Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
«Τρέμαμε και κάναμε το σταυρό μας» – «Λύγισαν» οι μηχανοδηγοί στο σημείο της τραγωδίας στα Τέμπη

«Τρέμαμε και κάναμε το σταυρό μας» – «Λύγισαν» οι μηχανοδηγοί στο σημείο της τραγωδίας στα Τέμπη

Φορτισμένο το κλίμα στο πρώτο δρομολόγιο εμπορικής αμαξοστοιχίας που ξεκίνησε από τη Θεσσαλονίκη, μετά το δυστύχημα στα Τέμπη.

«Λύγισαν» οι μηχανοδηγοί που επέβαιναν στο πρώτο δρομολόγιο εμπορικής αμαξοστοιχίας μετά τα Τέμπη. Το τρένο ξεκίνησε από τη Θεσσαλονίκη με προορισμό το Θριάσειο.

Όταν το βλέμμα των μηχανοδηγών έπεσε στο μοιραίο κλειδί που δεν άλλαξε ποτέ τις ράγες το βράδυ της τραγωδίας στα Τέμπη, στο τρένο επικράτησε σιωπή.

Ο μηχανοδηγός κρατά σφιχτά τους μοχλούς κίνησης και στο μυαλό όλων έρχονται οι εικόνες από την τραγωδία.

«Μόλις μπήκαμε στη σήραγγα βουρκώσαμε. Στο σημείο του δυστυχήματος το τρένο έκοψε ταχύτητα και χτυπήσαμε τις κόρνες. Τρέμαμε όλοι. Κάναμε τον σταυρό μας. Κοιτάξαμε ψηλά στον ουρανό και προσευχηθήκαμε για όλους αυτούς που χάθηκαν. Δε μιλούσε κανείς» λέει στο Star, μέλος του πληρώματος της αμαξοστοιχίας.

Στη μηχανή ήταν τρεις οδηγοί αυτή την φορά. «Μας είπαν ότι σιγά σιγά θα ικανοποιήσουν όλα τα αιτήματά τους» λέει ο πρόεδρος μηχανοδηγών Κώστας Γενηδούνιας.

Τι προκάλεσε την έκρηξη και την πύρινη «μπάλα»

Ένα μήνα μετά την πολύνεκρη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη παραμένει αναπάντητο το ερώτημα τι προκάλεσε τη μεγάλη έκρηξη και την εξάπλωση της φωτιάς που προκληθήκε.

Οι πραγματογνώμονες ερευνούν την αιτία που κρύβεται πίσω από την έκρηξη και τη μεγάλη πύρινη μπάλα που σχηματίστηκε στη συνέχεια και, σύμφωνα με όσα αποκάλυψε στο Live News ο Βασίλης Λαμπρόπουλος, αστυνομικός συντάκτης των εφημερίδων «ΤΟ ΒΗΜΑ» και «ΤΑ ΝΕΑ», τα πρώτα στοιχεία των πραγματογνωμόνων δείχνουν πως δεν επιβεβαιώνεται η θεωρία ότι η έκρηξη σημειώθηκε λόγω του ηλεκτρικού τόξου. Ύστερα από έρευνα, δεν βρέθηκαν αλλοιωμένα καλώδια στο σημείο, κάτι που σημαίνει ότι δεν μπορεί από αυτό να προκλήθηκε η φωτιά.

Την ίδια στιγμή στο μικροσκόπιο έχουν μπει κι άλλα δεδομένα, όπως τι ακριβώς μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία και τα βαγόνια του Intercity 62, ενώ έρευνες γίνονται και για τις χημικές τουαλέτες, εάν δηλαδή μετέφεραν κάποιο σχετικό υλικό που θα μπορούσε να προκαλέσει τη μεγάλη έκρηξη και την εξάπλωση της πυρκαγιάς.

Σημαντικός παράγοντας είναι και οι τοξικολογικές εξετάσεις, οι οποίες θα μπορούσαν να δείξουν αν τα θύματα της τραγωδίας εισέπνευσαν κάποιο αέριο. Όμως, σύμφωνα με πληροφορίες του MEGA, οι τοξικολογικές δεν έγιναν σε όλα τα θύματα της μοιραίας αμαξοστοιχίας, παρά μόνο στους μηχανοδηγούς των δύο τρένων.

Must in

Ομπράντοβιτς: «Δεν θέλω να υποτιμήσω τη δουλειά του Σπανούλη στη Μονακό, αλλά…»

Ο Σάσα Ομπράντοβιτς μίλησε για τη Μονακό χωρίς τον ίδιο στην άκρη του πάγκου και για τον Βασίλη Σπανούλη

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο