Porsche 911 Turbo S: Σε νέα υβριδική εποχή
Η ανανεωμένη 911 αναμένεται στο σύνολο της να ενδώσει στην υβριδική τεχνολογία η οποία θα αποτελέσει κοινή συνισταμένη όλων των εκδόσεων του γερμανικού sporstcar, προσφέροντας ακόμα περισσότερη ισχύ αλλά και μειωμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Φωτογραφίες: Automedia
Η γερμανική φίρμα εξελίσσει την ανανεωμένη εκδοχή της 911 από την οποία φυσικά δεν θα λείψει η κορυφαία έκδοση Turbo S που εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης, αποκαλύπτοντας λίγα ακόμα στοιχεία για την επικείμενη ανανέωση της γενιάς 992 του εμβληματικού sportscar.
Αρχικά να σημειωθεί ότι η Porsche προετοιμάζει εκτεταμένες αλλαγές για όλο το εύρος της γκάμας της 911 σε όλα τα επίπεδα, συμπεριλαμβανομένης της ένταξης υβριδικής τεχνολογίας η οποία θα είναι διαθέσιμη από τη βασική έκδοση Carrera.
Σύμφωνα μάλιστα με προηγούμενες δηλώσεις του επικεφαλής της φίρμας, Oliver Blume, θα πρόκειται για ένα νέο υβριδικό σύστημα το οποίο είναι σχεδιασμένο να ευνοεί τόσο τις επιδόσεις όσο και φυσικά να περιστέλλει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
Αν και δεν έχουν δημοσιοποιηθεί στοιχεία σε σχέση με το είδος της υβριδικής τεχνολογίας που θα εφοδιάζει την ανανεωμένη 911, δεδομένα δεν θα πρόκειται για plug-in υβριδική τεχνολογία με δεδομένο το αυξημένο βάρος που αυτή συνεπάγεται. Επικρατέστερη εκδοχή είναι η τοποθέτηση ήπιας υβριδικής τεχνολογίας με την ένταξη ενός μικρού ηλεκτρικού μοτέρ που θα ενσωματωθεί στο κιβώτιο και το οποίο θα τροφοδοτείται από μια μικρή μπαταρία.
Η υβριδική τεχνολογία αναμένεται να αποτελεί κοινή συνισταμένη όλων των εκδόσεων της 911 συμπεριλαμβανομένων των Turbo και Turbo S που με φόντο την συγκεκριμένη εξέλιξη προδιαγράφονται ακόμα ισχυρότερες. Εν είδει υπενθύμισης, οι συγκεκριμένες εκδόσεις εφοδιάζονται με επίπεδο εξακύλινδρο κινητήρα 3,8 λίτρων ο οποίος στην κορυφαία έκφραση της Turbo S, αποδίδει 650 ίππους.
Σε ο,τι αφορά τις σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις της Turbo S, οι αλλαγές εντοπίζονται στα πίσω φωτιστικά σώματα καθώς και στις νέους σχεδιασμού απολήξεις της εξάτμισης. Προς το παρόν δεν υπάρχουν αλλαγές στο μπροστινό τμήμα κάτι το οποίο αναμένεται ωστόσο να αλλάξει στο μέλλον.
Σε κάθε περίπτωση, πιο εκτεταμένες μεταβολές αναμένονται στο εσωτερικό της 911 η οποία θα υιοθετήσει μια κοίλη οθόνη, ανάλογη της Taycan η οποία και θα πάρει την θέση του ψηφιακού πίνακα οργάνων. Η κεντρική οθόνη του infotainment θα συμβαδίσει με τα νεότερα πρότυπα της Porsche σε ό,τι αφορά το λογισμικό αλλά και το interface χωρίς ωστόσο κοσμογονικές αλλαγές αναφορικά με το μέγεθος και την σχεδίασή της.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις