Hyundai Ioniq 5 N: Το soundtrack της ηλεκτρικής ισχύος
Η Hyundai συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης του Ioniq 5 N το οποίο προσφέρει μια γεύση από τον ιδιαίτερο ήχο του αλλά και τις ικανότητές του
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
- Χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια για τον σκύλο και τη γάτα μας – Εύγευστες συνταγές
- Economist: Οι εργαζόμενοι αγαπούν τον Τραμπ, τα συνδικάτα πρέπει να τον φοβούνται
- Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι
Η κορεατική φίρμα ξεκινά την αντίστροφη μέτρηση για την άφιξη της ισχυρότερης παραλλαγής του Ioniq 5 με την φροντίδα του τμήματος Ν, τα ανάλογα διακριτικά και φυσικά μια σειρά προδιαγραφών που θα φροντίσουν να στοιχειοθετήσουν την αθλητική διαφορετικότητά του.
Αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν επίσημες συστάσεις σε σχέση με την επίσημη πρεμιέρα του, οι ανεπίσημες πληροφορίες την τοποθετούν μέσα στο προσεχές καλοκαίρι. Σε ό,τι αφορά τα νεότερα, η κορεατική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα ένα ακόμα video teaser όπου το Ioniq 5 N, συναγωνίζεται το αγωνιστικό i20N WRC Rally 1, με θεαματικά αποτελέσματα υπέρ, στο φόντο των παγωμένων τοπίων της Σουηδίας.
Τα στοιχεία που προκύπτουν από το νέο teaser εστιάζουν στον ήχο του Ioniq 5 προφανώς ενισχυμένου με τεχνητά στοιχεία. Εξάλλου όπως έχει αφήσει να εννοηθεί στο πρόσφατο παρελθόν η Hyundai, το Ioniq 5 N θα διαθέτει μια σειρά συστημάτων που θα φροντίζουν να συνοδεύουν την δυναμική οδηγική εμπειρία με τους ανάλογους ήχους. Για την ακρίβεια έχει αναφερθεί ότι το ηλεκτρικό hot μοντέλο θα διαθέτει ήχο που θα προσομοιώνει την αλλαγή των σχέσεων καθώς και ήχο κόφτη.
Αν και προς το παρόν η Hyundai δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά για τα μεγέθη ισχύος, η τεχνολογική συνάφεια με το KIA EV6 GT δίνει μια ιδέα για αυτά με δεδομένο και ότι τα δύο μοντέλα βασίζονται στην ίδια αρχιτεκτονική. Αυτό σημαίνει ότι η πλατφόρμα E-GMP, όπως ονομάζεται, αναμένεται να φιλοξενεί και στην περίπτωση του Ioniq 5 N, μια διάταξη από δύο μοτέρ με συνδυαστική ισχύ έως και 585 ίππων και 740 Nm ροπής χωρίς να αποκλείεται να υπάρξει και μια μικρή αύξηση, κυρίως, σε ό,τι αφορά το δεύτερο μέγεθος.
Mε την ίδια λογική τα δύο μοτέρ αναμένεται να τροφοδοτούνται από την μπαταρία των 77,4 kWh και παρόλο που η αυτονομία δεν είναι το ζητούμενο στην προκειμένη περίπτωση, αυτή αναμένεται να φτάνει τα 400 χλμ. Στις προδιαγραφές της έκδοσης θα συγκαταλέγονται σοφιστικέ σύστημα διαχείρισης ροπής το οποίο θα επιτρέπει, με την επιλογή του αντίστοιχου προγράμματος οδήγησης, τη δυνατότητα drift.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις