Τέμπη: Στις ράγες την Δευτέρα το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη – Νέος γύρος καταθέσεων για το δυστύχημα
Οι μνήμες από το φρικτό δυστύχημα στα Τέμπη παραμένουν νωπές. Η ζωή όμως, όπως και τα τρένα, πρέπει να ξαναμπούν στις ράγες.
Τριάντα τέσσερις ημέρες μετά το μοιραίο δρομολόγιο του Intercity 62, το τρένο θα κάνει ξανά την Δευτέρα τη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη, με ένα 48ωρο καθυστέρηση από τον αρχικό προγραμματισμό και με τους επιβάτες επιφυλακτικούς.
Μέχρι να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας σε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο, τα δρομολόγια δεν θα θυμίζουν σε τίποτα αυτά του παρελθόντος.
Χαμηλές ταχύτητες, μεγαλύτερη διάρκεια διαδρομής, δύο μηχανοδηγοί και ένας συνοδός και παρουσία μόνο ενός τρένου στα τούνελ. Αυτή θα είναι η εικόνα στις ράγες, μέχρι νεωτέρας.
Το πρωί της Δευτέρας αναμένεται να φτάσει η επιβατική αμαξοστοιχία Intercity 52 με προορισμό την Θεσσαλονίκη. Eίναι ένα δρομολόγιο που έχει να γίνει από την 1η Μαρτίου, ενώ στο πρώτο βαγόνι αναμένεται να επιβιβαστεί ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης.
Νέος γύρος καταθέσεων για το δυστύχημα
Από την Δευτέρα πάντως θα ξεκινήσει νέος νομικός κύκλος ερευνών, αφού ο εφέτης ανακριτής αναμένεται να καλέσει νέα πρόσωπα, αλλά και να ζητήσει συμπληρωματικές καταθέσεις για το δυστύχημα.
Ήδη, μετά τον σταθμάρχη Λάρισας, προφυλακιστέος κρίθηκε και ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, ο οποίος στο απολογητικό του υπόμνημα επέρριψε ευθύνες και στον σταθμάρχη Παλαιοφαρσάλου.
Την Δευτέρα αναμένεται να καταθέσει ο πρώην σταθμάρχης του Βόλου, κ. Αποστολάκης, σε μια προσπάθεια ανάλυσης και καταγραφής τού τι έγινε το μοιραίο βράδυ και πώς θα μπορούσε να έχει αποφευχθεί.
Την Τετάρτη καταθέτει ο Γιώργος Ζήνδρος, σταθμάρχης του Παλαιοφάρσαλου, ο άνθρωπος που δείχνει «με το δάχτυλο» ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, καταλογιζοντάς του ευθύνες για τη μη ενημέρωσή του σχετικά με την καθυστέρηση της αμαξοστοιχίας.
«Ποιον να ενημερώσω; Αυτόν να ενημερώσω ή τη Λάρισα; Σε κάθε καθυστέρηση ενημερώνεται μόνο ο ρυθμιστής κυκλοφορίας των Αθηνών. Τώρα, για τη Λάρισα, δεν γίνεται να μην ενημερώθηκε η Λάρισα. Αφού έδιωξε τρένο αυτή, το 63.
»Δεν γίνεται δηλαδή να μην ξέρει η Λάρισα ότι έχει καθυστέρηση το τρένο. Αφού έκανε διασταύρωση στο Παλαιοφάρσαλο. Μονή γραμμή είχαμε εμείς, μεταξύ Λάρισας και Παλαιοφαρσάλου», ήταν η απάντηση του Γιώργου Ζήνδρου, σταθμάρχη Παλαιοφάρσαλου, στο MEGA.
Μέχρι πάντως να ολοκληρωθεί η δικαστική διαδικασία και παρά το ότι τα δρομολόγια έχουν αραιώσει, αυτό που δεν φαίνεται να κοπάζει είναι η αγανάκτηση των πολιτών τόσο για τα αίτια της τραγωδίας, όσο και για τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η επαναλειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου.
- Τραμπ και ελληνοτουρκικά – Τι πιστεύουν οι Έλληνες, ένας πρώην διπλωμάτης των ΗΠΑ και ένας πανεπιστημιακός
- Masdar: Με όχημα την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ σχεδιάζει off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά 6 GW σε Ελλάδα και Ισπανία
- Διαγραφή Σαμαρά: Κάνει ζυμώσεις για κόμμα – Όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
- Μέσω ΑΣΕΠ οι προσλήψεις στη Δημοτική Αστυνομία
- Ο Φουκώ διαβάζει Χέγκελ
- Βατικανό: Μπορείτε να περιηγηθείτε ψηφιακά στη Βασιλική του Αγίου Πέτρου χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη