Ξαναμπήκαν στις ράγες ο προαστιακός και τα τρένα – Έναρξη μετ’ εμποδίων
Μουδιασμένοι οι πρώτοι επιβάτες του προαστιακού, δεν κρύβουν ότι φοβούνται. Ο σταθμάρχης από τους πιο έμπειρους του ΟΣΕ δίνει το σήμα. Το in στο σταθμό Λαρίσης όπου αρχίζουν τα δρομολόγια μετά το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη.
Στις ράγες ο προαστιακός και τα τρένα που σταμάτησαν να πραγματοποιούν δρομολόγια μετά το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Οι πρώτοι επιβάτες δειλά πλησίασαν στα εκδοτήρια εισιτηρίων. Αποφεύγουν τα πρώτα βαγόνια, ενώ δεν κρύβουν ότι φοβούνται, ένδειξη ότι είναι επιφυλακτικοί απέναντι στις διαβεβαίωσες της κυβέρνησης και των αρμοδίων για την επανέναρξη των δρομολογίων με ασφάλεια. «Πρέπει να πάω στη δουλειά μου» είπε η πρώτη κυρία που κάθισε στη θέση του τρένου για να προσθέσει μετά από λίγο σκέψη «προχωράμε. Δεν γίνεται να με κρατάει ο φόβος.
Στις 04.45 εκκίνησε από το σταθμό Λαρίσης το πρώτο τρένο που εκτέλεσε δοκιμαστικό δρομολόγιο. Στο επόμενο δρομολόγιο Αθήνα – Οινόη επιβιβάστηκε και ο νέος διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζακης, που τόνισε ότι «θα κάνουμε ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατό για να ξανακερδίσουμε την εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού» και μίλησε για τα νέα μέτρα ασφαλείας που τίθενται σε εφαρμογή.
Θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν να ξανακερδίσουμε την εμπιστοσύνη
«Μετά το τραγικό γεγονός που μας συγκλόνισε καλούμαστε να περάσουμε στην επόμενη μέρα. Τόσο η διοίκηση όσο και όλοι οι εργαζόμενοι του ελληνικού σιδηροδρόμου είμαστε αποφασισμένοι να θέσουμε σε λειτουργία εκ νέου τα τρένα της χώρας μας. Δηλώνουμε ότι θα κάνουμε ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό για να ξανακερδίσουμε την εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού», δήλωσε ο Παναγιώτης Τερεζάκης.
Δεν γίνεται να με κρατάει ο φόβος
Νέα μέτρα
Από σήμερα ισχύουν νέα μέτρα ως προς την ως προς την ταχύτητα, το προσωπικό και τα νυχτερινά δρομολόγια.
Οι αμαξοστοιχίες θα κινούνται σε διαφορετικές ώρες τη νύχτα, ώστε να μην υπάρχει το ενδεχόμενο να διασταυρωθούν, σε σημεία όπου υπάρχει μονοδρόμηση της γραμμής.
Σε όλα τα δρομολόγια των τρένων και του προαστιακού, θα υπάρχουν αυστηρά, δύο μηχανοδηγοί και τουλάχιστον ένας συνοδός, ενώ θα υπάρχουν δύο σταθμάρχες, σε σταθμούς όπου μέχρι τώρα, ήταν μόνο ένας.
Επιπλέον μειώνεται η ταχύτητα σε τμήματα που δεν καλύπτονται από σηματοδότηση.
Το ρεπορτάζ του MEGA
Κόσμος στα εκδοτήρια εισιτηρίων
Τα δρομολόγια που εκκινούν από την Τετάρτη 22 Μαρτίου
Ο Προαστιακός Πειραιάς – Αεροδρόμιο – Λιόσια – Χαλκίδα
Το τμήμα Θεσσαλονίκη – Φλώρινα & Δράμα
Αλεξανδρούπολη – Ξάνθη
ο Προαστιακός Πάτρα – Ρίο
Παράλληλα θα ξεκινήσουν δύο ζεύγη εμπορικών αμαξοστοιχιών.
Τα τρένα που δεν έφυγαν
Ωστόσο, χειρόφρενο θα τραβήξουν οι αμαξοστοιχίες, Θεσσαλονίκη – Δράμα και Θεσσαλονίκη – Φλώρινα.
Συγκεκριμένα, σε συνδιάσκεψή που είχε το συνδικάτο των μηχανοδηγών αποφάσισαν να μην λύσουν χειρόφρενο οι αμαξοστοιχίες που εκτελούν τα συγκεκριμένα δρομολόγια θέτοντας ζήτημα ασφάλειας.
Για το λόγο αυτό ζητούν παράταση μίας εβδομάδας για την επανεκκίνηση των δρομολογίων.
- Τραμπ και ελληνοτουρκικά – Τι πιστεύουν οι Έλληνες, ένας πρώην διπλωμάτης των ΗΠΑ και ένας πανεπιστημιακός
- Masdar: Με όχημα την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ σχεδιάζει off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά 6 GW σε Ελλάδα και Ισπανία
- Διαγραφή Σαμαρά: Κάνει ζυμώσεις για κόμμα – Όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
- Μέσω ΑΣΕΠ οι προσλήψεις στη Δημοτική Αστυνομία
- Τραμπ: Καυγάς Μασκ με δικηγόρο και συνεργάτη του νέου προέδρου
- Ο Φουκώ διαβάζει Χέγκελ