Γιαπί το κτίριο τηλεδιοίκησης – «Big Brother» το control room για τον έλεγχο των προσφύγων
Το κτίριο - φάντασμα της τηλεδιοίκησης στη Λάρισα.
Αποκαλυπτικές είναι οι εικόνες από το κτίριο της τηλεδιοίκησης στη Λάρισα, λίγες ημέρες μετά το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών που άφησε πίσω του 57 νεκρούς και αρκετούς τραυματίες.
Το μέρος από όπου θα έπρεπε να γίνεται ο έλεγχος των αμαξοστοιχιών έχει εγκαταλειφθεί πλήρως.
Η κάμερα του MEGA έφερε στο φως εικόνες απόλυτης διάλυσης, με καλώδια που κρέμονται, σοβάδες που έχουν καταρρεύσει ακόμα και σκουπίδια.
Η σύγκριση με ένα καμπ προσφύγων
Τις τελευταίες ώρες viral έχει γίνει στα κοινωνικά δίκτυα μια ανάρτηση που δείχνει τη διαφορετική αντιμετώπιση κρίσιμων ζητημάτων όπως αυτό της ασφάλειας.
Ειδικότερα, στην ανάρτησή της η δημοσιογράφος Λυδία Εμμανουηλίδου συγκρίνει την κατάσταση του κτιρίου της τηλεδιοίκησης με εκείνη του Κέντρου Διοίκησης και Ελέγχου της Αθήνας για την παρακολούθηση των αιτούντων άσυλο σε καταυλισμούς προσφύγων.
Οι διαφορές στις δύο εικόνες που παρουσιάζει είναι τεράστιες, με το άδειο κτίριο στη Λάρισα να μην μοιάζει σε τίποτα με το δωμάτιο που θυμίζει control room του «Big Brother».
Larissa command & control center to monitor rail safety (via Mega TV)
vs
Athens command & control center to monitor asylum-seekers in EU-funded refugee camps in #Greece #greecetraincrash pic.twitter.com/09s1hJFPPO
— Lydia Emmanouilidou (@lydiaemman) March 18, 2023
Εικόνες απόλυτης εγκατάλειψης
Όπως έχουν πει αρκετοί, εάν λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση στην Λάρισα, τα συστήματα ασφάλειας θα ενεργοποιούνταν και θα προειδοποιούσαν ότι ένα τρένο κινείται σε αντίθετη τροχιά. Ένα κτίριο φάντασμα όμως μετέτρεψε τα τρένα σε τυφλά.
Σε αυτό χώρο που από την οροφή κρέμονται καλώδια κανονικά θα δούλευαν δύο σταθμάρχες και θα μπορούσαν να δουν ανά πάσα στιγμή την πορεία των τρένων, την κατεύθυνση και την γραμμή που ακολουθούν. Η εμπορική και η επιβατική αμαξοστοιχία δε θα κινούνταν για τόσα χιλιόμετρα στην ίδια γραμμή χωρίς να το γνωρίζει κανείς.
Ο άπειρος προφυλακισμένος από τον τοπικό πίνακα χειρισμού που δείχνει το MEGA, μπορούσε να δει την επιβατική αμαξοστοιχία να κινείται μόνο στα πρώτα πέντε χιλιόμετρα. Από εκεί και πέρα τα τρένα εξαφανίζονται.
Εάν η τηλεδιοίκηση δούλευε, όπως επισήμαναν εργαζόμενοι του ΟΣΕ στο MEGA, τότε ο πραγματικός ρόλος του απείρου σταθμάρχη θα ήταν μόνο να διώχνει τις αμαξοστοιχίες από τον σταθμό της Λάρισας.
- Emily in Paris: Ο Γκάμπριελ τελικά και στην 5η σεζόν μετά την «ωμή» κριτική του
- Τζον Κένεντι: Το «πορτρέτο» του από τον εμβληματικό Λέοντα Καραπαναγιώτη
- Φοροδιαφυγή: Έρχεται σοκ και ΔΕΟΣ – Η νέα ομάδα για δύσκολες αποστολές
- Αμαλιάδα: Στα κρατητήρια η Ειρήνη Μουρτζούκου – «Αντιστάθηκε στη σύλληψή της»
- Μέχρι το 2029 στην Παρί Σεν Ζερμέν ο Χακίμι (pic)
- Ουκρανία: Δυο νεκροί σε πλήγματα της Ρωσίας στη Σούμι – «Τεράστιες εκρήξεις»