MINI Countryman: Σε γκρο πλαν
Το Countryman ετοιμάζεται για την έλευσή του, δίνοντας μια ακόμα ευκαιρία παρατήρησής του επιβλητικότερου παραστήματός του από τα πεδία δοκιμών καθώς και νέες πληροφορίες για τις εκδόσεις του
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Ποια είναι η Κριστίν Καβαλάρι: Τα ριάλιτι, το toy boy και το «πιο καυτό σεξ» με τον Τζέισον Στέιθαμ
- Κουτσουρεμένος ο προϋπολογισμός του «Διατηρώ»
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
To νέο Countryman βρίσκεται ήδη σε προχωρημένες δοκιμές εξέλιξης και όπως έχει ήδη ανακοινώσει η ΜΙΝΙ η νέα γενιά του μοντέλου θα κατασκευάζεται σε γερμανικό έδαφος και συγκεκριμένα στο εργοστάσιο της BMW στην Λειψία, ξεκινώντας από τον προσεχή Νοέμβριο.
Αυτό σημαίνει ότι πλέον μετράμε αντίστροφα για την αποκάλυψή του η οποία αναμένεται να πραγματοποιηθεί το προσεχές φθινόπωρο. Μέχρι τότε η MINI φροντίζει να κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον δημοσιοποιώντας μια σειρά από νέες εικόνες του νέου μοντέλου το οποίο συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει ανακοινώσει η MINI για το νέο Countryman, η νέα γενιά προδιαγράφεται σημαντικά μεγαλύτερη σε μέγεθος, αυξάνοντας το μήκος της κατά 13,0 εκατοστά σε 4,43 μ. και το ύψος της κατά 6,0 εκατοστά σε 1,61 μ.
Η συγκεκριμένη μεταβολή εκτός από τα προφανή οφέλη που επιφυλάσσει σε όρους ευρυχωρίας αλλά και χρηστικότητας, θα αφήσει χώρο για την έλευση του νέου μικρότερου και αμιγώς ηλεκτροκίνητου crossover, Aceman, το οποίο η MIΝΙ επίσης ετοιμάζεται να προσθέσει στην γκάμα της.
Το Countryman, αντιθέτως δεν θα προσφέρεται αποκλειστικά ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο καθώς θα είναι διαθέσιμο και σε εκδόσεις βενζίνης οι οποίες θα εφοδιάζονται με μια αναβαθμισμένη εκδοχή του τρικύλινδρου κινητήρα του 1,5 λίτρου και τον δίλιτρο turbo κινητήρα, επικουρούμενους από σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48 Volt. Tην γκάμα θα συμπληρώσει φυσικά ηλεκτροκίνητη έκδοση σε δύο διαμορφώσεις από πλευράς ισχύος αλλά και δύο διαφορετικές μπαταρίες.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες το Countryman θα είναι διαθέσιμο με μπαταρία 64,7 kWh η οποία αναμένεται να εξασφαλίζει αυτονομία έως και 450 χλμ. στην περίπτωση της δικινητήριας έκδοσης SE ALL4 με κίνηση στους τέσσερις τροχούς και ισχύ κοντά στους 310 ίππους. Να σημειωθεί επίσης ότι ήδη η ΜΙΝΙ έχει υποσχεθεί ότι θα υπάρξει και υψηλών επιδόσεων έκδοση John Cooper Works η οποία κάθε άλλο παρά πρέπει να αποκλειστεί ότι θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητη.
Στο άλλο άκρο της γκάμας αναμένεται να τοποθετηθεί η βασική ηλεκτρική έκδοση με ένα μόνο μοτέρ, ισχύος 190 ίππων η οποία θα εφοδιάζεται με μπαταρία 54 kWh. Εκτός από τα παραπάνω στοιχεία, το εσωτερικό του νέου Countryman αναμένεται να αξιοποιήσει μια ευρεία γκάμα ανακυκλωμένων υλικών, ανακυκλωμένα υπολείμματα από άλλα αυτοκίνητα, μπουκάλια και πολυεστέρα τα οποία θα αξιοποιηθούν για να δημιουργηθεί η επένδυση στο ταμπλό, το τιμόνι, την οροφή και τα πατάκια.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις