Η Dove, η εμβληματική μάρκα ομορφιάς που έχει ως όραμα την προώθηση της αυτοεκτίμησης και της θετικότητας της ομορφιάς του σώματος, ξεκινάει την καμπάνια #DetoxYourFeed στην Ελλάδα για να βοηθήσει τους εφήβους να ενδυναμώσουν τα δικά τους πρότυπα ομορφιάς και να τους ενθαρρύνει να μην ακολουθούν πρότυπα και ανθρώπους που τους κάνουν να αισθάνονται άσχημα για τον εαυτό τους. Η εκστρατεία αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των συνεχών προσπαθειών του Dove Self-Esteem Project να βοηθήσει τους νέους να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση για το σώμα τους και να ξεπεράσουν τις αρνητικές επιρροές που είναι διάχυτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και έρχεται σε συνέχεια της περσινής καμπάνιας «Reverse Selfie – Let’s change beauty».

Στο πλαίσιο της εκστρατείας #DetoxYourFeed, η μάρκα Dove δημοσίευσε μια δυνατή ταινία μικρού μήκους, Toxic Influence, που ασχολείται με τον τρόπο με τον οποίο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τροφοδοτούν τα κορίτσια με τοξικές συμβουλές ομορφιάς. Ένα από τα πιο εντυπωσιακά σημεία της ταινίας είναι όταν το Dove Self-Esteem Project χρησιμοποίησε το εργαλείο του facial mapping για να απεικονίσει τους γονείς να προωθούν τοξικές συμβουλές ομορφιάς στις κόρες τους, όπως συμβαίνει καθημερινά από τους influencers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

ΗΠΑ: Έρευνα που διεξήχθη από την Edelman DXI σε συνεργασία με την Professor Phillippa Diedrichs.
Δείγμα : 524 κορίτσια 10-17 ετών (USA) για την κύρια έρευνα και  n=1,027 κορίτσια 10-17 ετών (USA) για την pulse έρευνα.

ΕΛΛΑΔΑ: Έρευνα που διεξήχθη από την Kukuvagia Collective Wisdom Agency , με συνεντεύξεις σε δείγμα τριακοσίων (300) κοριτσιών ηλικίας 10 -17 ετών και τετρακοσίων (400) γυναικών ηλικίας 18-55 τον Δεκέμβρη του 2021.