Αudi Q6 e-tron: Το πρώτο νέο μοντέλο από ένα προϊοντικο tour de force 20 αφίξεων
H γερμανική φίρμα επιβεβαιώνει και επισήμως την εξέλιξη του αμιγώς ηλεκτροκίνητου Q6 e-tron δίνοντας στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες καμουφλαρισμένες εικόνες του, ανακοινώνοντας παράλληλα πολλές νέες αφίξεις εκ των οποίων οι 10 ηλεκτρικές
- ΗΠΑ: Κρίσιμο 48ωρο – Ο Τραμπ οδηγεί τη χώρα σε… shutdown
- Αποκάλυψη in: Μία πολυμήχανη 86χρονη παγίδευσε μέλη συμμορίας «εικονικών ατυχημάτων» στα Χανιά
- Σε 20 χρόνια φυλάκισης καταδικάστηκε ο σύζυγος της Ζιζέλ Πελικό για βιασμούς - Ένοχοι οι 51 κατηγορούμενοι
- Δημήτρης Ήμελλος: Το τελευταίο αντίο στον αγαπημένο ηθοποιό -Τραγική φιγούρα η μητέρα του
Η Audi μετρά αντίστροφα για την πρεμιέρα του νέου ηλεκτρικού της μοντέλου με την μορφή του Q6 e-tron, δίνοντας προς το παρόν μια σειρά καμουφλαρισμένων εικόνων του από τις δοκιμές εξέλιξης σε βόρειους παράλληλους.
Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί αλλά και όπως επιβάλλει η συνήθης λογική της Audi το νέο ηλεκτρικό της SUV θα είναι διαθέσιμο τόσο με παραδοσιακό SUV αμάξωμα όσο και στην πιο δυναμική coupe έκδοση αμαξώματος ενώ δεν θα λείψουν οι εκδόσεις επιδόσεων RS σε αμφότερες περιπτώσεις. Πριν τις λεπτομέρειες που το αφορούν, αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι το Q6 e-tron θα είναι το πρώτο από συνολικά 20 νέα μοντέλα που ετοιμάζει η Audi με ορίζοντα το 2025, εκ των οποίων τα 10 θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητα.
Αφετηρία για το νέο SUV αποτελεί η νέα εκδοχή της αρχιτεκτονικής PPE με το Q6 e-tron να είναι το πρώτο μοντέλο του ομίλου VW που επωφελείται από αυτήν η οποία έχει εξελιχθεί με την συνεργασία της Porsche.
Σε ό,τι αφορά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της σχεδίασης, είναι σαφές ότι οι σχεδιαστές της Audi προσβλέπουν σε ένα μυώδες επιβλητικό παράστημα που συνοψίζεται στην αιχμηρή όψη με την κλειστή γρίλια, τα πτερύγια στην θέση των αεραγωγών και τα επιθετικά σχεδιασμένα φωτιστικά σώματα αλλά και στην επιλογή μιας έντονης πτύχωσης που διατρέχει τα πλευρά του αμαξώματος μαζί με τα έντονα σμιλεμένα κατώτερα τμήματα. Στις δεδομένες επιλογές, θα πρέπει να αναμένονται διχρωμίες οι οποίες θα τονίζουν ακόμα περισσότερο την ανάγλυφη σχεδιαστική προσέγγιση.
Όπως εύκολα υποθέτει κανείς το Q6 e-tron θα τοποθετηθεί στην ηλεκτρική γκάμα ανάμεσα σε Q4 e-tron και Q8 e-tron, λειτουργώντας ως το ηλεκτρικό alter ego του Q5 με το οποίο θα έχει ανάλογες διαστάσεις. Βέβαια οι εξασφαλίσεις της ηλεκτροκίνησης αναμένεται να καθιστούν το Q6 e-tron πιο ευρύχωρο εσωτερικά ενώ η διαμόρφωση της ψηφιακής προσωπικότητάς του αναμένεται να ακολουθήσει τα πρότυπα του μικρότερου Q4, χωρίς βέβαια να λείπουν οι διαφοροποιήσεις και οι βελτιώσεις ως απόρροια της εξέλιξης, αλλά και της διαφορετικής του θέσης στην γκάμας.
Μέρος της νέας αρχιτεκτονικής θα αποτελεί και κύκλωμα 800 Volt το οποίο αναμένεται να εξασφαλίζει τη δυνατότητα ταχείας φόρτισης σε ταχυφορτιστή DC με την αναπλήρωση της ενέργειας έως το 80% να απαιτεί περίπου 25 λεπτά. Σε όρους αυτονομίας, προς το παρόν η Audi ανακοινώνει για την συγκεκριμένη πλατφόρμα αυτονομία έως και 700 χλμ. Βέβαια, το συγκεκριμένο μέγεθος θα ισχύσει για πιο αεροδυναμικές κατασκευές με την αυτονομία του Q6 e-tron να διαμορφώνεται σε περίπου 610 χλμ.
Στις διαθέσιμες επιλογές κινητήρων αναμένεται να συμπεριληφθούν διαμορφώσεις με ένα ή δύο μοτέρ με ισχύ έως και 475 ίππους (ή 530 με την λειτουργία overboost) για τις απλές εκδόσεις και έως 645 ίππους για τις κορυφαίες RS.
Επί νέας ηλεκτρικής βάσης
Eκτός από το νέο Q6 e-tron το οποίο θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του εντός του 2023, η Audi ανακοίνωσε την εξέλιξη και ενός ακόμα πιο «κρίσιμου» ηλεκτρικού μοντέλου που θα αποτελέσει το εισαγωγικό κεφάλαιο στην ηλεκτρική γκάμα της.
Σύμφωνα με τις συστάσεις του επικεφαλής της Audi, Markus Duesmann «έχουμε ήδη θέσει τους στόχους και τις βάσεις για να μετατραπούμε σε μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη φίρμα. Έως το 2027 θα προσφέρουμε μια ηλεκτρική έκδοση για κάθε σημαντική κατηγορία. Προσφάτως αποφασίσαμε ότι θα εξελίξουμε ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο που θα τοποθετηθεί κάτω από το Q4 e-tron».
Αν και προς το παρόν δεν διευκρινίζεται αν θα πρόκειται για ένα crossover ή ένα hatchback μοντέλο, η αναφορά στο Q4 e-tron παραπέμπει περισσότερο σε SUV χωρίς να αποκλείεται να συμβούν και τα δύο σενάρια με δεδομένο και ότι το σύντομα υπό ανανέωση A3 θα έχει εξαντλήσει τον κύκλο ζωής του σε περίπου μια τετραετία, χρονική στιγμή η οποία συμπίπτει με την έλευση του νέου μικρότερου μοντέλου της Audi.
Aυτό που επίσης δεν έχει διευκρινιστεί είναι κατά πόσο το νέο μοντέλο θα υιοθετήσει την μετεξέλιξη της πλατφόρμας ΜΕΒ του ομίλου VW ή αν θα αξιοποιήσει την νέα αρχιτεκτονική SSP η οποία επίσης αναμένεται περί τα τέλη του 2026.
Όπως και να έχει δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι το νέο μοντέλο θα αξιοποιήσει νέας διάταξης μπαταρίες οι οποίες θα προσφέρουν αυτονομία έως και 650 χλμ. Παράλληλα, η αρχιτεκτονική SSP εφόσον αξιοποιηθεί, θα διαθέτει κύκλωμα 800 Volt το οποίο εγγυάται την φόρτιση με τάση 270 kW που σε χρόνο μεταφράζεται σε δέκα λεπτά για την αναπλήρωση της ενέργειας που αντιστοιχεί σε διαδρομή 130 χλμ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις