Χρήστος Γκόκας: «Βιάστηκε να βγάλει συμπεράσματα ο κ. Γεραπετρίτης – Εξήγγειλε τα αυτονόητα»
Ο Χρήστος Γκόκας σχολίασε ότι ο νέος υπουργός Μεταφορών «θα ήταν φρονιμότερο, αν πραγματικά το εννοεί, να περιμένει τα αποτελέσματα της έρευνας των εμπειρογνωμόνων και της Δικαιοσύνης».
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
«Η απουσία ενός ολοκληρωμένου σχεδιασμού από την πλευρά της κυβέρνησης για τις σιδηροδρομικές μεταφορές, αποδείχθηκε και από τις σημερινές δηλώσεις του αρμόδιου υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Γεραπετρίτη» – ο οποίος μίλησε για την τραγωδία στα Τέμπη και τις πρωτοβουλίες της κυβέρνησης για το σιδηροδρομικό δίκτυο – τόνισε ο αρμόδιος τομεάρχης του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, Χρήστος Γκόκας.
Παράλληλα, ο κ. Γκόκας έκανε λόγο για έλλειψη «οποιασδήποτε ασφαλιστικής δικλείδας, λόγω απουσίας συστημάτων ελέγχου» και τόνισε πως «φθάσαμε, δυστυχώς, σε μια εθνική τραγωδία, για να εξαγγελθούν, αντί να έχουν ήδη υλοποιηθεί, όσα αποτελούσαν αυτονόητη υποχρέωση, με ευθύνη μιας κυβέρνησης που κλείνει τέσσερα χρόνια θητείας».
Ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ αναφέρθηκε στη «στοιχειωμένη Σύμβαση 717 του 2014, με τις θητείες δύο διαδοχικών κυβερνήσεων», για την οποία, τόνισε, «χρησιμοποιείται για επικοινωνιακούς λόγους, παρέμβαση του πρωθυπουργού, ενώ η κατασκευάστρια εταιρεία, προφανώς, και οφείλει και υποχρεούται να ολοκληρώσει το έργο Σηματοδότησης και Τηλεδιοίκησης, που έχει αναλάβει μαζί με τη συμπληρωματική σύμβαση του 2021, μετά από δέκα ολόκληρα χρόνια, αντί της συμβατικής της υποχρέωσης για δύο ή το πολύ τρία χρόνια».
«Βιάστηκε να βγάλει συμπεράσματα ο Γεραπετρίτης»
«Ο κ. Γεραπετρίτης βιάστηκε να βγάλει τα δικά του πορίσματα για τις αιτίες της τραγωδίας στα Τέμπη, με αναφορά στον ανθρώπινο παράγοντα και στη λειτουργία του τοπικού κέντρου τηλεδιοίκησης στη Λάρισα και σε ακτίνα πέντε χιλιομέτρων», σημείωσε ο κ. Γκόκας.
Και προσέθεσε πως «θα ήταν φρονιμότερο, αν πραγματικά το εννοεί, να περιμένει τα αποτελέσματα της έρευνας των εμπειρογνωμόνων και της Δικαιοσύνης.
»Έχουμε μιλήσει πολλές φορές για τις ελλείψεις προσωπικού, ρωτήσαμε πολλές φορές για το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των αναδιατάξεων του Δικτύου Σηματοδότησης και Τηλεδιοίκησης, χωρίς να δίνονται απαντήσεις και λύσεις.
»Οι προσλήψεις του 2021, που αναφέρθηκαν, αφορούν στην Προκήρυξη του Δεκεμβρίου του 2022 για 117 θέσεις ( 36 θέσεων Σταθμαρχών) που ακόμα δεν έχουν επιλεγεί, αλλά και οι 200, σύμφωνα με τον κ. Γεραπετρίτη, αναθέσεις συμβάσεων (μπλοκάκι), μεταξύ των οποίων 73 Σταθμάρχες , είναι, αφενός πολύ καθυστερημένες, στο τέλος της τετραετίας, αφετέρου πολύ λιγότερες των αναγκών που υπάρχουν».
Η πρόταση του ΠΑΣΟΚ
Ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι η εξασφάλιση της ασφάλειας στους σιδηροδρόμους «χρειάζεται σχέδιο και επιτάχυνση στην εγκατάσταση των συστημάτων σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης και ελέγχου της κυκλοφορίας».
Και υπογράμμισε πως, μέχρι αυτά να λειτουργήσουν, «για την ασφάλεια του σιδηροδρομικού δικτύου, πέραν από τους δύο σταθμάρχες ανά σταθμό, η πρόταση του ΠΑΣΟΚ- Κίνημα Αλλαγής αφορά στην εγκατάσταση φωτοσήμανσης στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη, και ενίσχυση και κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού με αξιοκρατικές διαδικασίες».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις