Φωτογραφίες: Automedia

Η τρέχουσα γενιά της 911 με την κωδική ονομασία 992 έκανε την πρώτη της εμφάνιση το 2019 κάτι που σημαίνει ότι πλησιάζει ο καιρός που η Porsche θα λανσάρει την ανανεωμένη εκδοχή της με τα δοκιμαστικά πρωτότυπα να πληθαίνουν ολοένα δίνοντας μια γεύση από τις πολλαπλές εκδόσεις του γερμανικού sportscar και τις βελτιώσεις τους.

Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με δύο από τις κορυφαίες εκδόσεις του γερμανικού sportscar και συγκεκριμένα τις GT3 και GT3 Touring οι οποίες αναμετρούν τις δυνάμεις τους με το χιονισμένο τοπίο.

Αναμενόμενα, οι δύο εκδόσεις θα μιμηθούν τις σχεδιαστικές αλλαγές που η Porsche θα ενσωματώσει σε όλο το εύρος της γκάμας της 911 όπως εξάλλου προκύπτει από τα ανασχεδιασμένα LED ημέρας, τους νέους προφυλακτήρες και τις ανασχεδιασμένες εισαγωγές αέρα. Εκεί που δεν υπάρχει διαφορά είναι στις διπλές απολήξεις της εξάτμισης και στο χαρακτηριστικό spoiler.

Αναμενόμενα τα σπουδαιότερα νέα θα προέλθουν από την γκάμα κινητήρων η οποία χάρη σε μια σειρά βελτιώσεων θα έχει αυξημένη ισχύ η οποία αναλόγως την έκδοση θα κυμαίνεται από 10 έως 30 ίππους. Επίσης όπως έχει ήδη γίνει γνωστό η ανανεωμένη 911 θα επωφεληθεί από ήπια υβριδική τεχνολογία για πρώτη φορά στην ιστορία της αν και αυτή δεν αναμένεται να ενσωματωθεί σε όλες τις εκδόσεις της.

Αλλαγές θα υπάρξουν και στο εσωτερικό με την 911 να υιοθετεί την τελευταία εκδοχή infotainment της γερμανικής φίρμας, PCM 6.0 το οποίο πλέον περιλαμβάνει τη δυνατότητα streaming μουσικής, λογισμικό Android Auto και βελτιωμένες φωνητικές λειτουργίες. Το νέο infotainment θα συνδυαστεί με ένα πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων στα πρότυπα της Taycan το οποίο θα προσφέρει πολλές δυνατότητες παραμετροποίησης, από την εμφάνιση οργάνων με τρόπο που θα θυμίζει την αναλογική εποχή έως την αποτύπωση δεδομένων του συστήματος τρισδιάστατης πλοήγησης και του συστήματος ασφάλειας Night Vision.

Φυσικά από τις βελτιώσεις δεν θα εξαιρεθεί το πλαίσιο, το σύστημα διεύθυνσης και η ανάρτηση που θα φροντίσουν να προσφέρουν μια ακόμα πιο δυναμική εμπειρία με νέες ρυθμίσεις που θα αντισταθμίσουν και το επιπλέον βάρος της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας σε όποιες εκδόσεις θα είναι διαθέσιμη.