Lotus Envya: Σκληρό ροκ σε τέσσερις πόρτες
Η βρετανική φίρμα συνεχίζει, με φόντο το Nurburgring, τις δοκιμές εξέλιξης για το αμιγώς ηλεκτροκίνητο τετράθυρο μοντέλο που φιλοδοξεί να αποτελέσει το αντίπαλο δέος της Porsche Taycan
- «Στην Τριχωνίδα τέτοιοι σεισμοί έχουν συνέχεια - Χρειάζεται επιτήρηση» - Λέκκας για δόνηση στο Αγρίνιο
- Αρκάς: Η καλημέρα της Κυριακής έχει γεύση από κουραμπιέδες
- Αμερικανικό μαχητικό καταρρίφθηκε κατά λάθος από αμερικανικό καταδρομικό
- Μέχρι πότε η πληρωμή των τελών κυκλοφορίας – Δεν θα δοθεί παράταση, τι ισχύει για τα πρόστιμα
Φωτογραφίες: Automedia
Μετά την υπερβατική Evija και το Eletre, το αμιγώς ηλεκτροκίνητο και πρώτο SUV της, η Lotus ετοιμάζει το επόμενο βήμα της με την μορφή ενός επίσης ηλεκτρικού sedan το οποίο αναμένεται να υιοθετήσει την ονομασία Envya, φιλοδοξώντας προφσνώς να σκορπίσει τον φθόνο στην κορυφή της τετράτροχης τροφικής αλυσίδας και καταρρίπτοντας ένα ακόμα στεγανό σε σχέση με την προϊστορία της.
Βέβαια για να είμαστε ακριβείς δεν είναι η πρώτη φορά που η Lotus καταπιάνεται με ένα τετράθυρο μοντέλο υψηλών αξιώσεων καθώς κατά τη δεκαετία του ’90 η βρετανική φίρμα παρουσίασε την βασισμένη σε μοντέλο της Vauxhall, Lotus Carlton. Η Envya βέβαια αποτελεί μια εντελώς διαφορετική περίπτωση, καθώς θα πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο σχεδιασμένο εξαρχής με γνώμονα την ηλεκτρική τεχνολογία και προκειμένου να υπηρετεί τις υψηλές επιδόσεις τις οποίες εκπροσωπεί η βρετανική φίρμα.
Το μοντέλο εντοπίστηκε κατά τη διάρκεια δοκιμών στο ταιριαστό περιβάλλον του Nurbrurgring και παρά το καμουφλάζ και το τετράθυρο αμάξωμα, είναι ήδη σαφής η ομοιότητα με το Eletre. Την ίδια επιρροή φαίνεται να έχει και η σχεδίαση των αεροδυναμικών βοηθημάτων καθώς και της ενεργής γρίλιας η οποία φροντίζει να ανοιγοκλείνει αναλόγως με τις ανάγκες ψύξης.
Στο πίσω τμήμα διακρίνεται έναν ενεργό spoiler και τα προσωρινά φωτιστικά σώματα που στην έκδοση παραγωγής αναμένεται να αντικατασταθούν από μια ενιαία λωρίδα LED όπως συνηθίζεται στις νεότερες υλοποιήσεις. Ανάλογη με του Eletre προδιαγράφεται και η διαμόρφωση του εσωτερικού με κυρίαρχη μια οθόνη OLED 15,1 ιντσών στον ρόλο του infotainment σε συνδυασμό με δύο ακόμα οθόνες για τον πίνακα οργάνων και για την πληροφόρηση-ψυχαγωγία του συνοδηγού. Το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης αναμένεται να ενσωματώνει το λογισμικό της Lotus, Hyper OS, συνδεσιμότητα 5G και smartphone ενώ θα υποστηρίζει και over-the-air updates.
To Envya αναμένεται να αξιοποιήσει την αρχιτεκτονική Electric Premium Architecture που στη βασική έκδοση αναμένεται να φιλοξενεί δύο μοτέρ με συνδυαστική ισχύ 600 ίππων ενώ στην κορυφαία, η ισχύς αναμένεται να ξεπερνά τους 900 ίππους όπως ισχύει για την Eletre R. Tα μοτέρ θα τροφοδοτούνται από μπαταρία 112 kWh η οποία με δεδομένη και την πιο αεροδυναμική υπόσταση του μοντέλου σε σχέση με το SUV, αναμένεται να εξασφαλίζει αυτονομία που θα αγγίζει τα 645 χλμ. Επίσης χάρη στο κύκλωμα φόρτισης των 800 Volt, οι μπαταρίες θα μπορούν να αναπληρώσουν την ενέργειά τους έως το 80% σε μόλις 20 λεπτά.
Από την εξίσωση τoυ Envya δεν αναμένεται να λείπουν στοιχεία όπως οι ενεργές αντιστρεπτικές ράβδοι, η τετραδιεύθυνση και η αερανάρτηση που συνδυαστικά και τα παραπάνω θα φροντίσουν να χαρίσουν στην νέα ηλεκτρική Lotus οδική συμπεριφορά αντάξια του ονόματος της φίρμας.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις