Renault Espace: Διεκδικώντας νέο χώρο…
Η νέα γενιά του Espace αποκαλύπτεται, απεμπολώντας τις MPV καταβολές της και διεκδικώντας χώρο στη δημοφιλή κατηγορία των SUV με αφετηρία τα τεχνολογικά –και όχι μόνο- γονίδια του Austral
- Τέλος χρόνου για τις φορολογικές εκκρεμότητες - Τι πρέπει να πληρώσουν οι πολίτες τις επόμενες μέρες
- «Συνεργαζόταν με Τούρκους για να με σκοτώσουν» - 10 μέρες σχεδίαζε τη δολοφονία του 52χρονου ο δράστης
- Πώς πέθανε στη Σύμη ο παρουσιαστής του BBC Μάικλ Μόσλεϊ - Απεφάνθη ο ιατροδικαστής
- Φέτος τα Χριστούγεννα σκέφτεστε να κάνετε δώρο έναν σκύλο – Πόσο καλή ιδέα είναι;
Η αναβίωση ιστορικών, καθιερωμένων ονομάτων δεν είναι σίγουρα καινούρια τάση στην αυτοκινητοβιομηχανία. Ειδικά η Renault, έχει δημιουργήσει προσφάτως μια ιδιότυπη παράδοση διαδοχικών αναβιώσεων που, μεσοπρόθεσμα, θα επαναφέρουν τα 5 και 4 στο «σήμερα» ως αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Στο παρόν η γαλλική φίρμα αναβιώνει το Espace το οποίο εγκαταλείπει την πολυμορφικότητα προς χάρη των πιο δημοφιλών SUV χαρακτηριστικών που έλκουν την καταγωγή τους από το εξίσου νέου Austral.
Eπί της ουσίας το νέο Espace, αποτελεί μια επιμηκυμένη εκδοχή του Austral, υιοθετώντας σαφώς μεγαλύτερους πίσω προβόλους που επιτρέπουν την φιλοξενία μιας ακόμα, τρίτης σειράς καθισμάτων.
Η τελευταία αποτελεί, φυσικά, προαιρετική επιλογή καθώς το Espace θα είναι διαθέσιμο και ως πενταθέσιο SUV προσφέροντας έναν θηριώδη χώρο πορτ μπαγκάζ που ξεκινά από τα 777 λίτρα και φτάνει έως τα 1.818 λίτρα με την αναδίπλωση της δεύτερης σειράς καθισμάτων.
Να σημειωθεί ότι βάσει των όσων έχει ανακοινώσει η γαλλική φίρμα μέχρι στιγμής, δεν θα υπάρξει ουσιαστική οικονομική διαφορά ανάμεσα στην πενταθέσια και επταθέσια έκδοση. Στην περίπτωση της επταθέσιας ο χώρος του πορτ μπαγκάζ μειώνεται αυτονόητα δραστικά, σε 159 λίτρα, ενώ η αναδίπλωσή τους αυξάνει την χωρητικότητα σε 677 λίτρα.
Να σημειωθεί πάντως ότι σε απόλυτα μεγέθη το νέο Espace είναι μικρότερο σε μήκος από το προηγούμενο αντίστοιχο μοντέλο, «σταματώντας» στα 4,72 μ. Η συγκεκριμένη μεταβολή δεν συρρικνώνει την ευρυχωρία του εσωτερικού η οποία είναι ενισχυμένη χάρη στην πιο αποδοτική διάταξη.
Όπως επιβάλλουν τα διακριτικά του Espace, οι αξίες της ευρυχωρίας και οι χώροι παραμένουν τα κυρίαρχα στοιχεία του μοντέλου με τη Renault να έχει επιστρατεύσει κάθε ευκολία προκειμένου να τις υπογραμμίσει. Με αυτό το σκεπτικό, η δεύτερη σειρά καθισμάτων, προσφέρουν τη δυνατότητα ανάκλισης έως και κατά 31 μοίρες αλλά και αυτή της κύλισης, κατά 26,0 εκατοστά, προκειμένου να εξασφαλίζεται ανεμπόδιστη πρόσβαση στην τρίτη σειρά καθισμάτων.
Η ομοιότητα με το Austral δεν περιορίζεται αναμενόμενα μόνο στην εμφάνιση του Espace που έχει ως αφετηρία την ίδια αρχιτεκτονική CMF-CD, προσφέροντας για πρώτη φορά τη δυνατότητα επιλογής υβριδικής τεχνολογίας. Αυτή έγκειται στον συνδυασμό ενός κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και μια μικρή μπαταρία 2 kWh με απόδοση 200 ίππων.
Το σύνολο προσφέρει τέσσερις επιλογές «διαμόρφωσης» με τα ισάριθμα προγράμματα οδήγησης να προτεραιοποιούν, αναλόγως την επιλογή, την ηλεκτροκίνηση για μικρά διαστήματα, την υβριδική λειτουργία η οποία επιστρατεύει και τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ με το συμβατικό κινητήρα να λειτουργεί ως γεννήτρια καθώς και το πρόγραμμα IC που δίνει τον πρώτο ρόλο στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και στο σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας.
Αναμενόμενα το εσωτερικό του νέου Espace ακολουθεί τις ίδιες προδιαγραφές με το εσωτερικό του Austral με κυρίαρχες δύο οθόνες, 12,3 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και, κάθετου προσανατολισμού 12,0 ιντσών για το infotainment οι οποίες βασίζονται στο λειτουργικό «Open-R». Στις επιλογές συγκαταλέγεται ένα head-up display 9,3 ιντσών καθώς και σύστημα ατμοσφαιρικού φωτισμού 48 χρωμάτων. Το παρών ως επίσης προαιρετική επιλογή δίνει και μια επιβλητικού μεγέθους πανοραμική ηλιοροφή η οποία είναι από τις μεγαλύτερες της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Μέρος των προαιρετικών επιλογών αποτελεί εξίσου το σύστημα τετραδιευθυνσης που γνωρίσαμε στο Austral και το οποίο μειώνει τον κύκλο στροφής από 11,6 σε 10,4 μέτρα, στρέφοντας τους πίσω τροχούς σε αντίθετη κατεύθυνση από τους μπροστινούς έως και κατά πέντε μοίρες. Όταν η ταχύτητα υπερβαίνει τα 50 χλμ./ώρα οι πίσω τροχοί στρέφουν στην ίδια κατεύθυνση με τους μπροστινούς εξασφαλίζοντας περισσότερη ευελιξία και δυναμική ευστάθεια, υπό πίεση.
- Αμαλιάδα: Αναζητείται δικαίωση για τα πέντε παιδιά – Η αντίδραση της Ειρήνης στα νέα στοιχεία για τον Παναγιωτάκη
- Νέα «τρομακτικά» στοιχεία για τον πύραυλο Ορέσνικ – «Δεν ξέρουμε πώς το έκαναν αυτό οι Ρώσοι»
- Γιορτές: Οι «must» προορισμοί για τα Χριστούγεννα – Ποιες περιοχές μαγνητίζουν το ενδιαφέρον
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις