Στις αρχές της χρονιάς, η κινεζική BYD αποκάλυψε την δική της εκδοχή για ένα ηλεκτροκίνητο supercar υψηλών επιδόσεων το οποίο φιλοδοξεί να φέρει σε δύσκολη θέση μοντέλα όπως η Lotus Evija και άλλες αντιστοίχως υπερβατικές κατασκευές.

Αρχικά η κινεζική φίρμα είχε αποκαλύψει τα «βασικά» τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου που υπόσχεται χάρη στην παρουσία τεσσάρων ηλεκτρικών μοτέρ συνδυαστική ισχύ που υπερβαίνει τους 1.000 ίππου, επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο των δύο δευτερολέπτων αλλά και αυτονομία 700 χλμ.

Πλην των παραπάνω μεγεθών η κινεζική φίρμα αποφάσισε να μπει σε περισσότερες λεπτομέρειες σε ό,τι αφορά δύο ενδιαφέροντα στοιχεία του ηλεκτρικού supercar, δημοσιοποιώντας ισάριθμα video στο Twitter.

Στο προκείμενο το YangWang U9, διαθέτει μια ιδιάζουσα ανάρτηση που θυμίζει την επαναστατική υδροπνευματική ανάρτηση του θρυλικού Citroen DS η οποία αφενός επιτρέπει στο αυτοκίνητο να αναπηδήσει μερικά εκατοστά από το έδαφος αλλά και να συνεχίσει να κινείται ακόμα και ένα από τα τρία ελαστικά με κάποιο τρόπο απολεσθεί ή απλά σκάσει.

Σύμφωνα με τις συστάσεις της BYD, το σύστημα Disus αποτελεί «το πλέον προηγμένο σύστημα ελέγχου ανάρτησης της αυτοκινητοβιομηχανίας» ενώ ίσως σημαντικότερα, μέρη του συγκεκριμένου συστήματος ελέγχου αναμένεται να βρουν διέξοδο και σε πιο προσιτές προτάσεις της κινεζικής φίρμας.

Σε ό,τι αφορά τις ιδιαιτερότητές του, το Disus αποτελείται από το Disus-C, που αναλαμβάνει τον έλεγχο των αμορτισέρ υπό την μορφή σωληνοειδών βαλβίδων, το Disus-A που έγκειται ουσιαστικά σε αερανάρτηση η οποία μπορεί να αυξομειώσει το ύψος της έως και κατά 15,0 εκατοστά και το Disus-P το οποίο έγκειται σε ένα σοφιστικέ ηλεκτρονικό σύστημα ηλεκτροϋδραυλικού συστήματος  ελέγχου της ανάρτησης και των κλίσεων του αμαξώματος το οποίο η BYD περιγράφει ως το πιο προηγμένο του είδους του.

Το Disus-P μπορεί, αναλόγως με τις συνθήκες αλλά και τα δεδομένα από τα συστήματα επιτήρησης, να ελέγξει την πίεση λαδιού των αμορτισέρ, την σωληνοειδή βαλβίδα καθώς και τον βαθμό απόσβεσης και επαναφοράς. Επιπλέον, η συνολική απόσταση από το έδαφος χάρη στην ανάρτηση μπορεί να αυξομειωθεί έως και κατά 20 εκατοστά για κάθε τροχό ξεχωριστά ή για όλους μαζί.

Ως αποτέλεσμα όλων των παραπάνω το YangWang U9 μπορεί, όπως σημειώνει η BYD να «αναπηδήσει, να κινηθεί με τρεις τροχούς ή ακόμα και να… χορέψει». Nα σημειωθεί ότι η εξέλιξη του συστήματος ελέγχου της ανάρτησης περιλάμβανε 30 μήνες δοκιμών και πάνω από 10 εκατομμύρια χιλιόμετρα διαδρομών σε κάθε συνθήκη προκειμένου να διασφαλιστεί η αξιοπιστία και η ακρίβειά της.

Πλην του U9 η BYD σχεδιάζει να λανσάρει και ένα ανάλογων προδιαγραφών off-roader το οποίο αναμένεται να επωφεληθεί από την ίδια ανάρτηση και σύμφωνα με τις συστάσεις θα μπορεί να διανύσει έως και 120 χλμ. με ένα ελαστικό «εκτός μάχης».