H αμερικανική φίρμα σχεδιάζει να επεκτείνει την αξιοποίηση μπαταριών φωσφορικού σιδήρου (LFP) και σε μια λιγότερο αναμενόμενη πρόταση από το φημολογούμενο Model 2, καθώς σύμφωνα με νεότερες συστάσεις της, οι χαμηλότερου κόστους συγκεκριμένης τεχνολογίας μπαταρίες θα χρησιμοποιηθούν και σε εκδόσεις του Semi.

Προσφάτως, ο Elon Musk υπεραμύνθηκε της συγκεκριμένης τεχνολογίας μπαταριών οι οποίες μονοπωλούνται ως παραγωγή από κινέζους κατασκευαστές λέγοντας ότι «η συντριπτική πλειονότητα των ηλεκτροκίνητων στο μέλλον θα εφοδιάζεται με μπαταρίες τεχνολογίας φωσφορικού σιδήρου».

Αν και η κινεζική προέλευση, με δεδομένες τις τεταμένες σχέσεις ανάμεσα σε Κίνα και HΠΑ, αποτελεί ένα μικρό αγκάθι σε σχέση με την προμήθειά τους, η Tesla ανανεώνει το ενδιαφέρον της για την συγκεκριμένη τεχνολογία, σκοπεύοντας να την αξιοποιήσει σε νέες εκδόσεις του Semi, τις οποίες αποκαλεί «short-range» (μικρής αυτονομίας) και οι οποίες θα υιοθετήσουν τα διακριτικά Semi Light.

Βάσει προηγούμενων δηλώσεων της Tesla, οι μικρότερης αυτονομίας εκδόσεις του ηλεκτρικού φορτηγού αναμένεται να προσφέρουν αυτονομία κοντά στα 500 χλμ. Yπενθυμίζεται ότι οι μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις του Semi με μπαταρίες νικελίου προσφέρουν αυτονομία που υπερβαίνει οριακά τα 800 χλμ.

Εκτός από το Semi Light, η Tesla έχει ήδη ανακοινώσει ότι τόσο το Model 3 όσο και το Model Y  θα αποκτήσουν μελλοντικά εκδόσεις μπαταρίες με φωσφορικό σίδηρο χωρίς προς το παρόν ωστόσο να έχει δοθεί σχετικό χρονοδιάγραμμα.