Νεαρός σκότωσε τη σύντροφό του επειδή εκείνη δεν ήθελε να κάνει παιδιά μαζί του
Ο άντρας παραδέχτηκε την πράξη του μετά από την σύλληψή του
Ένας άνδρας από το Σαν Αντόνιο, του Τέξας φέρεται να πυροβόλησε και να σκότωσε τη φίλη του, αφού εκείνη του είπε ότι δεν ήθελε να αποκτήσει παιδί μαζί του, σύμφωνα με την αστυνομία.
Ο Άνταμ Μπερντ, 23 ετών, κατηγορήθηκε για τον φόνο της 22χρονης κοπέλας του, Τζέιντ Αλίσα Άλβαρεζ λίγες μέρες αφότου λήστεψε ένα κατάστημα υπό την απειλή όπλου, σύμφωνα με τοπικές αναφορές, οι οποίες επικαλούνται μια ένορκη σύλληψη.
Η σορός της Άλβαρεζ βρέθηκε με πολλαπλά τραύματα από πυροβολισμούς στη λεωφόρο Capitol γύρω στις 6:30 π.μ. στις 6 Απριλίου.
Σύμφωνα με το nypost.com μία γυναίκα που ήταν μαζί με την Άλβαρεζ το βράδυ πριν τη δολοφονία επιβεβαίωσε στους αστυνομικούς τη σχέση θύματος και δράστη.
Μάλιστα το 22χρονο θύμα μιλούσε στο τηλέφωνο της φίλης της και ζήτησε να την αφήσει στη λεωφόρο Capitol, όπου βρέθηκε νεκρή ώρες αργότερα.
Κατά του Μπερντ εκρεμμούσε ένταλμα σύλληψης της κομητείας Μπεξάρ για την ένοπλη ληστεία που είχε κάνει νωρίτερα μέσα στον μήνα.
Ο μοιραίος καβγάς
Αφού τέθηκε υπό κράτηση αυτή την εβδομάδα και ανακρίθηκε για τη ληστεία, ο Μπερντ παραδέχτηκε στην αστυνομία ότι σκότωσε την Άλβαρεζ μετά από καβγά που είχαν, με αφορμή το γεγονός πως η νεαρή κοπέλα δεν ήθελε να κάνει παιδιά μαζί με τον 23χρονο.
Παραδέχτηκε επίσης ότι χρησιμοποίησε το ίδιο όπλο για να τη σκοτώσει με αυτό που χρησιμοποίησε κατά τη διάρκεια της ληστείας, σύμφωνα με την ένορκη κατάθεση.
- Κασσελάκης: Να κάνουμε μια αρχή για το πολιτικό σύστημα – Είμαστε πάρα πολλοί στην κοινωνία
- Tuttomercatoweb: «Aποκάλυψη του ελληνικού ποδοσφαίρου ο Κωστούλας – Θυμίζει τον Μπενζεμά»
- Gigabit Voucher: Άνοιξε η πλατφόρμα για την επιδότηση συνδέσεων οπτικής ίνας
- Sohmer Piano Building: Το εμβληματικό ρετιρέ της Νέας Υόρκης διατίθεται προς πώληση
- Νάγκελσμαν: «Μένει λίγος χρόνος για να εξελιχθούμε μέχρι την πρόκριση στο Παγκόσμιο Κύπελλο»
- Οι άτυχοι ληστές που έκλεψαν τα βασιλικά πορτρέτα των Ελισάβετ Β’ και Μαργκρέτε Β’ του Άντι Γουόρχολ