BMW Σειρά 1: Η κορυφαία M135i και οι υβριδικές προσθήκες
Η αποκάλυψη της ανανεωμένης Σειράς 1 βρίσκεται προ των πυλών με την κορυφαία έκδοση M135i να δίνει μια γεύση από το εύρος των αλλαγών
Φωτογραφίες: Automedia
H ανανεωμένη Σειρά 1 έχει δώσει πολλές ευκαιρίες παρατήρησής της καθώς έχει πραγματοποιήσει πληθώρα εμφανίσεων στα πεδία δοκιμών σε όλο το εύρος των παραλλαγών της. Πλέον, θέση στην «σκηνή» των παγωμένων τοπίων του ευρωπαϊκού βορρά, παίρνει η κορυφαία έκδοση M135i συμπληρώνοντας το παζλ των ανανεωμένων εκδόσεων και επιβεβαιώνοντας κατά κάποιο τρόπο ότι η επίσημη πρεμιέρα του ανανεωμένου «άσου» δεν πρόκειται πλέον να αργήσει, φυσικά, με τις εκδόσεις που βρίσκονται στη βάση της γκάμας.
Σε ό,τι αφορά την κορυφαία έκδοση η οποία και αποτελεί στην προκειμένη περίπτωση το αντικείμενο παρατήρησης, η M135i διαθέτει μεγαλύτερη γρίλια, ανάλογη αυτής της Σειράς 2, ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και τις χαρακτηριστικές απολήξεις της εξάτμισης που δεν αφήνουν αμφιβολίες για την ταυτότητά της. Μεγαλύτερες είναι και οι εισαγωγές αέρα, προδίδοντας πιθανώς μεγαλύτερες ανάγκες ψύξης του turbo τετρακύλινδρου κινητήρα των 2,0 λίτρων, και κατ΄επέκταση την αύξηση ισχύος πλέον των 306 ίππων της μέχρι σήμερα γνωστής εκδοχής της.
Τα μεγαλύτερα νέα ωστόσο, αναμένεται να προέλθουν από τις υπόλοιπες εκδόσεις όπου αναμένεται να βρει διέξοδο η ήπια υβριδική τεχνολογία των 48 Volt που ενσωματώνει ήδη η νέα Χ1. Aν και τα δύο μοντέλα δεν βασίζονται στην ίδια αρχιτεκτονική με δεδομένο ότι η Σειρά 1 βασίζεται στην αρχιτεκτονική UKL2, η ήπια υβριδική τεχνολογία θα μπορούσε κάλλιστα να ενσωματωθεί στο τεχνολογικό παλμαρέ των εκδόσεων κινητήρα του άσου.
Το παρών αναμένεται να δώσει και μια plug-in υβριδική έκδοση η οποία αναμένεται να υιοθετήσει τεχνολογία ανάλογη της προηγούμενη αντίστοιχης παραλλαγής της Χ1. Η ηλεκτρική αυτονομία αναμένεται να ξεπεράσει τα 80 χλμ. με την συνδρομή και των καλύτερων αεροδυναμικών προδιαγραφών της Σειράς 1.
Ανεξαρτήτως υβριδικής τεχνολογίας, η γκάμα κινητήρων της Σειράς 1 θα εξακολουθήσει να αποτελείται από κινητήρες τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους βενζίνης και diesel σε βελτιωμένες εκδοχές τους.
- «Στη λίστα του ΠΑΟΚ ο Οσούτζι» (pic)
- Είναι αυτό το αρχαιότερο αλφάβητο του κόσμου;
- ΣτΕ: Σφραγίδα νομιμότητας στην προσωρινή διοίκηση της Κιβωτού του Κόσμου
- Μαρία Ζαχάροβα: Το τηλεφώνημα που δέχθηκε σε ζωντανή σύνδεση – «Μην σχολιάσεις το πλήγμα στην Ουκρανία»
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- ΑΕΚ Β’: Τέλος ο Κούστας – Ψάχνει νέο προπονητή