Mercedes-Benz E-Class All Terrain: Η εναλλακτική
Η νέα E-Class θα εξακολουθήσει να περιλαμβάνει στις επιλογές της την έκδοση All Terrain, ως μια ικανότατη εναλλακτική με άποψη στην SUV φρενίτιδα
- Η τηλεθέαση του debate ΣΥΡΙΖΑ – Ελπίδες για τη συμμετοχή στην κάλπη της Κυριακής – Η σύγκριση με το ΠΑΣΟΚ
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
Φωτογραφίες: Automedia
H νέα γενιά της E-Class αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της λίαν συντόμως και πλέον τα πεδία δοκιμών καταλαμβάνει ίσως η πιο niche παραλλαγή του μοντέλου, E-Class Terrain η οποία όπως όλα δείχνουν θα εξακολουθήσει να αποτελεί μέρος των προσφερόμενων επιλογών, απευθυνόμενη σε όσους επιθυμούν πρακτικότητα και εκτός δρόμου ικανότητες χωρίς απαραιτήτως να θέλουν να ενδώσουν στην SUV φρενίτιδα.
Όπως ισχύει και για τις προηγούμενες αντίστοιχες εκδόσεις, η E-Class Terrain θα έχει ως αφετηρία την station wagon έκδοση του μοντέλου, διαθέτοντας ωστόσο μια σειρά από επιπλέον σχεδιαστικά στοιχεία όπως τα προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος, οι διογκωμένοι θόλοι, oι προστατευτικές ποδιές, οι ράγες οροφής και πιθανώς ενισχυμένης off-road αισθητικής γρίλια.
Φυσικά από την εξίσωση δεν θα λείψει η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, η τετρακίνηση 4MATIC και η δυνατότητα επιλογής αερανάρτησης η οποία δεδομένα θα προσφέρει περισσότερη ελευθερία και δυνατότητες σε ό,τι αφορά την αυξομείωση της απόστασης από το έδαφος.
Όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις της E-Class που έχουν αποτελέσει αντικείμενο κατασκοπικών λήψεων, η αισθητική του μοντέλου θα αντλήσει τις επιρροές της από την πιο πρόσφατη S-Class. Την ίδια προέλευση θα έχει και η διαμόρφωση του εσωτερικού της νέας E-Class η οποία θα υιοθετήσει, μια νεότερη εκδοχή της Hyperscreen που θα ενσωματώνει τις τελευταίες εξελίξεις σε επίπεδο ψηφιακών τεχνολογιών.
Σε επίπεδο κινητήρων, όπως ισχύει για όλα τα νεότερα μοντέλα της γερμανικής φίρμας, η υβριδική τεχνολογία σε διαφορετικές μορφές θα αποτελεί τον κανόνα για όλες τις εκδόσεις. Έτσι η συντριπτική πλειονότητα των εκδόσεων της E-Class ανεξαρτήτως αμαξώματος θα εφοδιάζεται με τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και diesel επικουρούμενους από σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48 Volt.
Δεδομένα φυσικά θα υπάρξουν και plug-in υβριδικές εκδόσεις βενζίνης και diesel οι οποίες χάρη σε ένα ισχυρότερο ηλεκτρικό μοτέρ και μεγαλύτερης ενεργειακής απόδοσης μπαταρία θα εξασφαλίζουν, περισσότερη ισχύ και ηλεκτρική αυτονομία που θα φλερτάρει με τα 100 χλμ. μια ιδιότητα που θα έχει ως αποτέλεσμα τον δραστικό περιορισμό των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις