Τέμπη: «Ο σταθμάρχης γύρισε το κλειδί στη σωστή θέση μετά την τραγωδία – Πήγε να με κοροϊδέψει»
Τι υποστηρίζει ο σταθμάρχης Παλαιοφάρσαλου για τον προφυλακισμένο συνάδελφό του.
Δεν έχουν τέλος οι αποκαλύψεις για την τραγωδία στα Τέμπη, που άφησε πίσω της 57 νεκρούς. Ο σταθμάρχης Λάρισας, πρόσωπο μοιραίο που έχει επωμιστεί το μεγαλύτερο βάρος της ευθύνης για τη φονική σύγκρουση των τρένων, είναι προφυλακισμένος αντιμετωπίζοντας βαρύτατες κατηγορίες.
Η απειρία του έχει στηλιτευτεί από πολλούς συναδέλφους του και τα λάθη του το μοιραίο βράδυ έχουν πολλάκις σχολιαστεί.
Σύμφωνα με όσα αποκαλύπτει, μιλώντας στο Star, ο έμπειρος σταθμάρχης Παλαιοφάρσαλου, Γιώργος Ζήνδρος το βράδυ που έμελε να γραφτεί στις μαύρες σελίδες της ιστορίας, μόλις έφτασε στο σταθμό της Λάρισας κατάλαβε αμέσως πως ο 59χρονος συνάδελφός του είχε γυρισμένο το κλειδί στη σωστή θέση, μετά το δυστύχημα.
«Για να το δω εγώ. Αυτός νόμιζε ότι δεν καταγραφόταν. Εγώ το είδα στην ευθεία κατευθείαν. Αλλά του είπα: «Εμένα κοροϊδεύεις;» του λέω. Νόμιζε ότι «πήδηξε» το τρένο απέναντι! Από ευθεία δεν «πηδάει» το τρένο απέναντι. Ήταν διαγώνιο από τον προαστιακό ξεχασμένο, από πριν που έλεγε: «Κάνε λίγο πίσω…» αυτές τις συνομιλίες που ακούγονται. Από κει ήταν γυρισμένο διαγώνιο για τον προαστιακό. Ξέχασε αυτή την τελευταία διαγώνιο να την επαναφέρει στην ευθεία, την επανέφερε μετά ότι ξέρεις «εγώ τα είχα ευθεία και έφυγε το τρένο κανονικά»» αποκαλύπτει ο σταθμάρχης Παλαιοφάρσαλου, Γιώργος Ζήνδρος.
Οι απεγνωσμένες εκκλήσεις του μηχανοδηγού του Intercity και το «νεκρό σημείο» της γραμμής
Σύμφωνα με όσα προκύπτουν ο οδηγός του Intercity φαίνεται πως είχε αντιληφθεί ότι κινούνταν σε λάθος γραμμή και γι’ αυτόν τον λόγο είχε προσπαθήσει να επικοινωνήσει με συναδέλφους του για να διαπιστώσει αν έρχεται κάποια άλλη αμαξοστοιχία από την ίδια κατεύθυνση, εφόσον δεν έπαιρνε απάντηση από τον σταθμάρχη.
Αυτό που έκανε τον μηχανοδηγό να υποψιαστεί ότι κάτι πάει λάθος ήταν το γεγονός πως η αμαξοστοιχία 62 έφτασε στη Λάρισα με περισσότερα από 50 λεπτά καθυστέρηση, ωστόσο όπως επισήμαναν στην εκπομπή του Alpha TLive, έμπειροι σιδηροδρομικοί από ένα σημείο και έπειτα το μόνο μέσο επικοινωνίας που διέθετε ήταν το κινητό του τηλέφωνο κι αυτό εφόσον έπιανε καθώς πρόκειται για ένα «νεκρό σημείο» της γραμμής.
Το σημείο που έγινε η σύγκρουση είναι μία κοιλάδα που περιτριγυρίζεται από ορεινό όγκο και από την είσοδο της κοιλάδας των Τεμπών και μετά σταματάει το σήμα να φτάνει στο σταθμαρχείο της Λάρισας μέσω του ασυρμάτου.
Λίγο πιο πάνω από την άλλη κατεύθυνση είναι η σήραγγα από την οποία βγήκε η εμπορική αμαξοστοιχία, οπότε δεν θα μπορούσε να ακούσει κάτι γιατί βρισκόταν στα τούνελ, οπότε δεν υπήρχε σήμα για να ακουστεί κάτι.
Οπότε προκύπτει πως η σύγκρουση έγινε στο «νεκρό σημείο» της γραμμής όπου η επικοινωνία είναι πολύ περιορισμένη μέσω κινητού και σίγουρα δεν υπάρχει καμία επικοινωνία μέσω του ραδιοτηλεφώνου.
- Μαγδεμβούργο: Τα κενά ασφαλείας και οι προειδοποιήσεις που αγνοήθηκαν
- Αμαλιάδα: Μεθοδεύσεις και προσπάθειες επηρεασμού των ιατροδικαστών στο συγκλονιστικό θρίλερ
- Νέα Αριστερά για ναυάγιο με μετανάστες στη Ρόδο: Το δόγμα της αποτροπής και των push-backs δολοφονεί
- Πανσερραϊκός – Παναιτωλικός 0-0: Όλα μηδέν στις Σέρρες
- Παναθηναϊκός: Η 11άδα κόντρα στην Athens Kallithea (pic)
- Ορέσνικ εναντίον δυτικής άμυνας: Ποιος θα υπερισχύσει;