Τουρισμός: Τα συχνότερα παράπονα των επισκεπτών για την Ελλάδα
Η λίστα περιλαμβάνει 18 κατηγορίες που προκάλεσαν τις περισσότερες αρνητικές αναφορές τουριστών στο διαδίκτυο για την Ελλάδα.
- Πώς πέθανε στη Σύμη ο παρουσιαστής του BBC Μάικλ Μόσλεϊ - Απεφάνθη ο ιατροδικαστής
- Οι ανακαινίσεις εκτινάσσουν τις τιμές των ενοικίων
- Πληροφοριοδότης κατά της OpenAI βρέθηκε νεκρός στο διαμέρισμά του στο Σαν Φρανσίσκο
- Οργασμοί ύπνου και μακροχρόνιες σχέσεις: Πέντε facts που μάλλον δεν ήξερες για το σεξ
Οι τουρίστες περνάνε, χωρίς αμφισβήτηση, ωραία στην Ελλάδα, γι’ αυτό άλλωστε αποτελεί από τους κορυφαίους καλοκαιρινούς προορισμούς.
Ωστόσο είναι 100% ικανοποιημένοι;
Σύμφωνα με έρευνα του του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, τα ποτά, ο κλιματισμός και το νερό είναι τρία από τα ζητήματα που «πρωταγωνιστούν» στα παράπονα που κάνουν οι τουρίστες οι οποίοι επισκέπτονται την Ελλάδα.
Η λίστα περιλαμβάνει 18 κατηγορίες που προκάλεσαν τις περισσότερες αρνητικές αναφορές τουριστών στο διαδίκτυο για την Ελλάδα.
Πρώτο στη λίστα βρίσκεται το παράπονο για «φαγητό- ποτό». Οι περισσότερες αρνητικές αναφορές που έγιναν το 2022 περιείχαν τη λέξη- κλειδί «ποτό». Στη δεύτερη θέση της λίστας είναι η κατηγορία «δωμάτια», με 46.000 αρνητικές αναφορές, οι περισσότερες από τις οποίες περιείχαν τη λέξη «κλιματισμός».
Στην τρίτη θέση είναι η κατηγορία «τεχνικές εγκαταστάσεις», με 26.000 αναφορές και λέξη- κλειδί το νερό.
Οι περισσότεροι φαίνεται να έκαναν λόγο για παγωμένο νερό στις πισίνες ή ελλιπή καθαρισμό τους και έλλειψη ζεστού νερού στο μπάνιο κατά τη διαμονή.
Καθαριότητα και… βρωμιά
Ψηλά στη λίστα των παραπόνων- στην πέμπτη θέση- είναι και η κατηγορία «καθαριότητα», με 21.000 αρνητικές αναφορές και λέξη οδηγό τη «βρωμιά».
Επίσης, πολλά ήταν τα παράπονα για τη φασαρία, τη δυσκολία επικοινωνίας με το προσωπικό- λόγω κακής χρήσης αγγλικών και γερμανικών- όπως και για τη διακόσμηση, κυρίως αναφορικά με την παλαιότητα των επίπλων.
Τι τους άρεσε;
Η κατηγορία «φαγητό- ποτό» είναι στην κορυφή της λίστας και με τα συχνότερα θετικά σχόλια, με 193.000 αναφορές, οι περισσότερες από τις οποίες αφορούσαν το πρωινό.
Στη δεύτερη θέση είναι η κατηγορία «εγκατάσταση», με 106.000 αναφορές, από τις οποίες οι περισσότερες περιείχαν τη λέξη «ξενοδοχείο». Ακολουθούν οι κατηγορίες «προσωπικό» με 103.000 θετικές αναφορές, «εμπειρία» με 85.000 και «καθαριότητα» με 69.000 αναφορές.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις