Παραγγέλνουν online και δεν παραλαμβάνουν ποτέ – Η συμπεριφορά που έχει διχάσει το TikTok
«Σας βάλαμε με το ζόρι να τα παραγγείλετε; Με ποιο δικαίωμα παίζετε με τη δουλειά μας;».
- Υπό κράτηση η Ειρήνη Μουρτζούκου – Την Παρασκευή στο αυτόφωρο για συκοφαντική δυσφήμηση
- Στο «μικροσκόπιο» της Εισαγγελίας η πισίνα στο ακίνητο του Στέφανου Κασσελάκη στις Σπέτσες
- Ο Ρίτσαρντ Γκιρ θυμάται την πρώτη του συνάντηση με την Τζούλια Ρόμπερτς με αφορμή το «Pretty Woman»
- «Καλπάζουν» οι τιμές του φυσικού αερίου
Ούτε ένα, ούτε δύο, ούτε τρία αλλά επτά απαράδοτα δέματα από πελάτισσες, που ενώ παρήγγειλαν online με αντικαταβολή, στη συνέχεια έκαναν το κορόιδο και δεν παρέλαβαν ποτέ τα προϊόντα τους, έχει η ιδιοκτήτρια ενός καταστήματος ένδυσης.
Η ίδια με βίντεο που ανέβασε στο TikTok καταγγέλλει την κατάσταση και απειλεί πως την επόμενη φορά θα μιλήσει με ονοματεπώνυμα.
«Είπα ότι δεν θα έκανα ποτέ τέτοιο βιντεάκι. Ε, δεν πάει άλλο. Και δεν θα τα πω και ήρεμα. Γιατί; Σας τα χρωστάγαμε;», αναφέρει αρχικά έξαλλη και προσθέτει:
«Σας βάλαμε με το ζόρι να τα παραγγείλετε; Γιατί παίζετε με τα νεύρα μας; Με ποιο δικαίωμα παίζετε με τη δουλειά μας;».
Το κλιπ μετρά χιλιάδες προβολές και σχόλια, με τους followers της να επισημαίνουν από την μεριά τους ότι πολλές φορές δεν φταίνε οι πελάτες αλλά οι κούριερ.
«Να ξέρετε ότι πολλές εταιρείες κούριερ δεν τα φέρνουν και απλά στέλνουν ένα μήνυμα ότι δεν μας βρήκαν», «Να κοιτάτε και τους κούριερ. Φταίνε πάρα πολύ γιατί αργούν να τα φέρουν», «Πολλές φορές αργούν να παραδώσουν και κάπου ο άλλος δεν είναι και αναγκασμένος να το παραλάβει μετά από 10 μέρες», αναφέρουν χαρακτηριστικά κάποιοι χρήστες.
Άλλοι πάλι τονίζουν ότι αυτοί είναι οι κανόνες όταν έχεις e-shop και άλλοι την κατηγορούν για αντιεπαγγελματισμό επειδή εκθέτει τις πελάτισσες.
Υπάρχουν βέβαια και αυτοί που της προτείνουν να αφαιρέσει την επιλογή της αντικαταβολής από το site.
Δείτε το βίντεο
@woman_sense_boutique_ 💣💣#womansenseboutique ♬ πρωτότυπος ήχος – Woman sense Boutique ❤️
Πάντως, το φαινόμενο «παραγγέλνω και δεν παραλαμβάνω ποτέ» φαίνεται πως τείνει να εξελιχθεί σε μάστιγα.
Η παραπάνω περίπτωση δεν είναι η μοναδική. Αρκεί μια βόλτα στο hashtag #απαράδοτα στα social media και το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλά e-shop δείχνει πολύ πιο σοβαρό.
Πολλοί ιδιοκτήτες καταστημάτων περιγράφουν την εμπειρία τους, με κοινό «παρονομαστή» όλων να είναι η αντικαταβολή.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις