Mercedes-Maybach EQS SUV: Ηλεκτροκίνηση κορυφής
H γερμανική φίρμα προσθέτει στην γκάμα της την πρώτη ηλεκτροκίνητη πρόταση με τα σήματα της Maybach με την μορφή της ήδη πληθωρικής EQS SUV η οποία γίνεται ακόμα πληθωρικότερη χάρη στην φροντίδα του βελτιωτικού οίκου της Mercedes
Η Mercedes έχει παρουσιάσει μέσα σε μια διετία έξι αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα, αυξάνοντας με γεωμετρικούς ρυθμούς την σειρά των EQ και συμπεριλαμβάνοντας σε αυτήν εκδόσεις . Πλέον ήρθε το πλήρωμα του χρόνου η γκάμα της Mercedes να αποκτήσει μια ηλεκτρική πρόταση με τα σήματα και την φροντίδα της Maybach και αφετηρία την πρόσφατη και ήδη αρκούντως πολυτελή και πληθωρική EQS SUV.
Με δεδομένες τις γενναιόδωρες διαστάσεις της EQS SUV η Mercedes-Maybach δεν μπήκε στον κόπο να αυξήσει το μεταξόνιο του μοντέλου, που υπενθυμίζεται έχει μήκος 5,123 μ. και μεταξόνιο 3,21 μ.
Βέβαια στην προκειμένη περίπτωση η διχρωμία που είναι συνυφασμένη με τις προτάσεις της Maybach φροντίζει να δώσει μια άλλη διάσταση στον όγκο της EQS SUV που συμπληρώνεται εμφατικά από την εξίσου εμβληματική γρίλια με το άφθονο χρώμιο.
Οι σχεδιαστές της Maybach δεν έχουν αφήσει την ευκαιρία των διακοσμητικών εισαγωγών αέρα ανεκμετάλλευτη, κοσμώντας τους με λογότυπα της φίρμας, μοτίβο που επανέρχεται και τα φώτα καλωσορίσματος. Από την εικόνα του μοντέλου δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι χαρακτηριστικού σχεδιασμού τροχοί σε διάσταση 21 και 22 ιντσών αλλά όχι 23 ιντσών καθώς οι θόλοι της EQS SUV ως ηλεκτροκίνητης, σχεδιασμένοι με γνώμονα την αεροδυναμική, είναι πιο στενοί και δεν θα το επέτρεπαν.
Φυσικά όπως κάθε Maybach που σέβεται τον εαυτό της, έτσι και σε αυτήν την περίπτωση, η ουσία προκύπτει από το εσωτερικό. Εκεί, η EQS SUV έχει περιοριστεί σε αυστηρά τετραθέσια διάταξη με τα δύο πίσω καθίσματα να συμβαδίζουν με τις υψηλότερες των προδιαγραφών άνεσης διαθέτοντας πτυσσόμενα υποπόδια, ειδικής διαμόρφωσης προσκέφαλα, όλα σχεδιασμένα με κριτήριο την άνετη παραμονή των επιβατών σε ένα πολυτελές περιβάλλον που συμπληρώνεται και με αναλόγως upper class αξεσουάρ όπως τα δύο ποτήρια σαμπάνιας που αποθηκεύονται στο ενδιάμεσο των δύο πίσω, ρυθμιζόμενων ως προς κάθε συστατικό τους, καθισμάτων.
Τα τελευταία φυσικά εφοδιάζονται με σύστημα θέρμανσης/κλιματισμού το οποίο «ανεβαίνει» μέχρι τους ώμους και λειτουργία μασάζ. Ανάμεσα στα καθίσματα παρεπιδημεί μια γενναιόδωρη κεντρική κονσόλα με αποθηκευτικούς χώρους, ποτηροθήκες, θύρες USB-C και χειριστήρια για τα περιφερειακά συστήματα. Tην εξοπλιστική εικόνα του πίσω καθίσματος συμπληρώνει η παρουσία οθονών 11,6 ιντσών στα προσκέφαλα του πίσω καθίσματος που συνεργάζονται με το MBUX αλλά και ένα αφαιρούμενο mini bar. Στο μπροστινό τμήμα, αυτονόητα δεσπόζει η Hyperscreen στην νεότερη εκδοχή της μαζί με την τελευταία έκδοση του MBUX σε διαμόρφωση Maybach που σημαίνει νέες επιλογές σε ό,τι αφορά το στυλ διαμόρφωσης των ενδείξεων και των επιλογών.
Επίσης, αν και το φυσικό δέρμα, εν προκειμένω Nappa δεν θα μπορούσε να λείπει, σε μια προσπάθεια εξορθολογισμού και πιο φιλικών προς το περιβάλλον πρακτικών η βαφή του έχει πραγματοποιηθεί με την συνδρομή ανακυκλωμένων και οργανικών υλικών. Ως συνήθως η έμφαση στη λεπτομέρεια είναι θεαματική με τα στοιχεία από μέταλλο, ξύλο και το γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα να εναλλάσσονται ιδανικά με τις πολυτελείς επενδύσεις ακόμα και στις πιο αθέατες πτυχές του εσωτερικού όπως τα πατάκια και τα λογότυπα της Maybach στα πεντάλ καθώς και σε περίπου ακόμα τριάντα σημεία στον θάλαμο επιβατών.
Η αναβάθμιση δεν αφορά μόνο το φαίνεσθαι και την πολυτέλεια καθώς η έκδοση Maybach επωφελείται από το ανάλογης με την τετράθυρη AMG EQS διαμόρφωσης ηλεκτρικό σύνολο το οποίο αποτελείται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ συνδυαστικής ισχύος 658 ίππων. H συνολική αυτονομία φλερτάρει με τα 600 χλμ. ενώ η φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να πραγματοποιηθεί σε ταχυφορτιστή DC 200 kW.
Τις προδιαγραφές της έκδοσης συμπληρώνουν μια ειδικά προσαρμοσμένη στον προσανατολισμό της αερανάρτηση η οποία συνδυάζεται με μια επιπλέον ρύθμιση, ειδικά διαμορφωμένη για την έκδοση με το όνομα Maybach. Η συγκεκριμένη ρύθμιση αντικαθιστά το πρόγραμμα Comfort και αυτονόητα εστιάζει στην άνεση των επιβατών του πίσω καθίσματος μειώνοντας δραστικά τους κραδασμούς στο πίσω τμήμα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις