Η Genesis προετοιμάζει άνοιγμα στην «μικρή» ηλεκτρική κατηγορία
H κορεατική φίρμα φέρεται να βολιδοσκοπεί το ενδεχόμενο προσθήκης ενός μικρού ηλεκτρικού coupe στα πρότυπα του πρωτότυπου Mint για την ευρωπαϊκή της γκάμα
To πολυτελές σκέλος της κορεατικής φίρμας δραστηριοποιείται ήδη στην Ευρώπη, εστιάζοντας κυρίως σε μεγάλου μεγέθους πολυτελείς προτάσεις με την μικρότερη να είναι το GV60, ωστόσο, πλέον δείχνει να επιθυμεί να στραφεί και σε μια διαφορετική, compact κατηγορία η οποία θα συμβάλει στην αύξηση της δημοτικότητάς της.
Όπως επεσήμανε προσφάτως ο Mark Choi, επικεφαλής προϊοντικού σχεδιασμού στην Genesis, το ενδεχόμενο προσθήκης ενός νέου μικρού μοντέλου, ειδικά σχεδιασμένου για τις ανάγκες της ευρωπαϊκής επικράτειας είναι εξαιρετικά πιθανό, αν και δεν θα πρόκειται για κάποια συνηθισμένη κατηγορία.
Για την ακρίβεια, σύμφωνα με πληροφορίες το μοντέλο που η κορεατική φίρμα διερευνά να φέρει στην Ευρώπη είναι η έκδοση παραγωγής του Mint Concept, ενός compact ηλεκτρικού coupe που η Genesis παρουσίασε στην έκθεση της Νέας Υόρκης το 2019.
Σε κάθε περίπτωση όπως τόνισε ο Mark Choi, η απόφαση θα κριθεί από διαφορετικούς παράγοντες. «Η προσθήκη νέων μοντέλων δεν είναι απλή υπόθεση. Πρέπει να συνυπολογίσουμε την πορεία και τις πωλήσεις των άλλων μοντέλων μας καθώς και να ζυγίσουμε τις δυνατότητες παραγωγής μας καθώς και την αύξηση στο κόστος των πρώτων υλών», δήλωσε ο ίδιος σημειώνοντας ότι η απόφαση μπορεί να καθυστερήσει με δεδομένη την αύξηση στο κόστος των πρώτων υλών.
Ταυτόχρονα όπως πρόσθεσε ο επικεφαλής σχεδιασμού της Genesis, SangYup Lee σε σχέση με το νέο μοντέλο: «το Mint Concept εξακολουθεί να αποτελεί υπό διερεύνηση. Θέλουμε να κατανοήσουμε τις απαιτήσεις από ένα μικρό πολυτελές μοντέλο. Όταν ζει κανείς σε πόλη, δεν χρειάζεται απαραιτήτως μεγάλο αυτοκίνητο, κατ΄επέκταση ένα μικρό ηλεκτροκίνητο μοντέλο είναι κάτι που πρέπει να διερευνήσουμε. Υπάρχουν πολλά είδη μικρών premium αυτοκινήτων αλλά επιθυμία μας είναι να αναζητήσουμε κάτι νέο».
Υπενθυμίζεται ότι το Mint συστήθηκε από την αμερικανική έκθεση ως μια ιδιάζουσα και μοναδική προσέγγιση σε όρους σχεδίασης και χρηστικότητας. Αν και η Genesis δεν είχε ανακοινώσει πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά το διθέσιο ηλεκτρικό μοντέλο υποσχόταν αυτονομία 320 χλμ. και δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά.
- Πως ο πόλεμος στην Ουκρανία έκανε ακροδεξιά και πληθωρισμό παγκόσμιους «βασιλιάδες»
- Επιστροφή στον πρώην: Η σύγχρονη «Οδύσσεια» των σχέσεων
- Καιρός: Επιδείνωση των συνθηκών με κρύο, βροχές και χιόνια – Πότε θα εκδηλωθούν καταιγίδες στην Αττική
- Μπορεί η Τουρκία ή τα Κατεχόμενα να οριοθετήσουν με τη Συρία;
- Γάζα: Η σφαγή συνεχίζεται παρά τις ελπίδες για εκεχειρία – Δεκάδες νεκροί και νέα πλήγματα σε νοσοκομείο
- ΑΕΚ: Η κατάρα των γιορτών!