Εκλογές: «Κάνε τον θυμό, απόφαση αλλαγής» – Καμπάνια του ΠΑΣΟΚ για τους νέους
Η καμπάνια του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ απευθύνεται κυρίως στους νέους.
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
- Διαρρήκτες «άδειαζαν» το εργαστήριο του γλύπτη Γεώργιου Λάππα στη Νέα Ιωνία
Την πρώτη ψηφιακή του καμπάνια παρουσίασε το ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής στα social media, ενόψει των εκλογών που θα διεξαχθούν την 21η Μαΐου.
Με κεντρικό σύνθημα «Κάνε τον θυμό, απόφαση αλλαγής», η καμπάνια της Χαριλάου Τρικούπη έχει ως κύριους παραλήπτες τους νέους και τις αγωνίες τους για πολλές και καλές θέσεις εργασίας, αξιοκρατία, δικαιοσύνη και ασφάλεια.
Η ψηφιακή καμπάνια του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ ανοίγει τη διαβούλευση με τους πολίτες μέσω της Ψηφιακής Κοινωνίας digitalsociety.gr, όπου είναι αναρτημένο το πρόγραμμα του Κινήματος.
«Να αποφασίσουμε σε τι χώρα θέλουμε να ζούμε»
Όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση, «αυτή η χώρα γεννά θυμό, γιατί αποφασίζουμε για εκείνη πάντα με θυμό.
»Όμως αυτό πρέπει να το αλλάξουμε.
»Και μαζί να αποφασίσουμε σε τι χώρα θέλουμε να ζούμε.
»Μπες στο digitalsociety.gr και κάνε τον θυμό, απόφαση αλλαγής».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις