Φωτογραφίες: Automedia

H DB11 έκανε την εμφάνιση της το 2016, ούσα το παλαιότερο μοντέλο στην γκάμα των Βρετανών, κάτι που σημαίνει ότι έφτασε το πλήρωμα του χρόνου για το μοντέλο που θα την αντικαταστήσει και υπάρχουν κάτι παραπάνω από αυξημένες πιθανότητες να υιοθετήσει τα διακριτικά DB12 καθώς η Aston Martin φέρεται να έχει ήδη κατοχυρώσει τα σχετικά διακριτικά.


Εν είδει υπενθύμισης, η DB11 υπήρξε το πρώτο μοντέλο των Βρετανών που εγκαινίασε την τότε πρόσφατη συνεργασία της Aston Martin με την Mercedes-Benz, μια «παράδοση» την οποία δεν πρόκειται να αλλάξει η DB12.

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση του νέου grand tourer, είναι σαφές ότι η DB12 θα ακολουθήσει την εξελικτική οδό υιοθετώντας μια ανάλογου μοτίβου γρίλια αν και με διαφορετική «περιεχόμενο», ανασχεδιασμένες εισαγωγές αέρα και φωτιστικά σώματα.

Μια προσεκτική παρατήρηση πίσω από τους ευμεγέθεις τροχούς των 21 ιντσών προσφέρει μια σαφή εικόνα του ισχυρού συστήματος πέδησης και των μεγάλων δισκόφρενων. Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν τα φώτα σε μοτίβο «C» αλλά και οι δύο οβάλ απολήξεις της εξάτμισης.

Στα ενδότερα, η DB12 αναμένεται να ενσωματώσει αντίστοιχο σχεδιασμό και gadgets με την νεότερη DBX η οποία υιοθετεί μια κεντρική οθόνη 12,3 ιντσών και έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων με διάσταση 10,25 ιντσών.

Σε επίπεδο κινητήρων, παρά τις τάσεις ηλεκτροκίνησης, η DB12 θα εξακολουθήσει να είναι διαθέσιμη με τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο V12 των 5,2 λίτρων ο οποίος στην παρούσα μορφή του αποδίδει έως 639 ίππους. Να σημειωθεί, εξάλλου, ότι η βρετανική φίρμα έχει δηλώσει ότι προτίθεται να διατηρήσει τους V12 κινητήρες στην γκάμα της τουλάχιστον το 2027.  Εξίσου διαθέσιμος θα είναι και ο V8 των 4,0 λίτρων δια χειρός Mercedes-Benz με ισχύ 510 ίππους. Και στις δύο περιπτώσεις κάθε άλλο παρά θα πρέπει να αποκλειστεί το ενδεχόμενο αύξησης της προσφερόμενης ισχύος.