Τέμπη: Με 5.000 -10.000 ευρώ θα μπορούσε να αποκατασταθεί η τηλεδιοίκηση στον σταθμό της Λάρισας
Παρά την καταστροφή μεγάλου μέρους του εξοπλισμού μετά τη φωτιά το 2019, η τηλεδιοίκηση θα μπορούσε να επαναλειτουργήσει με ένα κόστος όχι μεγαλύτερο από 10.000 ευρώ
- Ευρωπαίοι συνασπίζονται για να ανταγωνιστούν τη μηχανή αναζήτησης της Google
- Σήκωσε μαχητικά η Πολωνία λόγω «μαζικής επίθεσης της Ρωσίας» στην Ουκρανία
- Μεγάλες καταστροφές προκάλεσε ο υπερτυφώνας Μαν-γι στις Φιλιππίνες - Κύματα ύψους έως και 14 μέτρα
- Τη ζωή του έχασε 53χρονος πατέρας σε τροχαίο στη Θεσσαλονίκη - Μετέφερε τα παιδιά του στο σπίτι
Σοκάρει η αποκάλυψη ότι για 5 με 10 χιλιάδες ευρώ θα μπορούσε να είχε αποκατασταθεί η βλάβη που έθεσε εκτός λειτουργίας την τηλεδιοίκηση στον σταθμό της Λάρισας.
Έτσι θα είχε αποτραπεί η τραγωδία με τη σύγκρουση των δύο τρένων που στοίχισε τη ζωή σε 57 ανθυρώπους στα Τέμπη.
Το σύστημα της τηλεδιοίκησης στον σταθμό της Λάρισα τέθηκε εκτός λειτουργίας το καλοκαίρι του 2019 μετά από μεγάλη φωτιά που είχε εκδηλωθεί σε έναν γειτονικό κόμβο κοντά στον χώρο του παλαιού εργοστασίου ζάχαρης στη Λάρισα.
Το κόστος
Σύμφωνα με όσα αποκάλυψε ο Βασίλης Λαμπρόπουλος στο MEGA και το Live News, αν και καταστράφηκε μεγάλο μέρος του εξοπλισμού η αποκατάσταση της ζημιάς δεν ήταν απαγορευτική αφού νεότερα στοιχεία έρχονται να επιβεβαιώσουν ότι με ένα κονδύλι της τάξης από 5.000 έως 10.000 ευρώ θα μπορούσε να τεθεί και πάλι σε λειτουργία η τηλεδιοίκηση και να είχαν σωθεί 57 ζωές.
Επιπλέον, σύμφωνα με πληροφορίες, οι σταθμάρχες είχαν πει ότι με την τηλεδιοίκηση είχαν αποτραπεί άλλα δύο τρία λάθη που είχαν γίνει και δεν εξελίχθηκαν σε κάτι χειρότερο.
Από εκεί και πέρα σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Βασίλη Λαμπρόπουλου, άνθρωποι του ΟΣΕ και μηχανοδηγοί εκφράζουν την άποψη πως ο ρυθμιστής έλξης στη Ραψάνη – αυτός δηλαδή που αντιλήφθηκε πρώτος ότι κάτι είχε συμβεί με την σύγκρουση των δύο τρένων αφού διαπίστωσε την διακοπή ρεύματος – θα μπορούσε ίσως να υποψιαστεί ότι κάτι δεν πάει καλά βλέποντας τις μεγάλες καταναλώσεις φορτίων που καταγράφονταν στην ίδια γραμμή.
Μεγάλες καταναλώσεις φορτίων καταγράφονται όταν δύο τραίνα κινούνται για αρκετά λεπτά σε κοντινή απόσταση. Θα μπορούσε λοιπόν να ρωτήσει γιατί συμβαίνει αυτό.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις