VW ID.7: To νέο πληθωρικό μέλος των ID.
Η γερμανική φίρμα συμπληρώνει το παζλ για το μοντέλο που θα τοποθετηθεί στην κορυφή της ηλεκτρικής γκάμας της το οποίο πλην των ηλεκτρικών χαρακτηριστικών του, φροντίζει να συνοδεύσει το πληθωρικό του παράστημα με πινελιές πολυτέλειας
Μετά από μια μακρά εκστρατεία teasing, η γερμανική φίρμα κάνει τα αποκαλυπτήρια του νέου ηλεκτρικού μοντέλου που θα τεθεί επικεφαλής της γκάμας των ID. όντας διαθέσιμο σε Ευρώπη και Κίνα από το προσεχές φθινόπωρο.
Σύμφωνα με τις συστάσεις το ID.7 θα είναι διαθέσιμο σε δύο επίπεδα Pro και Pro S με κοινό παρονομαστή την παρουσία δύο ηλεκτρικών μοτέρ, ισχύος 210 kW (286 ίπποι) αλλά με δύο διαφορετικές μπαταρίες με 82 και 91 kWh ονομαστικής χωρητικότητας οι οποίες προσφέρουν αυτονομία 615 και 700 χλμ. αντίστοιχα. Διαφορετικό είναι και το κύκλωμα φόρτισης καθώς η «μικρή» μπαταρία μπορεί να επαναφορτιστεί με τάση έως και 170 kW ενώ η μεγαλύτερη με τάση έως και 200 kW.
To ID.7 έχει μήκος 4,961 μ., μεταξόνιο 2,966 μ. και πλάτος 1,862 μ. ενώ χάρη στην ιδιάζουσα διαμόρφωση του αμαξώματος ο αεροδυναμικός συντελεστής περιορίζεται σε 0.23. Στο εσωτερικό του ID.7, εκτός από το τις γνώριμες προδιαγραφές των ηλεκτρικών VW, κυριαρχεί το Head-up Display επαυξημένης πραγματικότητας που αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού του μοντέλου. Με αυτό δεδομένο, η διάρθρωση των πληροφοριών και των ενδείξεων στον ψηφιακό πίνακα οργάνων έχει απλοποιηθεί περιλαμβάνοντας λιγότερα στοιχεία ενώ ο οδηγός μπορεί να παραμετροποιήσει ποιες πληροφορίες θα περιλαμβάνονται στο HUD μέσω των χειριστηρίων στο τιμόνι.
Την ψηφιακή εικόνα συμπληρώνει ένα infotainment 15,0 ιντσών το οποίο συνδυάζεται με φωτιζόμενα sliders αφής για την ρύθμιση του κλιματισμού, την θερμοκρασία και την ένταση του ήχου. Να σημειωθεί ότι το ID.7 διαθέτει ένα από τα πιο εξελιγμένα συστήματα κλιματισμού που προσφέρει η VW και το οποίο έγκειται στην παρουσία μοτέρ που κινούν τους αεραγωγούς ώστε να διαχέουν ομοιόμορφα τον αέρα σε όλο το εύρος της καμπίνας. Παράλληλα ο κλιματισμός συνεργάζεται και με το σύστημα φωνητικών εντολών, δίνοντας την δυνατότητα στον οδηγό να αναπροσαρμόζει την θερμοκρασία δίνοντας την αντίστοιχη εντολή.
Στον βασικό εξοπλισμό του μοντέλου περιλαμβάνεται το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης Travel Assist το οποίο περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ενεργό cruise control, σύστημα υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας ενώ ανιχνεύει και τα όρια ταχύτητας, αναπροσαρμόζοντάς την αυτόματα.
Στις εξοπλιστικές επιλογές περιλαμβάνονται ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα με 14 διαφορετικές ρυθμίσεις. Παράλληλα το σύστημα Climatronic ανιχνεύει τα επίπεδα θερμοκρασίας και υγρασίας αναπροσαρμόζοντας αυτόματα την λειτουργία ψύξης και θέρμανσης των καθισμάτων. Στις δυνατότητές τους περιλαμβάνεται και λειτουργία μασάζ χάρη σε 10 ή 12 -στις ακριβότερες εκδόσεις- ενεργά μαξιλαράκια με αέρα. Στον προαιρετικό εξοπλισμό ανήκει επίσης και η πανοραμική ηλιοροφή με μεταβλητή διαπερατότητα στο φως την οποία ο οδηγός μπορεί να διαμορφώσει με φωνητική εντολή ή του αντίστοιχου χειριστηρίου.
- Ουκρανία: Το κοινοβούλιο αναβάλει τη συνεδρίασή του
- Μπενιαμίν Νετανιάχου: Μίλησε για νέα «δίκη του Ντρέιφους» μετά το ένταλμα του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου
- Τρίτο κόμμα με τη βούλα, μίκρυνε η παρεούλα
- Τις ακριβότερες υπηρεσίες υγείας στην περιοχή έχει η Ελλάδα
- Συνταγή: Λαχταριστό κιουνεφέ
- Αθηνά Λινού: Κάνει μήνυση στον Πολάκη – Καταθέτει δεκάδες κούτες με χιλιάδες έγγραφα στην εισαγγελία