Χρήστος Ρετσινάς: «Όλα έγιναν λάθος, φέρουν ευθύνη και ο ΟΣΕ και η Hellenic Train»
Η απειρία, οι σβησμένες ώρες με το μπλάνκο και οι κοπάνες
- Ο Σολτς… χάθηκε στο τρίγωνο του διαβόλου. Η Ευρώπη;
- Θέμα «τολμηρού ανασχηματισμού» θέτει ο Νικήτας Κακλαμάνης
- Δεκάδες παραιτήσεις στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ από τις νομαρχιακές – Τι λένε για συνέδριο και Στέφανο Κασσελάκη
- Ανακοίνωσε τις ανεξαρτητοποιήσεις των kasselistas ο Τασούλας - Ποια τα προνόμια του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης
Αποκαλύψεις βλέπουν συνεχώς το φως της δημοσιότητας για τη μοιραία νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου όταν και συγκρούστηκαν οι δύο αμαξοστοιχίες στα Τέμπη.
Ο Χρήστος Ρετσινάς, πρώην δ/ντης ασφαλείας ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ο Κώστας Γενιδούνιας, πρόεδρος μηχανοδηγών ΟΣΕ μίλησαν στην εκπομπή «Χαμογέλα και πάλι» σχετικά με τις συνθήκες της τραγωδίας στα Τέμπη.
Αρχικά τοποθετήθηκε ο Χρήστος Ρετσινάς ,πρώην δ/ντης ασφαλείας ΤΡΑΙΝΟΣΕ και είπε: «Εγώ είμαι υπέρ όλων των κινήσεων που έκαναν οι εργαζόμενοι και κατήγγειλαν όλες αυτές τις ελλείψεις. Είναι προφανές ότι έγιναν λάθη στην πρώτη γραμμή, όλα έγιναν λάθος. Και οι δύο εταιρείες φέρουν ευθύνη, και ο ΟΣΕ και η Hellenic Train».
Στην συνέχεια ο κ. Ρετσινάς απεύθυνε κάποιες ερωτήσεις προς τον κ. Γενιδούνια.
Αρχικά ρώτησε τον κ. Γενιδούνια γιατί «το κόκκινο τηλέφωνο δεν λειτουργεί, ώστε να επικοινωνούν οι μηχανοδηγοί μεταξύ τους.
Κατόπιν, έθεσε το ερώτησε στον ο κ. Γενιδούνια αν μηχανοδηγεί μία αμαξοστοιχία στην άνοδο και βρεθεί στην κάθοδο θα πεδήσει ή όχι αυτή την αμαξοστοιχία.
Οι δικλίδες ασφαλείας
Και μία τελευταία ερώτηση που έκανε ο κ. Ρετσινάς προς τον κ. Γενιδούνια ήταν αν συμφωνεί το σωματείο των μηχανοδηγών να γίνει επαναφορά όλων των δικλίδων ασφαλείας που αφαιρέθηκαν.
Αναφορικά με τις δικλίδες ασφαλείας απάντησε ο Κώστας Γενιδούνιας: «Η πρώτη δικλίδα ασφαλείας που αφαιρέθηκε το 2015 ήταν η απομάκρυνση του κ.Ρετσινά, που συνήθως δεν ήταν νηφάλιος ως δ/ντης ασφαλείας ΤΡΑΙΝΟΣΕ».
Και περιέγραψε συγκεκριμένα ένα περιστατικό ο κ. Γενιδούνιας: «Το 2014 ο κ. Ρετσινάς είχε θέσει σε αργία μηχανοδηγούς, γιατί πραγματοποίησαν δοκιμές σε εμπορευματικό συρμό εντόπισαν προβλήματα και ο κ. Ρετσινάς τους έθεσε εκτός υπηρεσίας τηλεφωνικά».
Σε αυτό το σημείο ο κ. Ρετσινάς αρνήθηκε το εν λόγω περιστατικό λέγοντας «ποτέ δεν έγινε αυτό και δεν έχω θέσει κανέναν εκτός υπηρεσίας, χωρίς να φταίει».
«Δεν ντρέπεστε λίγο επιτέλους;»
Στην συνέχεια προκλήθηκε έντονος διαπληκτισμός μεταξύ των δύο αντρών καθώς ο Κώστας Γενιδούνιας ανέφερε: «Το 1994 στην Τιθορέα στο ατύχημα που έγινε και λειτουργούσαν τα φωτοσήματα, υπήρχε προϊστάμενος μπροστά στο intercity; Τιμωρήθηκε με 34 μήνες φυλάκιση και με 59 μήνες φυλακή ο μηχανοδηγός; Δεν ντρέπεστε λίγο επιτέλους».
Ο κ. Ρετσινάς απάντησε ότι τότε ήταν στην τεχνική υπηρεσία και δεν είχε ανάμειξη με τη κυκλοφορία εκείνη την περίοδο.
«Προσπαθείτε να δικαιολογήσετε τις ελλείψεις στα συστήματα ασφαλείας»
Μετά ο κ. Γενιδούνιας μίλησε και για την υπόθεση του Άδενδρου.
«Στο Άδενδρο υπήρχε προϊστάμενος στην καμπίνα μπροστά; Τι μας λέτε κ. Ρετσινά τότε τόσες μέρες; Προσπαθείτε να δικαιολογήσετε τις ελλείψεις στα συστήματα ασφαλείας».
Στη συνέχεια ο κ. Γενιδούνιας είπε χαρακτηριστικά τον πρώην δ/ντης ασφαλείας ΤΡΑΙΝΟΣΕ «εδώ και δέκα μέρες σκυλεύετε σε νεκρούς».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις