Τέμπη: 9ωρες οι βάρδιες των σταθμαρχών αλλά δεν τηρούνταν πάντα – Τι ώρα έφυγαν το μοιραίο βράδυ
Αποκαλυπτικά τα έγγραφα με τις βάρδιες από το σταθμαρχείο Λάρισας - Πώς εργάστηκαν το βράδυ του δυστυχήματος στα Τέμπη.
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Νέα έγγραφα φέρνει στο φως της δημοσιότητας το Live News, που επιβεβαιώνουν το μπάχαλο με τις βάρδιες –και όχι μόνο- στο σταθμαρχείο της Λάρισας, το επίμαχο δηλαδή της τραγωδίας στα Τέμπη.
Όπως φαίνεται, οι βάρδιες είναι 9ωρες και 10ωρες και οι σταθμάρχες αμείβονταν με υπερωρία την παραπάνω ώρα.
Συγκεκριμένα, τα ωράρια εργασίας διαμορφώνονταν ως εξής:
- 06:00 – 16:00
- 14:00 – 23:00
- 22:00 – 07:00
Τις βάρδιες αυτές υπογράφει ο επόπτης και πρέπει να τηρηθούν.
Ωστόσο, οι καταχωρήσεις στο βιβλίο του σταθμαρχείου της Λάρισας δείχνουν πως δεν τηρήθηκαν τα ωράρια όπως αυτά αναγράφονταν στο βαρδιόχαρτο.
Ενδεικτικά, η καταχώρηση της 28ης Φεβρουαρίου, της μοιραίας νύχτας της τραγωδίας, αναφέρει πως οι σταθμάρχες Π. (ο έμπειρος του σταθμαρχείο) και Χ. είχαν βάρδια από τις 14:00 έως τις 22:00.
Σε άλλη καταχώρηση στο βιβλίο του σταθμαρχείου με ημερομηνία 27 Φεβρουαρίου ο σταθμάρχης Π. έχει υπογράψει πως εργάστηκε από τις 06:00 έως τις 14:00.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις