Οι Γερμανοί πουλάνε τηλεοπτικά δικαιώματα και για τις οθόνες στο αυτοκίνητο!
Από το 2025/26 οι αγώνες της Bundesliga θα προβάλλονται και μέσα στα ΙΧ που θα έχουν τις αντίστοιχες οθόνες προβολής
Η Γερμανία είναι ο κινητήριος μοχλός της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας. Εταιρίες – κολοσσοί με τεράστια brand. Η «Deutschland» όμως είναι και ποδόσφαιρο. Και καλό μάλιστα. Μια άλλη βιομηχανία παραγωγής χρημάτων με βάση την Μπουντεσλίγκα.
Αυτές οι δυο δυνάμεις αναμένεται σύντομα να συνεργαστούν για ακόμη περισσότερα έσοδα.
Συγκεκριμένα, η Bundesliga εξετάζει σοβαρά να επιτρέψει τη μετάδοση αγώνων, τόσο της πρώτης όσο και της δεύτερης κατηγορίας, σε συστήματα τηλεόρασης που υπάρχουν μέσα στα αυτοκίνητα.
Όπως αναφέρει η εξειδικευμένη ιστοσελίδα Automobilwoche, οι εταιρείες που εμπλέκονται είναι η Audi, η BMW και η Mercedes. Αυτές θα μπορούσαν να μεταδώσουν ζωντανά τους αγώνες από τη σεζόν 2025/2026. Πάντως, αυτή η δυνατότητα δεν θα επηρέαζε το θέμα των τηλεοπτικών δικαιωμάτων με τους κλασικούς τηλεοπτικούς σταθμούς.
Η Bundesliga πραγματοποιεί ήδη κάποια τεστ προβολής με τη BMW να μεταδίδει περιεχόμενο στις οθόνες των αυτοκινήτων της. Η ίδια η αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχει αποκλείσει να προχωρήσει στην αγορά των δικαιωμάτων στο πολύ εγγύς μέλλον: «Μας ενδιαφέρει μια μακροπρόθεσμη δέσμευση, εάν βρούμε ενδιαφέρον και ζήτηση από τους πελάτες μας», είπε στο Automobilwoche, εκπρόσωπος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η DFL, η Γερμανική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία, δημιούργησε έσοδα 4,4 δισεκατομμύρια ευρώ για την τετραετία 2021/2024.
Ο κάτοχος των δικαιωμάτων της Bundesliga αναμένεται να εκχωρήσει δικαίωμα μετάδοσης για αγώνες της πρώτης κατηγορίας, σε οχήματα για πρώτη φορά το 2025/26. Οι Γερμανοί κατασκευαστές premium ενδιαφέρονται και ήδη εξετάζουν μια πιθανή προσφορά.
Ειδικότερα, το αποκλειστικό δικαίωμα μετάδοσης αγώνων της Bundesliga στο όχημα θα πρέπει να αποτελεί μέρος των πακέτων δικαιωμάτων που θα έχουν απονεμηθεί. Συγκεκριμένα, πρόκειται για ένα νέο πακέτο ψυχαγωγίας εντός αυτοκινήτου με περιεχόμενο αγώνων της Bundesliga.
Η BMW έχει προχωρήσει αρκετά στον τομέα αυτό: Ως μέρος ενός πιλοτικού έργου, ο κατασκευαστής μεταδίδει έναν αγώνα Bundesliga κάθε δύο εβδομάδες (από τον Ιανουάριο του 2023) στο σύστημα infotainment της νέας Σειράς 7. Για το σκοπό αυτό αναπτύχθηκε μια ξεχωριστή εφαρμογή «Bundesliga» για το αυτοκίνητο.
Σύμφωνα με την έκθεση, η πιλοτική φάση θα πρέπει να ολοκληρωθεί τον Μάρτιο του 2024. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι πολύ θετικές. Επομένως, μια προσφορά από τη BMW για την 1η και 2η κατηγορία της Γερμανίας φαίνεται πολύ πιθανή.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι Γερμανοί ανακάλυψαν για άλλο χώρο για πώληση τηλεοπτικών δικαιωμάτων και με τον τρόπο αυτό βρήκαν τρόπο να βγάλουν κι άλλα λεφτά!
- ISOMAT: Η λύση στην εξωτερική θερμομόνωση είναι συνώνυμη της υψηλής ποιότητας και της αξιοπιστίας
- Τραμπ και ελληνοτουρκικά – Τι πιστεύουν οι Έλληνες, ένας πρώην διπλωμάτης των ΗΠΑ και ένας πανεπιστημιακός
- Masdar: Με όχημα την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ σχεδιάζει off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά 6 GW σε Ελλάδα και Ισπανία
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις