Τρένα: Επανεκκίνηση και στα προβλήματα για τους σιδηροδρόμους – Τι αποκαλύπτει επιβάτης
Δεν έχει τέλος το αλαλούμ στο σιδηροδρομικό δίκτυο - Η επανεκκίνηση μπορεί να έγινε, τα προβλήματα όμως συνεχίζονται.
- Πού βρίσκεται η Ahoo Daryaei; - «Αν την έχουν πειράξει θα πάρουν φωτιά οι δρόμοι»
- Όσα συνέβησαν μέσα στην έπαυλη του Φρανκ Σινάτρα – Τζόγος και κρυφές ερωτικές συναντήσεις
- Νέες ισραηλινές σφαγές σε Βηρυτό και Γάζα που παραπέμπει στην «Αποκάλυψη»
- Πόλεμος Ρωσίας - Ουκρανίας: Μήπως είναι πολύ αργά για να αλλάξει η πορεία του;
Τριτοκοσμική εξακολουθεί να είναι η εικόνα που παρουσιάζουν οι σιδηρόδρομοι, λίγες μέρες μετά την επανεκκίνηση των δρομολογίων μετά την τραγωδία των Τεμπών.
Χθες το απόγευμα, οι επιβάτες που ταξίδεψαν με το Intercity για Θεσσαλονίκη, ακινητοποιήθηκαν για περίπου τριάντα λεπτά μέσα στο τρένο στην περιοχή της Γυρτώνης, λίγα χιλιόμετρα από το σημείο του πολύνεκρου δυστυχήματος στα Τέμπη.
Μαρτυρία επιβάτη
«Ξαφνικά άρχισε να πέφτει η τάση του ρεύματος, να σβήνουν φώτα, να μη λειτουργούν οι πρίζες. Μας είπαν ότι το πρόβλημα οφείλεται στο δίκτυο ηλεκτροδότησης του ΟΣΕ, οπότε είναι κάτι που έχει να κάνει με τις κρατικές υποδομές, δεν έχει να κάνει με το τρένο ή την Hellenic train», αναφέρει επιβάτης στο MEGA
Μιλώντας στο MEGA όμως, ο πρόεδρος εργαζομένων του ΟΣΕ, Νίκος Τσικαλάκης, απέδωσε αλλού το πρόβλημα.
«Ακινητοποιήθηκε από βλάβη της μηχανής, ο ρυθμιστής έλξης που μίλησα από τη Θεσσαλονίκη, δεν είχανε πρόβλημα με το ρεύμα τους».
Ανεξάρτητα από τα αίτια, η ταλαιπωρία και η αγωνία των επιβατών ήταν μεγάλη, με το δρομολόγιο να φθάνει στον τελικό του προορισμό με καθυστέρηση 52 λεπτών.
«Η κυβέρνηση, ακόμα και μετά την τραγωδία στα Τέμπη, συνεχίζει να παίζει με την ασφάλεια των επιβατών. Μετά τις 21 Μαΐου, με προοδευτική διακυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, θα υπάρχει σχέδιο. Σχέδιο για ασφαλή και σύγχρονο σιδηρόδρομο», ανέφερε ο Νίκος Παππάς, τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών ΣΥΡΙΖΑ.
Μπάρες «παγίδες» που αυτονομούνται
Οι μπάρες στην Πάτρα είναι κατεβασμένες. Οι οδηγοί ρισκάρουν και περνούν ανάμεσά τους καθώς, όπως λένε οι κάτοικοι, το σύστημα παραμένει χαλασμένο.
«Μπορεί να μην έχει περάσει το τρένο και να βλέπουμε καθοδική πορεία στο σύστημα και να πιστεύεις ότι έρχεται ή μπορεί να έχει περάσει το τρένο και αμέσως μετά να μην ακολουθεί την ανοδική πορεία να απελευθερωθεί το τρένο».
Την περασμένη Παρασκευή, ο προαστιακός πέρασε από αφύλαχτη διάβαση της Πάτρας με τις μπάρες ανεβασμένες.
«Κάποιες φορές δεν πέφτουν και αναγκάζονται οι ταξιτζίδες να έρθουν εδώ να κάνουν τον τροχονόμο».
Χρόνια προβλήματα και παραλείψεις πρέπει να επιδιορθωθούν σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα για να μπορούν οι επιβάτες να μπαίνουν σε ένα από τα ασφαλέστερα μέσα μεταφοράς και να είναι πραγματικά ασφαλής.
Εργασίες επιδιόρθωσης στο κτίριο τηλεδιοίκησης της Λάρισας
Πυρετώδεις είναι οι εργασίες συντήρησης και επιδιόρθωσης του κτιρίου τηλεδιοίκησης της Λάρισας, που ένα μήνα πριν ήταν εγκαταλελειμμένο, με καλώδια να κρέμονται από τα ταβάνια.
Πλέον, οι εργασίες συντήρησης είναι καθημερινές, με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι σε έναν μήνα θα είναι έτοιμο προς πλήρη λειτουργία.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις