Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
ps. post
scriptum

Οι γνωστοί «γνωστοί» έσπασαν πάλι την απεργία της ΕΣΗΕΑ

ΜΜΜ: Σπασμένα τζάμια, ανύπαρκτα καθίσματα – Αυτά είναι τα αστικά λεωφορεία της Αθήνας

ΜΜΜ: Σπασμένα τζάμια, ανύπαρκτα καθίσματα – Αυτά είναι τα αστικά λεωφορεία της Αθήνας

Λεωφορεία που φεύγουν με ανοιχτές τις πόρτες βάζοντας σε κίνδυνο τους επιβάτες, λεωφορεία που εν ώρα δρομολογίου πέφτει η οροφή, λεωφορεία παγίδες.

Χιλιάδες επιβάτες καθημερινά χρησιμοποιούν με ρίσκο της ζωής τους, σύμφωνα με τα στοιχειά που έρχονται στη δημοσιότητα, λεωφορεία, που δεν έχουν καμία συντήρηση.

Παρμπρίζ σπασμένα από επιθέσεις, λάστιχα που έχουν λιώσει. «Καρέκλες να πέφτουν στο πάτωμα, να μην υπάρχουν βίδες, να μην είναι στερεωμένες σωστά. Τα παράθυρα με ζόρι ανοίγουν. Έχω δει σε πολλές περιπτώσεις να μένουν στο δρόμο», λένε επιβάτες.

Ακατάλληλα να κυκλοφορούν

«Δεν είναι κατάλληλα να κυκλοφορήσουν, υπάρχουν τα έγγραφα τα οποία το αποδεικνύουν, κατά παρέκκλιση των διατάξεων όπως αναφέρονται στα έγγραφα του υπουργείου Μεταφορών. Δόθηκε η δυνατότητα να βγουν στον δρόμο χωρίς να έχει εξασφαλιστεί έκθεση μηχανολόγου – μηχανικού», αναφέρει ο πρόεδρος ΟΣΜΕ, Θεμιστοκλής Άμπλας.

Οι καταγγελίες των επιβατών είναι καθημερινές. Τα social media κατακλύζονται από εικόνες με λεωφορεία που έχουν σπασμένες θέσεις και σπασμένα τζάμια, πόρτες που ανοίγουν εν κίνηση.

H τηλεματική που ήταν μέρος της συμβάσεις του ΟΑΣΑ με το ΚΤΕΛ, 6 μήνες πριν ολοκληρωθεί η εργασία περίπου 3 χρόνων, δεν έχει ολοκληρωθεί.

Έτσι, οι επιβάτες πηγαίνουν στην στάση με υπομονή για την αναμονή.

«Από ένα μισάωρο μέχρι ένα 40 λεπτό κάθε δρομολόγιο και τώρα μας το έκοψαν και περιμένουμε άλλο τόσο».

Διπλοβάρδιες & έλλειψη προσωπικού

Σοβαρές όμως είναι και οι καταγγελίες για τις διπλοβάρδιες που υποχρεώνονται να κάνουν οι οδηγοί αφού υπάρχει έλλειψη προσωπικού λόγου του χαμηλού μισθού που δίνεται.

«Θα πρέπει οι ελεγκτικοί μηχανισμοί να δώσουν σημασία γιατί ο κόσμος θα μεταφέρεται με τα ΚΤΕΛ και ήδη έχουμε τις πρώτες πληροφορίες ότι δουλεύουν διπλοβάρδιες για να μεταφέρουν τον κόσμο».

Όπως αναφέρουν οι οδηγοί, πολλά είναι τα λεωφορεία που έχουν πρόβλημα ακόμη και στα φρένα.

Must in

Η Generation Rent ασφυκτιά – Το 60% του μισθού για ένα τριάρι

H γενιά των ενοικιαστών ή Generation Rent, αναγκάζεται να πληρώνει ως και το 60% ενός μέσου μισθού για όλο και πιο μικρά διαμερίσματα. Ο ένας στους τέσσερις δυσκολεύεται να πληρώσει το νοίκι.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2024