Renault Clio: Ενηλικίωση
Η γαλλική φίρμα αποκαλύπτει την ανανεωμένη εκδοχή του Clio η οποία επενδύει σε ένα πιο ενήλικο στυλ προσφέροντας ταυτόχρονα περισσότερο εξοπλισμό και επιλογές
- Πατέρας βίαζε και εξέδιδε την ανήλικη κόρη του σε άγνωστους άνδρες - Σοκάρει υπόθεση στη Γαλλία
- Πολάκης: Τη Δευτέρα θα είμαι μπροστάρης σε μια προσπάθεια ανασυγκρότησης του ΣΥΡΙΖΑ
- Φάμελλος: Τυχοδιώκτης ο Κασσελάκης – Μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να σταματήσει το πάρτι δισεκατομμυρίων του Μητσοτάκη
- Το «εστιατόριο των λανθασμένων παραγγελιών» στην Ιαπωνία έχει να μας διδάξει πολλά
Περίπου τέσσερα χρόνια μετά την πρεμιέρα της νέα γενιάς του γαλλικού bestseller, η Renault προχωρά στην ανανέωσή του η οποία κατά κάποιο τρόπο υπερβαίνει τα εσκαμμένα, με τους Γάλλους να είναι πιο γενναιόδωροι από ότι συνήθως επιβάλει η διαδικασία μιας τυπικής ανανέωσης.
Μια απλή παρατήρηση στην όψη του ανανεωμένου Clio αρκεί για να διαπιστώσει κανείς ότι επιθυμία της Renault ήταν να βάλει το μαχαίρι πιο βαθιά από ότι συνηθίζεται, με τα σαφώς πιο λεπτά φωτιστικά σώματα που συνδυάζονται με ιδιαίτερα LED ημέρα τα οποία παραπέμπουν στο ήμισυ του ρόμβου που αποτελεί το λογότυπο της γαλλικής φίρμας και την νέα και πιο φαρδιά γρίλια με το γυαλιστερό μοτίβο σκακιέρας να έχουν συμπαρασύρει το σύνολο των σχεδιαστικών χαρακτηριστικών, προσδίδοντας στο γαλλικό supermini μια πιο αιχμηρή και πιο «ενήλικη» εμφάνιση σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν του.
Στο πίσω τμήμα εκτός από τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η επιλογή της Renault να σχεδιάσει διαφορετικούς αεροδυναμικούς διαχύτες, αναλόγως την έκδοση κάτι που σημαίνει ότι το Clio έχει έξι διαφορετικά design σε ό,τι αφορά το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό του. Να σημειωθεί επίσης ότι πλέον την θέση της RS έκδοσης καταλαμβάνει η έκδοση Alpine στην κορυφή της γκάμας όπως υπαγορεύει ο νέος εταιρικός σχεδιασμός της Renault.
Tο παζλ συμπληρώνουν αναμενόμενα μια ευρεία γκάμα νέου σχεδιασμού τροχών με διάσταση έως 17 ίντσες με κοινό παρονομαστή το λογότυπο της φίρμας σε βουρτσισμένο αλουμίνιο καθώς και μια εμπλουτισμένη χρωματική παλέτα που περιλαμβάνει περισσότερες επιλογές και νέες αποχρώσεις.
Στα ενδότερα, από σχεδιαστικής άποψης δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές με την Renault να δίνει έμφαση στα πιο φιλικά προς το περιβάλλον υλικά αντικαθιστώντας στις διαθέσιμες επιλογές το δέρμα με ένα νέο υλικό το οποίο αποτελείται από οργανικές ίνες και πολυεστέρα το οποίο ονομάζει ΤΕP. Στην περίπτωση της κορυφαίας έκδοσης Esprit Alpine τα μπροστινά καθίσματα αντικαθίστανται από σπορ προσανατολισμού τα οποία υπόσχονται καλύτερη πλευρική στήριξη.
Σε ό,τι αφορά τον ψηφιακό εξοπλισμό, ο πίνακας οργάνων προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε διαστάσεις 7,0 και 10,0 ιντσών ενώ, αντιστοίχως το κάθετου προσανατολισμού infotainment διατίθεται σε διαστάσεις 7,0 και 9,3 ιντσών. Το τελευταίο περιλαμβάνει λογισμικά Apple CarPlay και Android Auto, σύστημα πλοήγησης ενώ στα διαθέσιμα συστήματα άνεσης, ασφάλειας και υποβοήθησης περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, κάμερα περιμετρικής θέασης με κάμερες, σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2 και ενεργό cruise control με δυνατότητα αυτόματης επιβράδυνσης και εκκίνησης.
Η γκάμα κινητήρων εστιάζει, ως συνήθως στην πολλαπλότητα των επιλογών περιλαμβάνοντας συμβατικές εκδόσεις βενζίνης αλλά και πετρελαίου, LPG και φυσικά υβριδική τεχνολογία.
Εφαλτήριο αποτελεί ο ατμοσφαιρικός τρικύλινδρος κινητήρας του 1,0 λίτρου ο οποίος απευθύνεται σε όσους προτεραιοποιούν την προσιτότητα και την εξοικονόμηση ενέργειας με ισχύ 65 ίππων και 95 Nm ροπής ο οποίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων. Η σκυτάλη περνά στον turbo με ίδια χωρητικότητα και τρεις κυλίνδρους ο οποίος υπόσχεται ισχύ 90 ίππων και 160 Nm ροπής ο οποίος συμπληρώνεται από μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων.
Για τους θιασώτες του diesel, το Clio δεν απεμπολεί την συγκεκριμένη επιλογή η οποία προσφέρεται με την μορφή ενός Blue dCi με χωρητικότητα 1,5 λίτρου με απόδοση 100 ίππων και 260 Nm ροπής και σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων.
Φυσικά την κορυφή της γκάμας και στην περίπτωση του ανανεωμένου Clio καταλαμβάνει η υβριδική έκδοση E-Tech Hybrid η οποία συνδυάζει ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρου σε συνδυασμό με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και μπαταρία ιόντων λιθίου 1,2 kWh.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις