KIA EV9: Πληθωρική ηλεκτροκίνηση
H KIA αποκαλύπτει το νέο πληθωρικό ηλεκτρικό της μοντέλο το οποίο θα πάρει θέση στην κορυφής της ηλεκτρικής της γκάμας προσφέροντας φιλοξενία σε έξι ή επτά επιβαίνοντες
- Κερδίζει έδαφος η ακροδεξιά ατζέντα για το Μεταναστευτικό – Τρομάζει η «νέα κανονικότητα» που υπόσχεται
- Παρέμβαση Δένδια για τον καρκινοπαθή αστυνομικό - Διατάχθηκε ΕΔΕ για τα αίτια της καθυστέρησης
- Washington Post: Αιμοραγεί ο Ισραηλινός στρατός – «Προτιμώ την οικογένειά μου από τον πόλεμο»
- «Έχουμε μάθει να ζούμε με τον πόνο» - Ραγίζει καρδιές η μητέρα της Έμμας
Mεγαλύτερο από ό,τι διαθέτει η ΚΙΑ μέχρι σήμερα στην γκάμα της, τουλάχιστον στην Ευρώπη, (στις ΗΠΑ διατίθεται και το ανάλογου μεγέθους όσο και αισθητικήςTelluride), το EV9 αποκαλύπτεται προτάσσοντας μια σειρά από πληθωρικά χαρακτηριστικά όπως επιβάλει το μέγεθος και η στόχευσή του η οποία, θα μπορούσε να συνοψιστεί στο προδιαγεγραμμένα υψηλό του τίμημα, για την ακρίβεια, το υψηλότερο που έχει αξιώσει ποτέ η ΚΑΙ από τους αγοραστές μοντέλων της.
Η έκδοση παραγωγής του EV9 αποτελεί ένα ακόμα από τα συνολικά 14 μοντέλα ηλεκτρικής τεχνολογίας μοντέλα που σχεδιάζει να λανσάρει η κορεατική φίρμα σε παγκόσμιο επίπεδο, μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια εκ των οποίων τα εννέα θα αφορούν και την Ευρώπη.
Σχεδιαστικά το EV9 ακολουθεί πιστά τις προδιαγραφές του ομώνυμου πρωτότυπου που, ανέλαβε πριν δύο χρόνια να το προαναγγείλει στο κοινό από την έκθεση του Los Angeles, διαθέτοντας την ίδια τετραγωνισμένη λογική που φέρει αδιάψευστα τα ιδιαίτερα σχεδιαστικά στοιχεία της κορεατικής φίρμας όπως προκύπτει με μια ματιά στην όψη του και στη γνώριμη αισθητική που απηχεί το EV6 αλλά σε μια διαφορετική προσέγγιση που να ταιριάζει με την διαφορετική υπόσταση του μοντέλου.
Στις διαφορές σε σχέση με το πρωτότυπο, συνυπολογίστε το ελαφρώς μικρότερο ύψος ως απόρροια του εξοπλισμού του με μικρότερους τροχούς 21 ιντσών, αλλά και την μικρότερη απόσταση από το έδαφος για λόγους που συνδέονται με την τοποθέτηση της μπαταρίας και τον ρεαλισμό του πράγματος. Επίσης οι αντίθετα ανοιγόμενες πίσω πόρτες έχουν αντικατασταθεί από συμβατικές
Στις λεπτομέρειες που ξεχωρίζουν συγκαταλέγονται σίγουρα τα φωτιστικά σώματα που υπακούν σε μια αφαιρετική γεωμετρική αισθητική εμπνευσμένη από τα μοτίβα αστερισμών. Οι ευθείες γραμμές της σιλουέτας του εναλλάσσονται με πτυχώσεις σε στρατηγικά σημεία των μεταλλικών του επιφανειών και σε συνδυασμό με τους γεωμετρικής λογικής, τετραγωνισμένους θόλους συνηγορούν σε μια ξεκάθαρη όσο και επιβλητική υπόσταση που παραπέμπει στα παραδοσιακά SUV.
Στο εσωτερικό, κυριαρχεί η ενιαία μεγάλη οθόνη που φιλοξενεί τις ενδείξεις του ψηφιακού πίνακα οργάνων και του infotainment στα πρότυπα του EV6 και ελάχιστους φυσικούς διακόπτες να παρεπιδημούν κάτω από την «κεντρική οθόνη» για την ένταση του ήχου αλλά και τις βασικές λειτουργίες του κλιματισμού.
Ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια αποτελεί το μείγμα πλαστικού αλλά και υφάσματος για την επένδυση των επιφανειών του ταμπλό ενώ η συνολική σχεδίαση έχει εστιάσει στη δημιουργία «αρνητικού χώρου» και κατ΄επέκταση τη δημιουργία της αίσθησης περισσότερης ευρυχωρίας. Την εικόνα συμπληρώνουν μια σειρά από χρηστικούς χώρους αποθήκευσης που εκμεταλλεύονται το επίπεδο πάτωμα καθώς και χρηστικών λύσεων όπως το αναδιπλούμενο τραπεζάκι στην πλάτη της δεύτερης σειράς καθισμάτων. Στην εξαθέσια διαμόρφωση του εσωτερικού τα καθίσματα της συγκεκριμένης σειράς προσφέρουν και τη δυνατότητα περιστροφής ούτως ώστε να τοποθετούνται αντικριστά με τα πίσω. Nα σημειωθεί ότι θα υπάρξουν και επταθέσιες εκδόσεις.
Στην αθέατη πλευρά του EV9 παρεπιδημεί η ίδια αρχιτεκτονική που αποτελεί τη βάση για το EV6 όσο και για τα Hyundai Ioniq 5 και 6. Προς το παρόν η KIA δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα στοιχεία για τις τεχνικές του προδιαγραφές με τις πληροφορίες ωστόσο να αναφέρουν ότι θα πρόκειται για μια μεγαλύτερη μπαταρία από το EV6 με χωρητικότητα περίπου 100 kWh. Σε κάθε περίπτωση, βάσει των όσων έχει ανακοινώσει νωρίτερα η KIA μέσα στην χρόνια στους επενδυτές της η αυτονομία του EV9 θα ανέλθει σε έως και 540 χλμ.
Δεδομένη θα πρέπει να θεωρηθεί και η παρουσία κυκλώματος 800 Volt το οποίο θα επιτρέπει την ταχεία φόρτιση με τάση έως και 233 kW.
Mε βάση τα δεδομένα του EV6, το EV9 θα είναι διαθέσιμο σε πισωκίνητες εκδόσεις με ένα μοτέρ ή τετρακίνητες με δύο μοτέρ με τις ισχυρότερες εκδόσεις να προσφέρουν επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε πέντε δευτερόλεπτα. Υπενθυμίζεται ότι η προσφερόμενη ισχύς στην περίπτωση της ισχυρότερης έκδοσης του EV6, GT, ανέρχεται σε 580 ίππους.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις