Ηχηρή «ηλεκτρική» δήλωση από την Fisker και το Ocean
Mε αυτονομία 707 χλμ. βάσει WLTP συστήνεται το Ocean στην Ευρώπη, μέγεθος που υπερέβη τις αρχικές εκτιμήσεις και προσδοκίες της Fisker
Toν τίτλο του ηλεκτροκίνητου με την μεγαλύτερη αυτονομία στην ευρωπαϊκή επικράτεια διεκδικεί το Ocean της αμερικανικής Fisker καθώς το ηλεκτρικό SUV, προσφέρει αυτονομία 707 χλμ. βάσει του αυστηρότερου πρωτοκόλλου WLTP και της διαδικασίας έγκρισης τύπου που μόλις ξεκίνησε.
Να σημειωθεί ότι οι αρχικές εκτιμήσεις της Fisker έκαναν λόγο για μέγιστη αυτονομία 630 χλμ. στην κορυφαία διαμόρφωσή του αμιγώς ηλεκτροκίνητου SUV, Extreme. Οι νεότερες συστάσεις επαναπροσδιορίζουν την αυτονομία σε 707 χλμ. μέγεθος που σύμφωνα με την Fisker καθιστούν εφικτή την μετακίνηση του Ocean από το Λονδίνο στην Γλασκώβη ή από το Παρίσι στην Φρανκφούρτη με μια πλήρη φόρτιση.
«Εξαρχής οι στόχοι μας υπαγόρευαν το Fisker Ocean να προσφέρει τα υψηλότερα επίπεδα σχεδιασμού, βιωσιμότητας, καινοτομίας, χρηστικότητας αλλά και αυτονομίας. Δημιουργήσαμε ένα συναρπαστικό πενταθέσιο SUV προσφέροντας στους αγοραστές μας την ασφάλεια μιας μεγάλης αυτονομίας και άνεση σε κάθε ταξίδι. Το συγκεκριμένο επίτευγμα αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο για όλους εμάς στην Fisker και είμαστε ιδιαιτέρως ικανοποιημένοι που η αυτονομία ξεπερνά τις αρχικές μας προβλέψεις», αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση ο επικεφαλής της αμερικανικής φίρμας, Henrik Fisker.
Σε ό,τι αφορά την περαιτέρω πορεία του Ocean, βάσει των διαθέσιμων πληροφοριών η διαδικασία έγκρισης τύπου αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί στα τέλη Απριλίου οπότε το πληθωρικό SUV αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην Ευρώπη. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό της Fisker, οι πρώτες της εκθέσεις θα φιλοξενηθούν σε Βιέννη και Κοπεγχάγη, ανοίγοντας τις πύλες τους στα μέσα Απριλίου ενώ θα ακολουθήσουν και άλλες ευρωπαϊκές αγορές.
Όπως συνηθίζεται το Ocean είναι ήδη διαθέσιμο προς παραγγελία σε τρία επίπεδα εξοπλισμού (Sport, Ultra και Extreme) στις αγορές όπου θα κάνει πρεμιέρα, προσφέροντας τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε διάταξη ενός ή δύο μοτέρ, ισχύος από 279 έως 558 ίππους με διαφορετικές μπαταρίες τόσο σε χωρητικότητα όσο και τεχνολογία μιας και στις εκδόσεις Ultra και Extreme θα αξιοποιούνται μπαταρίες νικελίου, μαγγανίου, κοβαλτίου ενώ η πιο προσιτή Sport λιθίου φωσφορικού σιδήρου.
- Τραμπ και ελληνοτουρκικά – Τι πιστεύουν οι Έλληνες, ένας πρώην διπλωμάτης των ΗΠΑ και ένας πανεπιστημιακός
- Masdar: Με όχημα την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ σχεδιάζει off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά 6 GW σε Ελλάδα και Ισπανία
- Διαγραφή Σαμαρά: Κάνει ζυμώσεις για κόμμα – Όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
- Μέσω ΑΣΕΠ οι προσλήψεις στη Δημοτική Αστυνομία
- Ο Φουκώ διαβάζει Χέγκελ
- Βατικανό: Μπορείτε να περιηγηθείτε ψηφιακά στη Βασιλική του Αγίου Πέτρου χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη