Τέμπη: Ειδικοί ψυχικής υγείας στέκονται στο πλευρό των συγγενών μετά το δυστύχημα
Τι λέει ο υπεύθυνος της γραμμής 10306 στο MEGA
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
- Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι
- Χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια για τον σκύλο και τη γάτα μας – Εύγευστες συνταγές
- Ο Τραμπ διορίζει τον παραγωγό του «Apprentice», ως ειδικό απεσταλμένο στη Μεγάλη Βρετανία
Ο Μενέλαος Θεοδωρουλάκης, υπεύθυνος της γραμμής 10306 και πρόεδρος της Ομοσπονδίας φορέων ψυχικής υγείας «Αργώ», μίλησε στην πρωινή εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι!» για τις δύσκολες στιγμές που περνάνε οι οικογένειες των θυμάτων από την τραγωδία στα Τέμπη.
Οι ειδικοί ψυχικής υγείας στέκονται από την πρώτη στιγμή δίπλα στους συγγενείς μετά το δυστύχημα στα Τέμπη. Η γραμμή υποστήριξης ψυχικής υγείας 10306 είναι δίπλα στους επιβάτες ώστε να μπορέσουν να το ξεπεράσουν.
«Από την πρώτη μέρα μετά από εντολή της κ. Ράπτη, η γραμμή υποστήριξης 10306 έχει επικοινωνήσει με όλους τους επιβαίνοντες πλην των τραυματιών στα Τέμπη. Σήμερα και χθες, επικοινωνήσαμε και με τους τραυματίες. Η κατάσταση ήταν πρωτόγνωρη αλλά ήδη έχουμε επικοινωνήσει με τη πλειονότητα των επιβατών και των συγγενών. Οι άνθρωποι αυτή τη στιγμή δεν πρέπει να νοιώσουν αβοήθητοι και να πάρουν την αναγκαία υποστήριξη ώστε ο πόνος του δυστυχήματος να μην μετατραπεί σε ψυχικό πόνο», είπε ο κ. Θεοδωρουλάκης.
«Κανένας δεν μπορεί να το ξεπεράσει μόνος του»
Στη συνέχεια, ο κ. Θεοδωρουλάκης ανέφερε πως το τηλεφώνημα είναι η αρχή της επικοινωνίας και συνεχίζουν με συνεχή διαδικτυακή ψυχολογική υποστήριξη με εξειδικευμένους ψυχοθεραπευτές καθώς και 24 κέντρα ψυχικής υγείας σε νοσοκομεία, όπου δια ζώσης θα μεταφερθούν εκείνοι που συνεχίζουν να έχουν συμπτώματα, όπως αϋπνία.
Με απόφαση της κυβέρνησης, όλες οι αναγκαίες θεραπευτικές πράξεις καλύπτονται από τον ΕΟΠΥ. Ακόμα και εάν επιλέξει να πάει σε ιδιώτη γιατρό, το ποσό θα καλυφθεί.
«Η πρώτη συμβουλή που θα έδινα είναι πως κανένας δεν μπορεί να το ξεπεράσει μόνος του. Αυτό που τους λέμε είναι να στραφούν στους φίλους, συγγενείς και ειδικούς. Ακόμα τους αφήνουμε να μιλήσουμε και να εκτονωθούν. Τα πιο συνηθισμένα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε είναι η αϋπνία και οι εφιάλτες. Στη διαδικασία πρώτων βοηθειών ψυχικής υγείας, πήραμε εμείς τους 192 επιβαίνοντες από την Τετάρτη για να τους ενημερώσουμε για τις παρεχόμενες υπηρεσίες και για τα μέτρα υποστήριξης. Τώρα, τους ενημερώνουμε πως είμαστε στη διάθεσή τους και εκείνοι μας καλούν άμα μας χρειαστούν», πρόσθεσε.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις