Mε καινοτόμου τεχνολογίας μπαταρίες πυριτίου η ηλεκτρική Mercedes G-Class
H ηλεκτρική παραλλαγή της G-Class θα εφοδιάζεται με ένα νέο είδος μπαταριών με ανόδια πυριτίου που θα υπόσχονται κατά 20% αυξημένη αυτονομία αλλά και μια πιο φιλική προς το περιβάλλον διαδικασία παραγωγής
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναζητούν ήδη την επόμενη μέρα των μπαταριών ηλεκτροκίνητων οχημάτων με φόντο τις ολοένα αυξανόμενες τιμές «δημοφιλών» πρώτων υλών όπως το λίθιο, το κοβάλτιο και το μαγγάνιο. Υπό αυτό ακριβώς το σκεπτικό η Mercedes ανακοίνωσε ότι η υπό εξέλιξη νέα, ηλεκτροκίνητη έκδοση της εμβληματικής G-Class θα επωφεληθεί ενός νέου είδους μπαταριών οι οποίες ονομάζονται «Titan Silicon» και διαθέτουν ανόδια από πυρίτιο.
Οι συγκεκριμένες μπαταρίες τελούν υπό εξέλιξη εδώ και περίπου μια δεκαετία, ωστόσο πλέον, σύμφωνα με τις συστάσεις της Sila Nanotechnologies, όπως ονομάζεται η εταιρεία που τις εξέλιξε και έχει έδρα στην Silicon Valley, η συγκεκριμένη τεχνολογία θα περάσει στην μαζική παραγωγή από τα τέλη της επόμενης χρονιάς.
Να σημειωθεί ότι πρόκειται για τις πρώτες μπαταρίες του είδους ενώ ο πρώτος κατασκευαστής που θα τις αξιοποιήσει θα είναι η Mercedes στην EQG η οποία επίσης αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της από τα τέλη του 2024. Σε ό,τι αφορά τα πλεονεκτήματα της συγκεκριμένης τεχνολογίας μπαταρίας οι πληροφορίες αναφέρουν ότι προσφέρει κατά 20% αυξημένη αυτονομία σε σχέση με τις τρέχουσες μπαταρίες καθώς και βελτιωμένες ταχύτητες φόρτισης.
Επιπλέον των βελτιωμένων επιδόσεων, σύμφωνα με την Sila, η διαδικασία παραγωγής των συγκεκριμένων μπαταριών προδιαγράφεται και πιο φιλική προς το περιβάλλον, υποσχόμενη από 50-75% λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε σχέση με τις μπαταρίες που αξιοποιούν γραφίτη.
Η EQG αναμένεται μεν να είναι το πρώτο μοντέλο που θα εφοδιάζεται με τις συγκεκριμένες μπαταρίες, ωστόσο δεν θα φυσικά το μοναδικό καθώς η Sila στοχεύει να παράγει μπαταρίες για ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά οχήματα με ορίζοντα το 2028.
Σε ό,τι αφορά την ηλεκτρική G-Class, η γερμανική φίρμα έχει ήδη δώσει στην δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες από τις δοκιμές εξέλιξης του μοντέλου, καθιστώντας σαφές ότι η EQG δεν θα διαφέρει σημαντικά, σε επίπεδο σχεδίασης, από την συμβατική εκδοχή της.
Στην αθέατη πλευρά της αναμένεται να βρεθεί μια μετεξελιγμένη εκδοχή του πλαισίου σκάλας όπου βασίζεται και η ήδη υφιστάμενη εκδοχή της η οποία όμως στην περίπτωση της EQG θα φιλοξενεί τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ, ένα για κάθε τροχό διασφαλίζοντας ότι και η ηλεκτροκίνητη έκδοση θα διατηρήσει τις διάσημες off-road ικανότητες της G-Class αν και μάλλον, ελάχιστοι ιδιοκτήτες της θα το επιδιώξουν. Σε επίπεδο αυτονομίας, οι μπαταρίες πυριτίου αναμένεται να της εξασφαλίζουν την δυνατότητα να διανύει αποστάσεις που υπερβαίνουν τα 480 χλμ. με μια πλήρη φόρτιση.
- «Δεν με κατηγορούν οι Αρχές, με κατηγορούν όλοι οι άλλοι» – Τι απαντά η Ειρήνη Μουρτζούκου στη μητέρα της
- Η πιο βαριά ήττα της ΑΕΚ επί Αλμέιδα – «Ο Ολυμπιακός ήταν ανώτερος»
- Μεντιλίμπαρ: «Κάναμε ένα σχεδόν τέλειο παιχνίδι» – Τα δεδομένα για τους τραυματίες
- Ανεργία: Μειώθηκε στην ΕΕ – Παραμένει «πρωταθλήτρια» η Ελλάδα
- Ολυμπιακός: «Είσαι στο μυαλό κάτι μαγικό» στο Καραϊσκάκη μετά τον θρίαμβο επί της ΑΕΚ (vid)
- Ένας Ολυμπιακός από τα καλύτερα των 100 χρόνων