Φέτος το Πάσχα επιλέγουμε υπευθυνότητα
Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία μέσα από μια σειρά δράσεων ενισχύει την κουλτούρα της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ
Οι ώρες μέχρι το εορταστικό πασχαλινό τραπέζι μετρούν αντίστροφα. Αναμφισβήτητα, οι ημέρες που ακολουθούν, έχουν συνδεθεί διαχρονικά με την κατανάλωση παραδοσιακών εδεσμάτων και αλκοόλ. Ένα ποτήρι στο γιορτινό τραπέζι, με την παρέα δίπλα στη θάλασσα ή στην πλατεία του χωριού, στο αντάμωμα με τους συγγενείς, η φράση στην «υγειά μας», είναι εικόνες συνδεδεμένες με την κουλτούρα των γιορτών και με έκφραση χαράς.
Παρά ταύτα, ελλοχεύει πάντα ο κίνδυνος, με τη χαλαρότητα, το κέφι, το διάλειμμα από την καθημερινότητα, το ένα ποτήρι να φέρει το άλλο…
Είναι χαρακτηριστικό ότι κατά την περυσινή πασχαλινή περίοδο (15 – 25 Απριλίου 2022), η Τροχαία έκοψε 737 κλήσεις για οδήγηση σε κατάσταση μέθης.
Όπως είναι ευνόητο, τις εορταστικές ημέρες είναι πιο εύκολο να «ξεφύγει» κανείς, υπερβαίνοντας τα επιτρεπτά όρια κατανάλωσης αλκοόλ, με ολέθριες πολλές φορές συνέπειες, ειδικά στους δρόμους.
Την ανάγκη της υπευθυνότητας ειδικά όταν πρόκειται να ακολουθήσει οδήγηση μας υπενθυμίζει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, η οποία εδώ και χρόνια έχει καλλιεργήσει µία ισχυρή κουλτούρα υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ, μέσα από µία σειρά δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του καταναλωτικού κοινού, πάντα με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξη.
Κουλτούρα υπευθυνότητας σε όλη την αλυσίδα
Παράλληλα, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία εστιάζει και στο ζήτημα της υπεύθυνης διάθεσης αλκοόλ, καθώς οι εργαζόμενοι στην εστίαση και διασκέδαση αποτελούν σημαντικότατο κρίκο της αλυσίδας.
Σε αυτή την κατεύθυνση, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έχει δημιουργήσει σε συνεργασία με την Ένωση Bartenders Ελλάδος και την Μη Κυβερνητική Οργάνωση «Νηφάλιοι-στην υγειά μας», την εφαρμογή για έξυπνα κινητά ‘ΣΕΡΒΙΡΩ ΥΠΕΥΘΥΝΑ’. Στόχος της εφαρμογής, είναι η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των επαγγελματιών της εστίασης & διασκέδασης για τη σημασία και την αξία της υπεύθυνης διάθεσης αλκοόλ.
Το app διακρίνεται σε πέντε θεματικές ενότητες οι οποίες περιλαμβάνουν σημαντικά στοιχεία που αφορούν στο αλκοόλ, όπως το πώς παρασκευάζεται, την περιεκτικότητά του σε διάφορες κατηγορίες ποτών και τις επιπτώσεις του στο σώμα και τον εγκέφαλο. Επιπλέον, παρέχονται έγκυρες πληροφορίες και στοιχεία για το αλκοόλ, καθώς και συμβουλές για ενδεδειγμένους τρόπους πρόληψης και αντιμετώπισης δυσάρεστων καταστάσεων που σχετίζονται με την υπερκατανάλωση αλκοόλ, υποστηρίζοντας με αυτόν τον τρόπο τη διαμόρφωση μιας κουλτούρας υπευθυνότητας.
Οι χρήστες της εφαρμογής έχουν επίσης τη δυνατότητα να πιστοποιηθούν ως Πρεσβευτές Υπεύθυνης Διάθεσης Αλκοόλ, απαντώντας σε ένα ειδικά διαμορφωμένο τεστ από έντεκα ερωτήσεις, βασισμένο στο υλικό που έχει παρουσιαστεί, αποκτώντας ένα σημαντικό πλεονέκτημα για την μετέπειτα εξέλιξη της καριέρας τους στον κλάδο της εστίασης.
Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία θεμελιώνει στην πράξη μέσα από πρωτοβουλίες και ενημερωτικές δράσεις, τη διαμόρφωση μια νέας κουλτούρας υπευθυνότητας, που ξεκινά από τη διάθεση στο ράφι μιας μεγάλης γκάμας προϊόντων χωρίς αλκοόλ, προσφέροντας μια πολύτιμη επιλογή σε ένα διαρκώς αυξανόμενο μερίδιο καταναλωτών, και φτάνει μέχρι την κατανάλωση σε εστίαση & διασκέδαση εκπαιδεύοντας τους επαγγελματίες του χώρου για την αξία και τη σημασία της πρόληψης.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις