Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Hyundai Ioniq 5 N: Το soundtrack της ηλεκτρικής ισχύος

Hyundai Ioniq 5 N: Το soundtrack της ηλεκτρικής ισχύος

Η Hyundai συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης του Ioniq 5 N το οποίο προσφέρει μια γεύση από τον ιδιαίτερο ήχο του αλλά και τις ικανότητές του

Η κορεατική φίρμα ξεκινά την αντίστροφη μέτρηση για την άφιξη της ισχυρότερης παραλλαγής του Ioniq 5 με την φροντίδα του τμήματος Ν, τα ανάλογα διακριτικά και φυσικά μια σειρά προδιαγραφών που θα φροντίσουν να στοιχειοθετήσουν την αθλητική διαφορετικότητά του.

Αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν επίσημες συστάσεις σε σχέση με την επίσημη πρεμιέρα του, οι ανεπίσημες πληροφορίες την τοποθετούν μέσα στο προσεχές καλοκαίρι. Σε ό,τι αφορά τα νεότερα, η κορεατική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα ένα ακόμα video teaser όπου το Ioniq 5 N, συναγωνίζεται το αγωνιστικό i20N WRC Rally 1, με θεαματικά αποτελέσματα υπέρ, στο φόντο των παγωμένων τοπίων της Σουηδίας.

Τα στοιχεία που προκύπτουν από το νέο teaser εστιάζουν στον ήχο του Ioniq 5 προφανώς ενισχυμένου με τεχνητά στοιχεία. Εξάλλου όπως έχει αφήσει να εννοηθεί στο πρόσφατο παρελθόν η Hyundai, το Ioniq 5 N θα διαθέτει μια σειρά συστημάτων που θα φροντίζουν να συνοδεύουν την δυναμική οδηγική εμπειρία με τους ανάλογους ήχους. Για την ακρίβεια έχει αναφερθεί ότι το ηλεκτρικό hot μοντέλο θα διαθέτει ήχο που θα προσομοιώνει την αλλαγή των σχέσεων καθώς και ήχο κόφτη.

Αν και προς το παρόν η Hyundai δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά για τα μεγέθη ισχύος, η τεχνολογική συνάφεια με το KIA EV6 GT δίνει μια ιδέα για αυτά με δεδομένο και ότι τα δύο μοντέλα βασίζονται στην ίδια αρχιτεκτονική. Αυτό σημαίνει ότι η πλατφόρμα E-GMP, όπως ονομάζεται, αναμένεται να φιλοξενεί και στην περίπτωση του Ioniq 5 N, μια διάταξη από δύο μοτέρ με συνδυαστική ισχύ έως και 585 ίππων και 740 Nm ροπής χωρίς να αποκλείεται να υπάρξει και μια μικρή αύξηση, κυρίως, σε ό,τι αφορά το δεύτερο μέγεθος.

Mε την ίδια λογική τα δύο μοτέρ αναμένεται να τροφοδοτούνται από την μπαταρία των 77,4 kWh και παρόλο που η αυτονομία δεν είναι το ζητούμενο στην προκειμένη περίπτωση, αυτή αναμένεται να φτάνει τα 400 χλμ. Στις προδιαγραφές της έκδοσης θα συγκαταλέγονται σοφιστικέ σύστημα διαχείρισης ροπής το οποίο θα επιτρέπει, με την επιλογή του αντίστοιχου προγράμματος οδήγησης, τη δυνατότητα drift.

Must in

Θρυλική καρδιά ο Σέστιτς!

Ο παλιός άσος του Ολυμπιακού και του Ερυθρού Αστέρα αναρρώνει μετά την πετυχημένη μεταμόσχευση καρδιάς στην οποία υποβλήθηκε αφού η ζωή του ήταν σε άμεσο κίνδυνο

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο