ΚΙΑ ΕV5: Φυσική εξέλιξη
Mετά την πρόσφατη αποκάλυψη του EV9, η κορεατική φίρμα περνά στο αμέσως επόμενο ηλεκτρικό βήμα με την μορφή ενός αντίστοιχης αισθητικής μεσαίου SUV που σύμφωνα με τις συστάσεις θα αποκαλυφθεί στα τέλη του 2023
- Πατέρας βίαζε και εξέδιδε την ανήλικη κόρη του σε άγνωστους άνδρες - Σοκάρει υπόθεση στη Γαλλία
- Πολάκης: Τη Δευτέρα θα είμαι μπροστάρης σε μια προσπάθεια ανασυγκρότησης του ΣΥΡΙΖΑ
- Φάμελλος: Τυχοδιώκτης ο Κασσελάκης – Μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να σταματήσει το πάρτι δισεκατομμυρίων του Μητσοτάκη
- Το «εστιατόριο των λανθασμένων παραγγελιών» στην Ιαπωνία έχει να μας διδάξει πολλά
Η κορεατική φίρμα δίνει μια γεύση από το επόμενο ηλεκτρικό μοντέλο που εξελίσσει το οποίο θα υιοθετήσει τα διακριτικά EV5 και θα υιοθετήσει την μορφή ενός μεσαίου SUV που δείχνει να μιμείται την αισθητική γραφή του πρόσφατου EV9.
Σύμφωνα με τις συστάσεις θα πρόκειται για ένα παγκόσμιο μοντέλο το οποίο μάλιστα θα αποκαλυφθεί ως τα τέλη του 2023, στοχεύοντας αρχικά στην αγορά της Κίνας όπου θα διατεθεί πρώτα.
Αν και δεν έχει διευκρινιστεί το κατά πόσο το νέο μοντέλο θα διατεθεί και σε ευρωπαϊκό έδαφος, όπως σημειώνεται η σχετική απόφαση θα ληφθεί αμέσως μετά την πρεμιέρα του στην κινεζική αγορά.
Αν και προς το παρόν η κορεατική φίρμα δεν δημοσιοποιεί λεπτομέρειες για το νέο μοντέλο, θα πρέπει να εκληφθεί ως ένα ηλεκτρικό «ισοδύναμο» του Sportage ενώ οι ομοιότητες στην σχεδίαση με το EV9, συνηγορούν στην παρουσία της αρχιτεκτονικής E-GMP στην αθέατη πλευρά του.
Αναφορικά με την αισθητική του νέου μοντέλου, ο επικεφαλής σχεδιασμού της KIA, Karim Habib, υπογράμμισε ότι: «αντλεί τις επιρροές του από τις συμπληρωματικές αντιθέσεις των φυσικών τοπίων και των αρχιτεκτονημάτων που έχουν δημιουργηθεί από τον άνθρωπο».
Στα ενδιαφέροντα στοιχεία της αισθητικής του θα μπορούσε να παρατηρήσει κανείς την νέα εκδοχή της γρίλιας της KIA η οποία ονομάζεται «Digital Tiger Face» και ενσωματώνει μια νέα φωτεινή υπογραφή ο σχεδιασμός της οποίας έχει εμπνευστεί από αστερισμούς.
Γεωμετρικά μοτίβα που κατά κάποιο τρόπο απηχούν την γωνιώδη αισθητική των φωτιστικών σωμάτων χαρακτηρίζουν τους θόλους αλλά και τα κατώτερα πλευρικά τμήματα ενώ στο πίσω τμήμα, κυριαρχεί μια μυώδης και στιβαρή προσέγγιση που «διακόπτεται» από τα εξίσου γεωμετρικά πίσω φωτιστικά σώματα. Την εικόνα συμπληρώνουν οι 21 ιντσών τροχοί και η χαρακτηριστική απόχρωση σε ματ λαδί που επίσης εμπνέεται από την φύση.
Στο μίνιμαλ εσωτερικό κυριαρχεί η ενιαίας διαμόρφωσης μεγάλη, αιωρούμενη οθόνη για τον πίνακα οργάνων και το infotainment ενώ στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του concept συγκαταλέγονται τα περιστρεφόμενα καθίσματα –συμπεριλαμβανομένου αυτού του συνοδηγού- που συνδυαστικά και με τις αντίθετα ανοιγόμενες πόρτες και την απουσία δεύτερης κολώνας, μπορούν να αποτελέσουν ένα φιλόξενο καναπέ με «θέα φύση».
Υπό το ίδιο ακριβώς σκεπτικό ο χώρος του πορτ μπαγκάζ μπορεί να μετατραπεί σε επιφάνεια εργασίας για την οργάνωση αυτοσχέδιου πικνικ ενώ το παλζ συμπληρώνει μια εντυπωσιακή σε μήκος πανοραμική ηλιοροφή.
Με δεδομένη την τεχνολογική συνάφεια του concept με τα EV9 και αλλά και το EV6, η έκδοση παραγωγής του μοντέλου αναμένεται να διαθέτει κύκλωμα φόρτισης 800 Volt ενώ σε ό,τι αφορά την μπαταρία, αυτή αναμένεται να έχει χωρητικότητα 77 kWh, προσφέροντας αυτονομία που θα φλερτάρει με τα 490 χλμ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις