Ώρα αποφάσεων στη Mercedes
Το ξεκίνημα της σεζόν στη Formula 1 και το Grand Prix του Μπαχρέιν, φαίνεται να έχει ρίξει το ηθικό στο στρατόπεδο της Mercedes, με τον Τότο Βολφ να βρίσκεται προ της λήψης σημαντικών αποφάσεων.
Το πρώτο Grand Prix της σεζόν στη Formula 1, μας έδωσε μια πρώτη εικόνα για το που βρίσκονται οι ομάδες μετά από την περίοδο δοκιμών που μεσολάβησε μετά το πέρας της περσινής σεζόν. Οι Red Bull φαίνονται κυρίαρχες για άλλη μια σεζόν, οι Ferrari είναι και πάλι εκεί… γύρω με σχετικά καλή ταχύτητα αλλά και τα προβλήματα αξιοπιστίας να επιμένουν και την στρατηγική να παραμένει ένα ερωτηματικό. Και ενώ πολλοί περίμεναν στο θεωρητικό Νο3 τις Mercedes, το εκπληκτικό ξεκίνημα των Aston Martinκαι του πεινασμένου Αλόνσο, έρχεται να ανακατέψει την τράπουλα.
Ο Τότο Βολφ μπορεί να μην είδε τα μονοθέσια της ομάδας του να αντιμετωπίζουν τα τεράστια προβλήματα της περσινής σεζόν (porpoising), να είναι αισθητά πιο γρήγορα στην πίστα, αλλά και πάλι να υπολείπονται αρκετά του ανταγωνισμού, με τον Χάμιλτον να τερματίζει 5ος και τον Ράσελ μόλις 7ος.
O Αυστριακός τεχνικός διευθυντής της Mercedes ήταν αποκαλυπτικός για τα συναισθήματά του αλλά και τις σκέψεις του ενόψει της σεζόν που μόλις ξεκίνησε:
«Είναι πολύ δύσκολο να καλύψουμε τόσο μεγάλο πλεονέκτημα που έχουν οι αντίπαλοι μας, όμως αυτό είναι που πρέπει να κάνουμε, δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Δεν νομίζω πως το budget cap θα μας περιορίσει, αλλά πρέπει να πάρουμε μία απόφαση ποια κατεύθυνση θα ακολουθήσουμε και να εστιάσουμε όλους τους πόρους μας εκεί. Ακόμη εξελίσσουμε ένα μονοθέσιο. Το ερώτημα είναι: ποιο μονοθέσιο είναι αυτό…
Πρέπει να αντιμετωπίσουμε αμέσως την κατάσταση. Αν δούμε που ήμασταν στο τέλος της περασμένης σεζόν, φαινόταν πως έχουμε πλησιάσει τους αντιπάλους μας και ήταν πλέον θέμα ποιες πίστες μας βόλευαν περισσότερο. Όμως η διαφορά μας από τη Red Bull έχει τριπλασιαστεί. Αυτό πρέπει να το κοιτάξουμε. Επίσης η Aston Martin είναι παράδειγμα προς μίμηση με αυτά που κατάφεραν. Ήταν δύο δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή και στο Μπαχρέιν ήταν η δεύτερη ταχύτερη ομάδα.
Ο ρυθμός μας στον ένα γύρο είναι καλός, όμως είδαμε τις επιπτώσεις στον αγώνα. Υστερούμε σε κάθετη δύναμη και το μονοθέσιο γλιστρά αρκετά στην πίστα με αποτέλεσμα να πηγαίνουμε προς τα πίσω. Οι οδηγοί το γνωρίζουν. Όλοι στην ομάδα το γνωρίζουν. Δεν αρκεί μόνο να βάλουμε μία αναβάθμιση στην W14 και να βρούμε τρία δέκατα του δευτερολέπτου. Πρέπει να βρούμε τέτοια απόδοση που θα μας βάλει στο παιχνίδι νικών και πρωταθλημάτων».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις