Golden Boys: Ζαλίζουν οι ετήσιες απολαβές τους
Τι αποζημίωση για το 2022 θα λάβουν οι CEO της Stellantis, Morgan Stanley, JP Morgan και Solomon
- Οι πριγκίπισσες της Disney κινδυνεύουν σύμφωνα με ένα νέο σατιρικό επιστημονικό άρθρο
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
Συνολική αποζημίωση της τάξης των 24,8 εκατ. δολαρίων για το 2022 έλαβε ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Κάρλος Ταβάρες, ποσό που είναι 365 φορές μεγαλύτερο από την ετήσια αμοιβή υπαλλήλου στις ΗΠΑ που λαμβάνει ένα μέσο μισθό, σύμφωνα με την κατάθεση της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ.
Κι αν ζαλιστήκατε με αυτό το νούμερο η αμοιβή του CEO της Morgan Stanley θα σας προκαλέσει ίλιγγο. Η συνολική αποζημίωση του διευθύνοντος συμβούλου της Morgan Stanley, Τζέημς Γκόρμαν, αυξήθηκε σχεδόν 13% σε 39,4 εκατομμύρια δολάρια το 2022 σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα. Η αναλογία της αμοιβής του προς τη διάμεση αμοιβή ενός υπαλλήλου για το 2022 ήταν 274 προς 1, έναντι 255 προς 1 το 2021.
Η συνολική αποζημίωση του διευθύνοντος συμβούλου της JPMorgan Chase, Tζέιμς Ντίμον για το 2022 παρέμεινε αμετάβλητη στα 34,5 εκατομμύρια δολάρια.
Η Goldman Sachs Group μείωσε την αμοιβή του διευθύνοντος συμβούλου της Ντέηβιντ Σόλομον κατά 29% σε 25 εκατομμύρια δολάρια για το 2022.
Η Stellantis ωστόσο πλήρωσε περισσότερα χρήματα πέρυσι στον Μάικ Μάνλεϊ, τον πρώην διευθύνοντα σύμβουλο της Fiat Chrysler Automobiles, στο πλαίσιο μιας συμφωνίας που συνήφθη πριν από τη συγχώνευση με την Peugeot που κατασκευάζει τον όμιλο PSA, η οποία δημιούργησε τη Stellantis το 2021. Στην Stellantis ανήκουν, μεταξύ άλλων, οι μάρκες Jeep, Ram, Chrysler, Dodge και Fiat.
Σύμφωνα με το ετήσιο αρχείο της SEC, ο Mάνλει, ο οποίος αποσύρθηκε από επικεφαλής της Stellantis στην Αμερική τον Νοέμβριο του 2021 για να γίνει διευθύνων σύμβουλος της AutoNation, αμείφθηκε με 54,1 εκατομμύρια δολάρια.
Η ακτινογραφία των αποζημιώσεων
Στην αίτηση σημειώνεται ότι η εταιρεία ολοκλήρωσε την πληρωμή τον Μάρτιο του 2022 και ότι το διοικητικό συμβούλιο της Stellantis δεν έλαβε καμία απόφαση το 2022 «καθώς οι παραπάνω πληρωμές ήταν συμβατικά απαιτητές βάσει συμφωνίας που είχε συναφθεί πριν από τη συγχώνευση».
Το ποσό περιλαμβάνει 1,5 εκατ. δολάρια ως βραβείο διατήρησης, 45 εκατ. δολάρια για την αξία σε μετρητά που σχετίζεται με την ταχύτερη κατοχύρωση του προγράμματος κινήτρων του και 7,6 εκατ. δολάρια ως «βραβείο αναγνώρισης» για τον ρόλο του κατά τη διάρκεια και μετά τη συγχώνευση.
Όσον αφορά τον Ταβάρες, η αποζημίωσή του περιλαμβάνει βασικό μισθό 2,1 εκατ. δολάρια, κίνητρα αξίας 20,2 εκατ. δολαρίων, συνταξιοδοτικές εισφορές 2,5 εκατ. δολάρια και περισσότερα από 15.000 δολάρια σε πρόσθετες παροχές, οι οποίες αφορούν μεταφορές, φορολογικές υπηρεσίες και ασφάλιστρα.
Η συνολική αμοιβή του Γκόρμαν για το 2022 περιλαμβάνει βασικό μισθό 1,5 εκατ. δολάρια, μπόνους σε μετρητά 7,5 εκατ. δολάρια και απολαβές μετοχών 30,4 εκατ. δολάρια.
Η συνολική αποζημίωση του Ντίμον περιλαμβάνει ετήσιο βασικό μισθό ύψους 1,5 εκατ. δολαρίων και αμοιβή κινήτρων βάσει επιδόσεων ύψους 33 εκατ. δολαρίων. Σύμφωνα με ανακοίνωση της ετιαρείας ο Ντίμον δεν έλαβε ούτε θα λάβει κάποιο επιπλέον μπόνους.
Η αμοιβή του Σόλομον περιλαμβάνει βασικό μισθό 2 εκατ. δολάρια, μπόνους 6,9 εκατ. δολάρια σε μετρητά και 16,1 εκατ. δολάρια σε μετοχές με περιορισμούς. Το 2021 έλαβε συνολική αποζημίωση 35 εκατ. δολάρια.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις