Fiat 600: Σε ηλεκτρικό τέμπο
Η ιταλική φίρμα ετοιμάζει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό SUV που αναμένεται να αναβιώσει την ονομασία Seicento όταν κάνει την εμφάνισή του από την επόμενη χρονιά
- Πατέρας βίαζε και εξέδιδε την ανήλικη κόρη του σε άγνωστους άνδρες - Σοκάρει υπόθεση στη Γαλλία
- Πολάκης: Τη Δευτέρα θα είμαι μπροστάρης σε μια προσπάθεια ανασυγκρότησης του ΣΥΡΙΖΑ
- Φάμελλος: Τυχοδιώκτης ο Κασσελάκης – Μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να σταματήσει το πάρτι δισεκατομμυρίων του Μητσοτάκη
- Το «εστιατόριο των λανθασμένων παραγγελιών» στην Ιαπωνία έχει να μας διδάξει πολλά
Φωτογραφίες: Automedia
H Fiat εξελίσσει το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της γκάμας το οποίο, όπως προδίδουν οι πρώτες εικόνες του από τα πεδία δοκιμών, θα πάρει την μορφή ενός SUV.
Σχεδιαστικά το νέο μοντέλο δείχνει να απηχεί τις γραμμές του 500X αν και σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες η ονομασία που έχει επιλέξει η Fiat είναι αυτή του Seicento, αναβιώνοντας για ακόμα μία φορά διακριτικά από την μακρά ιστορία της.
Φυσικά, στην αθέατη πλευρά του μοντέλου θα βρεθεί μια νέα αρχιτεκτονική εξολοκλήρου σχεδιασμένη με γνώμονα την ηλεκτροκίνηση η οποία θα, φροντίσει, να προσφέρει περισσότερη ευρυχωρία σε σχέση με το ανάλογου μεγέθους 500X.
Αν και δεν υπάρχουν λεπτομέρειες για τεχνικά χαρακτηριστικά του, το πιθανότερο σενάριο είναι το 600 να διατεθεί σε πολλαπλές εκδοχές μπαταριών με την βασική έκδοση να υιοθετεί πιθανότατα την μπαταρία 40 kWh του 500.
Αυτό που δεν θα πρέπει να αποκλειστεί επίσης είναι να υπάρξει και μια δεύτερη, διαφορετική έκδοση αμαξώματος του 600 η οποία θα ακολουθήσει το παράδειγμα του 500L προτάσσοντας την πρακτικότητα.
Ειδικότερα σύμφωνα με προηγούμενες δηλώσεις του επικεφαλής της Fiat, Olivier Francois, «το 500L αποτελεί μια ιδιαίτερα καλή περίπτωση από πλευράς αμαξώματος, λόγω του μεγάλου μεγέθους και της αυξημένης απόστασης από το έδαφος προκειμένου να φιλοξενήσει μπαταρίες. Τα οικογενειακού χαρακτήρα μοντέλα είναι ιδανικοί υποψήφιοι για την ηλεκτρική τεχνολογία καθώς ο φυσικός τους χώρος είναι η πόλη, η κίνηση σε έντονες κυκλοφοριακές συνθήκες, τα πολλαπλά κοντινά δρομολόγια. Ταυτόχρονα όμως το συγκεκριμένο αμάξωμα δεν είναι εξαιρετικά δημοφιλές πλέον. Αυτό όμως μπορεί να μεταβληθεί και να ακολουθήσει τις σύγχρονες τάσεις. Σκεφτόμαστε ότι ίσως ένα μείγμα ανάμεσα σε X και L είναι ο τρόπος που πρέπει να κινηθούμε, αν και αυτό δεν θα συμβεί πολύ σύντομα».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις