Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Facebook: Μήπως ήρθε η ώρα για την επιστροφή του Messenger;

Facebook: Μήπως ήρθε η ώρα για την επιστροφή του Messenger;

Τι είπε  ο επικεφαλής του Facebook Τομ Άλισον

Σχεδόν μια δεκαετία αφότου το Facebook εξόργισε ορισμένους χρήστες, διαχωρίζοντας τις λειτουργίες ανταλλαγής μηνυμάτων από το κυρίως μέρος εφαρμογής κοινωνικής δικτύωσης, αναγκάζοντας τους ανθρώπους να κατεβάσουν μια ξεχωριστή εφαρμογή για να συνομιλήσουν με φίλους, η εταιρεία δοκιμάζει τώρα την αντίστροφη κίνηση. To 2014, το Messenger αποσπάστηκε από το Facebook και απέκτησε τη δική του ξεχωριστή εφαρμογή. Όμως τώρα η Meta φέρεται να εξετάζει το ενδεχόμενο να ενώσει ξανά τις δύο υπηρεσίες.

O διευθύνων σύμβουλος Μαρκ Ζάκερμπεργκ δικαιολόγησε τότε την απόφαση αυτή, λέγοντας ότι η ύπαρξη του Messenger ως χωριστή εφαρμογή επιτρέπει «μια καλύτερη εμπειρία».

Ωστόσο, ανταγωνιστές όπως το TikTok, το Twitter, το Snapchat και το LinkedIn δίνουν πρόσβαση στα μηνύματα χωρίς να χρειάζεται να μεταβεί ο χρήστης σε άλλη εφαρμογή, διευκολύνοντας σημαντικά το χρήστη.

Σε συνέντευξή του στο CNN, ο επικεφαλής του Facebook Τομ Άλισον δήλωσε ότι η πλατφόρμα δοκιμάζει την επιστροφή της ανταλλαγής μηνυμάτων στην εφαρμογή του Facebook, ώστε οι χρήστες να μπορούν να μοιράζονται ευκολότερα περιεχόμενο χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιούν την εφαρμογή Messenger.

Δοκιμή

Η δοκιμή αυτή έρχεται καθώς το Facebook προσπαθεί να ανταγωνιστεί το TikTok ενισχύοντας τη θέση του τόσο ως πλατφόρμα για την ανακάλυψη νέου περιεχομένου όσο και για τη συζήτησή του.

«Νομίζω ότι αυτό που θα διαφοροποιήσει το Facebook και το Instagram από το TikTok και άλλα είναι ακριβώς το βάθος του να μπορείς να ξεκινήσεις μια συζήτηση με τους φίλους σου από αυτό το περιεχόμενο και να έχεις αυτή την κοινωνική διάσταση», ανέφερε.

Η κίνηση αυτή, την οποία ανακοίνωσε επίσης ο Άλισον σε ένα, έρχεται μετά την αναθεώρηση της στρατηγικής του Facebook πέρυσι εν μέσω ανησυχιών για τη γηρασμένη βάση χρηστών.

Επανασχεδιασμός

Το Facebook επανασχεδίασε την αρχική ροή του για να εμφανίζει πιο διασκεδαστικές αναρτήσεις από όλη την πλατφόρμα, με συστάσεις περιεχομένου με τεχνητή νοημοσύνη, αντί να δείχνει μόνο αναρτήσεις από εκείνους που ανήκουν συγκεκριμένα στο δίκτυο ενός χρήστη.

Αξίζει να σημειωθεί πως ο στόχος ήταν σαφής: να κρατήσει τους χρήστες περισσότερο απασχολημένους και να βοηθήσει την πλατφόρμα να ανταγωνιστεί καλύτερα το TikTok.

Εννέα μήνες αργότερα, αυτή η αλλαγή έχει αρχίσει να αποδίδει, δήλωσε ο Άλισον στο CNN. Η πλατφόρμα ανέφερε τον περασμένο μήνα ότι έφτασε τα 2 δισεκατομμύρια καθημερινά ενεργούς χρήστες το τρίμηνο του Δεκεμβρίου.

Πηγή: OT.gr

Must in

Αποκάλυψη in: Καθαρές οι τοξικολογικές εξετάσεις και του 15 μηνών Παναγιώτη στο «θρίλερ στην Αμαλιάδα»

Νέο πλήγμα στο σενάριο δολοφονίας πέντε μωρών από την 24χρονη Ειρήνη Μ. στην Αμαλιάδα. Κρίσιμες οι ιστολογικές εξετάσεις για το ίδιο παιδί που αναφέρεται ότι ήταν υγιές.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2024