Πώς τα νέα μη-αποσπώμενα καπάκια της Coca-Cola αλλάζουν τον τρόπο που ανακυκλώνουμε
Υιοθετώντας νέες συνήθειες και πρακτικές που δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον με απορρίμματα
Τα τελευταία χρόνια θέματα, όπως η κλιματική αλλαγή, η προστασία του περιβάλλοντος, η βιώσιμη ανάπτυξη και η κυκλική οικονομία, λαμβάνουν όλο περισσότερο χώρο στις καθημερινές μας συζητήσεις. Οι συχνές περιβαλλοντικές προκλήσεις με τις οποίες ερχόμαστε πλέον αντιμέτωποι θέτουν σε κίνδυνο την ευημερία του πλανήτη. Είναι λοιπόν σημαντικό να υιοθετήσουμε στην καθημερινότητά μας συνήθειες και πρακτικές που δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον με απορρίμματα.
Προς αυτή την κατεύθυνση κινούνται και οι νέες συσκευασίες που κυκλοφόρησε πρόσφατα η Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Τρία Έψιλον και Coca-Cola Hellas). Πιο συγκεκριμένα, με το νέο σχεδιασμό, το καπάκι σε κάθε πλαστικό μπουκάλι Coca-Cola παραμένει προσαρτημένο στο δαχτυλίδι ασφαλείας, χαρίζοντάς μας ένα τέλειο άνοιγμα. Έτσι έχουμε τη δυνατότητα να απολαύσουμε το αγαπημένο μας αναψυκτικό, να ξανακλείσουμε το καπάκι και να απορρίψουμε ολόκληρη τη συσκευασία (ως ενιαία), με εύκολο τρόπο, στους κάδους ανακύκλωσης. Η υιοθέτηση των μη αποσπώμενων καπακιών σε όλα τα αναψυκτικά, χυμούς και ροφήματα του χαρτοφυλακίου της εταιρείας, έρχεται να στηρίξει την εθνική προσπάθεια για αύξηση των υλικών που συλλέγονται προς ανακύκλωση και εφαρμόζεται έναν χρόνο νωρίτερα από το 2024 που προβλέπει η σχετική Ευρωπαϊκή Οδηγία και η αντίστοιχη Ελληνική νομοθεσία.
Χάρη στον επανασχεδιασμό των συσκευασιών οι καταναλωτές συμβάλλουν στη διεύρυνση υιοθέτησης της κυκλικής οικονομίας και τη μείωση των πλαστικών μίας χρήσης, καθώς πλέον δεν χρειάζεται να αναζητούν τους ειδικούς κάδους για να ανακυκλώσουν ξεχωριστά το καπάκι του μπουκαλιού. Επιπλέον, καθώς 256 εκατομμύρια καπάκια παραμένουν προσαρτημένα στις συσκευασίες, περιορίζεται το ενδεχόμενο να χάσουμε το καπάκι ή να το απορρίψουμε σε έναν συμβατικό (μη κατάλληλο) κάδο απορριμμάτων. Έτσι, διασφαλίζουμε πως ολόκληρη η συσκευασία θα ανακυκλωθεί με τον σωστό τρόπο και συμβάλλουμε στη μείωση των πλαστικών απορριμμάτων, αλλά και το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα.
Ταυτόχρονα, η Coca-Cola στην Ελλάδα με στόχο να επικοινωνήσει στους καταναλωτές την αξία και τα οφέλη των νέων μη αποσπώμενων καπακιών και προσηλωμένη στο όραμά της «Για Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα», κυκλοφόρησε την καμπάνια επικοινωνίας και ενημέρωσης «Για Πάντα Μαζί». Μέσα από πολύ απλά βήματα η καμπάνια εκπαιδεύει τους καταναλωτές ως προς την ορθή χρήση και ανακύκλωση των ανανεωμένων μπουκαλιών, ενώ παράλληλα τους ευαισθητοποιεί γύρω από τις έννοιες της κυκλικής οικονομίας και της βιωσιμότητας. Η καμπάνια αποτελεί ένα κάλεσμα προς τους πολίτες προκειμένου να διαφοροποιήσουν τη στάση τους απέναντι στα απορρίμματα και να αποκτήσουν μία πιο «πράσινη» καθημερινότητα.
Η υιοθέτηση των νέων μη αποσπώμενων καπακιών αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της Coca-Cola στην Ελλάδα για ένα πιο βιώσιμο μέλλον, καθώς διαχρονικά η εταιρεία υλοποιεί δράσεις και εκστρατείες επικοινωνίας γύρω από την ανακύκλωση, τη βιώσιμη ανάπτυξη και την κυκλική οικονομία. Για παράδειγμα, το 2022 η εταιρεία υιοθέτησε σε όλες τις πολυσυσκευασίες αλουμινίου των προϊόντων της την πρωτοποριακή συσκευασία KeelClip™, καταργώντας με αυτόν τον τρόπο τη χρήση πλαστικής μεμβράνης και μειώνοντας με αυτό τον τρόπο δραστικά τα πλαστικά απορρίμματα. Επίσης, από το 2018 η εταιρεία θέτει σε εφαρμογή πρωτοβουλίες με επίκεντρο τη συνεργασία και την ενίσχυση των ποσοστών ανακύκλωσης στη χώρα, όπως η κοινωνική πλατφόρμα Zero Waste Future, μέσω της οποίας έχουν συλλεχθεί έως σήμερα 2.200 τόνοι ανακυκλώσιμων υλικών.
- Πλάτων: Η ιδέα του αγαθού (Μέρος ΚΣΤ’)
- Αρκάς: Η μαγική καλημέρα της Δευτέρας
- Τουρκία: Συλλήψεις σε διαδήλωση διαμαρτυρίας για δύο δημοσιογράφους που σκοτώθηκαν στη Συρία
- Σεισμός 5,9 Ρίχτερ στην Κούβα
- Super League: Τα τελευταία δύο ματς του 2024 σε Τρίπολη και Κρήτη
- ΑΔΜΗΕ: Δεύτερη διαδρομή για το ηλεκτρικό καλώδιο που θα συνδέει Ελλάδα με Κεντρική Ευρώπη