Κλείδωσε (και) η ηλεκτρική Porsche Cayenne
Η γερμανική φίρμα ξεδιπλώνει τα πληθωρικά ηλεκτρικά σχέδια της για το μέλλον εν μέσω αλλαγών για το σύνολο του ομίλου VW αλλά και μεγεθών ρεκόρ για την Porsche κατά τη διάρκεια του 2022
- Πατέρας βίαζε και εξέδιδε την ανήλικη κόρη του σε άγνωστους άνδρες - Σοκάρει υπόθεση στη Γαλλία
- Πολάκης: Τη Δευτέρα θα είμαι μπροστάρης σε μια προσπάθεια ανασυγκρότησης του ΣΥΡΙΖΑ
- Φάμελλος: Τυχοδιώκτης ο Κασσελάκης – Μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να σταματήσει το πάρτι δισεκατομμυρίων του Μητσοτάκη
- Το «εστιατόριο των λανθασμένων παραγγελιών» στην Ιαπωνία έχει να μας διδάξει πολλά
Αν και το τοπίο σε σχέση με τις σχεδιαζόμενες δημόσιες προσφορές για τις αυτοκινητοβιομηχανίες που στεγάζονται στον όμιλο VW, που σχεδιάζει Oliver Blume παραμένει ασαφές, εν αναμονή νέων ανακοινώσεων, ο επικεφαλής του ομίλου VW αποκάλυψε περισσότερες λεπτομέρειες για τα ηλεκτρικά σχέδια της Porsche που, ανεξαρτήτως των προϊοντικών προοπτικών της έχει στο ενεργητικό της μια εξαιρετικά επιτυχημένη δημόσια προσφορά στην επανάληψη της οποίας προσβλέπει, προφανώς, ο νέος επικεφαλής του ομίλου και για τις υπόλοιπες φίρμες.
Όπως και να έχει με τις επικείμενες ανακοινώσεις σε σχέση με τις δημόσιες προσφορές και επιστρέφοντας στα σχέδια της Porsche, ανάμεσα σε αυτά συγκαταλέγεται και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση για την Cayenne η οποία θα διαδραματίσει μαζί με τις υπόλοιπες ηλεκτρικές προτάσεις που ετοιμάζει η γερμανική φίρμα στο πλαίσιο του εξηλεκτρισμού της αλλά και σε αυτό του στόχου να αυξήσει τα περιθώρια κέρδους στο εντυπωσιακό ποσοστό του 20% μέσω της στρατηγικής της.
Η Porsche ανακοίνωσε ρεκόρ κερδών και πωλήσεων για το 2022 και πλέον περνά στην επόμενη φάση των σχεδίων της η οποία ονομάζεται Road to 20 και προβλέπει τον εξηλεκτρισμό της γκάμας σε ποσοστό 80% έως το 2030. Αρχικά, η συγκεκριμένη στρατηγική προβλέπει, όπως είναι γνωστό, το λανσάρισμα μιας ηλεκτρικής έκδοσης της Macan η οποία θα δώσει τη σκυτάλη, στην νέα γενιά των 718 Cayman και Boxster που επίσης θα εισάγουν την ηλεκτροκίνηση στις επιλογές τους.
Οι τελευταίες, σύμφωνα με νεότερες δηλώσεις τoυ Oliver Blume, θα περιλαμβάνουν αρχικά και εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης, εκτός από αμιγώς ηλεκτροκίνητες, ωστόσο αυτό θα ισχύσει για περιορισμένο διάστημα, καθώς όπως είπε ο επικεφαλής του ομίλου, θα είναι διαθέσιμες μεσοπρόθεσμα.
Αυτό σημαίνει ότι η νέα γενιά των μικρών Porsche θα προσφέρεται αρχικά τόσο σε συμβατικές όσο και ηλεκτροκίνητες εκδόσεις με τις πρώτες ωστόσο να «επιβιώνουν» μέχρι την ανανέωση των μοντέλων προς το τέλος της δεκαετίας. Η έλευση των νέων 718 Cayman και Boxster αναμένεται το 2025, ενώ αμέσως μετά θα ακολουθήσει η ηλεκτροκίνητη έκδοση της Cayenne.
Eν τω μεταξύ σε ό,τι αφορά το πιο κοντινό μέλλον, εντός του 2023 αναμένεται η αποκάλυψη και της ηλεκτρικής Macan, ενώ για το 2027 η Porsche έχει ήδη ανακοινώσει την εξέλιξη ενός μεγαλύτερου, επταθέσιου SUV που επίσης θα είναι ηλεκτροκίνητο. Το νέο μεγαλύτερο SUV της Porsche φέρει προς το παρόν την κωδική ονομασία Κ1 και θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα βασιστεί στην νέα αρχιτεκτονική SSP Sport Platform την οποία η γερμανική φίρμα συνεξελίσσει με την Audi.
«Θέλουμε να είμαστε πρωτοπόροι στην ηλεκτροκίνηση. Η στρατηγική μας είναι ξεκάθαρη και η ηλεκτροκίνηση αποτελεί προτεραιότητα για την Porsche. Oι ρυθμοί εξέλιξής μας στον συγκεκριμένο τομέα είναι ταχύτεροι σε σχέση με οποιασδήποτε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία αλλά αυτός είναι και ο στόχος μας», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Oliver Blume.
Παράλληλα με τα αμιγώς ηλεκτρικά σχέδιά της ο Ο. Blume, δήλωσε παράλληλα «ενθουσιασμένος» με την δυναμικής της υπό εξέλιξη της plug-in υβριδικής έκδοσης της 911 η οποία θα προστεθεί στην γκάμα του εμβληματικού sportscar στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον.
Πλην της ηλεκτροκίνησης, το Road to 20 προβλέπει επίσης την αύξηση των επιλογών εξατομίκευσης για τα μελλοντικά μοντέλα της γερμανικής φίρμας καθώς και του αριθμού των ειδικών και περιορισμένων εκδόσεων. Εξάλλου όπως είναι κοινώς αποδεκτό αλλά και όπως επιβεβαιώνει η γερμανική φίρμα ο συγκεκριμένος τρόπος αποτελεί μια καθιερωμένη τακτική για την αύξηση των περιθωρίων κέρδους ενώ, ενισχύει την εικόνα αλλά και την αξία μιας αυτοκινητοβιομηχανίας.
«Για πολλούς ανθρώπους, η απόκτηση μιας Porsche είναι στόχος ζωής. Θα φροντίσουμε λοιπόν να συνοδεύσουμε αυτήν την επιθυμία με τον τρόπο που πρέπει, κάνοντας τα όνειρα πραγματικότητα», πρόσθεσε ο Oliver Blume.
Να σημειώσουμε ότι για το 2022 η Porsche σημείωσε έσοδα 37,6 δισεκατομμυρίων ευρώ, μέγεθος αυξημένο κατά 13% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά ενώ τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε 6,8 δισεκατομμύρια ευρώ χάρη και στις πωλήσεις 310.000 μονάδων, μέγεθος αυξημένο κατά 3% σε σχέση με το 2021. Το εντυπωσιακότερο όλων όμως είναι η αύξηση του περιθωρίου κέρδους σε 18%, ποσοστό ρεκόρ και προσαυξημένο κατά 2% σε σχέση με το 2021. Με αυτά δεδομένα, η Porsche ανακοίνωσε επίσης της πρόθεσή της να αυξήσει κατά έως και 2% το συγκεκριμένο μέγεθος το 2023.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις