BMW XM Label Red: Εκκωφαντική πρεμιέρα
Πιστή στην υπόσχεσή της, BMW M αποκαλύπτει μια ακόμα ισχυρότερη και πιο εκκωφαντική παραλλαγή της της ΧΜ με την ονομασία Red Label και ισχύ 740 ίππων
- «Είσαι ο διάβολος» – Αντιμέτωποι με τον πατέρα τους οι γιοι της Ζιζέλ Πελικό
- Κατεπείγουσα εισαγγελική παρέμβαση από τον Άρειο Πάγο μετά την αποκάλυψη in – Για το χαμένο υλικό από τις κάμερες στα Τέμπη
- Οι ληστές που έκλεψαν τα πορτρέτα των Ελισάβετ Β' και Μαργκρέτε Β' του Άντι Γουόρχολ τα έκαναν όλα στραβά
- Το ΠΑΣΟΚ θα προτείνει άλλο πρόσωπο για ΠτΔ αν ο Μητσοτάκης επιλέξει «στενή κομματική επιλογή»
H πρεμιέρα της XM σηματοδότησε μια νέα εποχή για την BMW M, ή μάλλον ακριβέστερα μια επανεκκίνηση με φόντο τις σύγχρονες επιταγές καθώς αποτέλεσε το πρώτο αυτοκίνητο που εξελίχθηκε εξολοκλήρου από τμήμα Μ, μετά από μισό και πλέον αιώνα και την εμβληματική M1.
Παρόλο που το καθ΄όλα πληθωρικό super SUV θα ήταν σίγουρα από μόνο του αρκετό για να κερδίσει τις εντυπώσεις και να περάσει το μήνυμα, η BMW αποφάσισε να οδηγήσει το σκεπτικό και την πληθωρικότητα της ΧΜ, ακόμα ένα βήμα μακρύτερα, αποκαλύπτοντας μια ακόμα ισχυρότερη έκδοση με την ονομασία XM Red Label και μια σειρά από ιδιαίτερα σχεδιαστικά και άλλα στοιχεία που φροντίζουν να στοιχειοθετούν την ιδιαιτερότητά της αλλά και την σπανιότητά της καθώς η παραγωγή της θα περιοριστεί σε 500 αντίτυπα.
Όπως και η «απλή» ΧΜ, έτσι και στην περίπτωση της Red Label, επίκεντρο αποτελεί ο V8 κινητήρας των 4,4 λίτρων σε μια ακόμα ισχυρότερη εκδοχή με απόδοση 585 ίππους και 750 Nm ροπής.
Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης συνδυάζεται με ένα επίσης ισχυρότερο ηλεκτρικό μοτέρ που αυξάνει την συνδυαστική απόδοση ισχύος σε 740 ίππους και 1.000 Νm ροπής. Το σύνολο συμπληρώνει η παρουσία ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων και φυσικά του συστήματος τετρακίνησης M xDrive με σύστημα launch control.
Παρά το διόλου ευκαταφρόνητο μέγεθος και βάρος της ΧΜ Red Label, τα παραπάνω μεγέθη και χαρακτηριστικά καθιστούν εφικτή την επιτάχυνσή της από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά της με την συνδρομή του προαιρετικού πακέτο M Driver, διαμορφώνεται σε 290 χλμ./ώρα.
Παρά τον σαφή προσανατολισμό στις επιδόσεις η XM Red Label εξασφαλίζει και ηλεκτρική αυτονομία περίπου 84 χλμ. χάρη στην μπαταρία ιόντων λιθίου των 25,7 kWh η επαναφόρτιση της οποίας απαιτεί τέσσερις ώρες και 15 λεπτά καθώς παραδόξως για το είδος η έκδοση δεν προσφέρει τη δυνατότητα φόρτισης σε ταχυφορτιστή DC.
Στις προδιαγραφές της XM Red Label συγκαταλέγονται ως standard το πακέτο M Professional το οποίο περιλαμβάνει ενεργά αμορτισέρ με διαφορετική, ακόμα πιο σπορτίφ ρύθμιση και ενεργές αντιστρεπτικές ράβδους που φροντίζουν να ισοσταθμίζουν τις κλίσεις του αμαξώματος υπό ακραία πίεση ενώ το παζλ συμπληρώνει η παρουσία συστήματος τετραδιεύθυνσης.
Ένα από τα στοιχεία που επίσης θα ήταν δύσκολο να αγνοήσει κανείς στην περίπτωση της Red Label είναι οι ιδιαίτερες «εξωστρεφείς», όπως τις αποκαλεί η βαυαρική φίρμα, λεπτομέρειες στην σχεδίασή της οι οποίες φροντίζουν να δηλώνουν εμφατικά την διαφορετικότητά της.
Σε αυτές συγκαταλέγεται το κόκκινο σιρίτι σε απόχρωση Toronto Red που περιβάλλει τα «νεφρά» τις γραμμές των παραθύρων, τον αεροδυναμικό διαχύτη, τους τροχούς των 22 ιντσών και άλλα και τις οπές απαγωγής αέρα στο πίσω τμήμα τονίζοντας την «επιθετικότητα» και τον σπορ χαρακτήρα που εκπροσωπεί η έκδοση σε συνδυασμό φυσικά και με το «απόλυτο» μαύρο χρώμα του αμαξώματος και των σκουρόχρωμων γυάλινων επιφανειών και φωτιστικών σωμάτων. Αντιστοίχως ισχύει χρωματικά και για το εσωτερικό που υιοθετεί τον ίδιο εξοπλισμό με την απλή XΜ και από το οποίο δεν λείπει φυσικά η απαραίτητη πλακέτα με τον διακριτικό αριθμό κάθε ενός από τα 500 αντίτυπα.
Να σημειωθεί ότι εκτός από τα εκκωφαντικά χαρακτηριστικά της, η BMW XM Red Label θα είναι και το ακριβότερο μοντέλο που έχει διαθέσει ποτέ η BMW ξεκινώντας από περίπου 195.000 ευρώ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις