Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
VW Tiguan: The last stand

VW Tiguan: The last stand

Αντίστροφη μέτρηση για το νέο Tiguan που συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης στις ΗΠΑ εν όψει της άφιξής του η οποία αναμένεται το δεύτερο ήμισυ της χρονιάς και για τις δύο όχθες του Ατλαντικού

Φωτογραφίες: Automedia

Όπως ξεκαθάρισε ο επικεφαλής της VW, Thomas Schafer, η νέα γενιά του Tiguan θα είναι τελευταία του μοντέλου που εξελίσσεται δίνοντας το βάρος στους κινητήρες καύσης ενώ το ίδιο θα ισχύσει και για την εξίσου επικείμενη, νέα γενιά του Passat αλλά του T-Roc η οποία αναμένεται το 2025.

Με αυτό δεδομένο, το νέο Tiguan που αναμένεται να πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του πριν την εκπνοή του 2023, θα αποτελέσει την τελευταία ευκαιρία του αγοραστικού κοινού, τουλάχιστον στην Ευρώπη, να αποκτήσει το SUV με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Βέβαια, θα πρόκειται για μια ευκαιρία που θα διαρκέσει τουλάχιστον μέχρι το 2030.

Μέχρι την εμφάνισή του, το Tiguan συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης και στις δύο όχθες Ατλαντικού με τις τελευταίες λήψεις του να προέρχονται από την αντίπερα όχθη. Παρά την φαινομενική απουσία καμουφλάζ, μια προσεκτική παρατήρηση, αποκαλύπτει ότι οι μηχανικοί της VW έχουν αξιοποιήσει μια παραπλανητική μέθοδο προκειμένου να κρύψει την εμφάνιση της γρίλιας και της όψης του. Παρ’όλα αυτά, η πλειονότητα των αλλαγών και της όψης του είναι ορατές με κυρίαρχα τον ανασχεδιασμό της γρίλιας, των εισαγωγών αέρα και την προσθήκη ενός splitter.

Σε προφίλ δεν υπάρχουν δραστικές αλλαγές κάτι το αναμενόμενο με δεδομένο και ότι το νέο Τiguan θα βασίζεται σε μια μετεξέλιξη της ήδη υφιστάμενης αρχιτεκτονικής. Αυτό που θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο είναι μια οριακή αύξηση του μεγέθους κατά μήκος με στόχο ακόμα περισσότερη πρακτικότητα και άνεση.

Αυτό που θα αλλάξει σημαντικά είναι το εσωτερικό όπου θα πάρει θέση μια μεγαλύτερη οθόνη για το infotainment η οποία θα συνδυάζεται με ένα πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων που αμφότερα θα προσφέρουν πολύ περισσότερες δυνατότητες τόσο σε επίπεδο παραμετροποίησης όσο και εφαρμογών ενώ πλήρως ανασχεδιασμένο προδιαγράφεται και το interface.

Σε επίπεδο κινητήρων αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν επίσημες πληροφορίες, η ενσωμάτωση mild hybrid τεχνολογίας θα πρέπει να θεωρείται ιδιαιτέρως πιθανή ενώ οι plug-in υβριδικές εκδόσεις αναμένεται να είναι περισσότερες και να προσφέρουν μεγαλύτερη αυτονομία χάρη και στην αξιοποίηση μεγαλύτερης μπαταρίας ενώ φυσικά θα συνεισφέρουν και στην μείωση κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Must in

Θρυλική καρδιά ο Σέστιτς!

Ο παλιός άσος του Ολυμπιακού και του Ερυθρού Αστέρα αναρρώνει μετά την πετυχημένη μεταμόσχευση καρδιάς στην οποία υποβλήθηκε αφού η ζωή του ήταν σε άμεσο κίνδυνο

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο