυπτικό είναι το πρώτο έγγραφο που συνέταξε την 1η Μαρτίου ο ΟΣΕ για την πολύνεκρη τραγωδία στα Τέμπη με τη σύγκρουση των δύο τρένων.
Ο ΟΣΕ, σύμφωνα με έγγραφο που φέρνει στο φως ο ΑΝΤ1, επιρρίπτει τις ευθύνες στον σταθμάρχη Λάρισας καθώς, όπως σημειώνει, «παρέλειψε για άγνωστο λόγο να επαναφέρει την αιχμή 118», το κλειδί δηλαδή, «στην κυριά γραμμή», αφήνοντας την εμπορική αμαξοστοιχία στην παρακαμπτήριο.
Ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον έχει, όμως, αυτό που σημειώνει ο ΟΣΕ στο έγγραφο για τον ρόλο του μηχανοδηγού του Ιντερσίτι «IC62».
Ο μηχανοδηγός ακολούθησε τη σωστή διαδικασία
Όπως αναφέρεται, ο μηχανοδηγός – ως όφειλε – ακολούθησε τη σωστή διαδικασία, που επιτάσσει να ζητήσει επανάληψη του τηλεγραφήματος, της εντολής δηλαδή για το πού πηγαίνει από τον σταθμάρχη Λάρισας. Αυτό γίνεται για να αποφευχθεί κάποιο λάθος.
Πλην όμως, ο σταθμάρχης του έδωσε την απάντηση πως «έχετε γραμμή μέχρι είσοδο Νέων Πόρων».
Τέλος, το έγγραφο σημειώνει χαρακτηριστικά ότι «δυστυχώς, σοβαρά λάθη και παραλείψεις προκάλεσαν το σοβαρό και θανατηφόρο συμβάν».
- Θεσσαλονίκη: Επεισοδιακή καταδίωξη κλεμμένου Ι.Χ. – 16χρονος οδηγός μπήκε ανάποδα σε μονόδρομο για να ξεφύγει
- Οπρώτος ντοπαρισμένος αθλητής στην ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων – Τι είχε πάρει
- Πανσέληνος Ιουλίου: Μαγεύει το βίντεο από το «Φεγγάρι του Ελαφιού»
- ΣΥΡΙΖΑ για υποκλοπές: Επίθεση κατά της Δημοκρατίας. μεθοδευμένη και άριστα συντονισμένη από το Μαξίμου
- Ενημέρωση για τη Διαβίβαση Προσωπικών Δεδομένων
- Σκάνδαλο υποκλοπών: κοινοί στόχοι ΕΥΠ και Predator – Τα ονόματα που παρακολουθούσαν με εντολή Μαξίμου