smart#3: Σε δυναμικότερες ατραπούς
Πιστή στην υπόσχεσή της η «νέα» smart αποκαλύπτει από την έκθεση της Σαγκάης το νέο μέλος της γκάμας της το οποίο παίρνει την μορφή μιας coupe crossover παραλλαγής του #1 η οποία αναμένεται και στην Ευρώπη από το 2024
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
Η smart δίνει από την έκθεση της Σαγκάης μια γερή δόση από το νέο μοντέλο που θα προσθέσει στην γκάμα της και το οποίο θα αξιοποιήσει τον διακριτικό αριθμό #3. To νέο μοντέλο παίρνει ως αφετηρία το ήδη γνωστό #1 με τη διαφορά ενός πιο δυναμικού αμαξώματος το οποίο η smart αποκαλεί το πρώτο «sports utility coupe» και το οποίο, ανεξαρτήτως συστάσεων, εμπίπτει στην κατηγορία των coupe SUV.
Εκτός από την αντίστοιχου ύφους coupe λογικής χάραξη της οροφής και το αναγνωρίσιμο σχεδιαστικό ύφος από το #1, η smart έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στη λεπτομέρεια αντικαθιστώντας κατά κάποιο τρόπο τις τετραγωνισμένες επιφάνειες του ήδη γνωστού ηλεκτρικού SUV της με περισσότερες καμπύλες όπως προδίδει ο σχεδιασμός του καπό του μπροστινού τμήματος, των πλευρικών τμημάτων και της γραμμής των παραθύρων που απηχούν την καμπύλη της οροφής.
Υπό το ίδιο ακριβώς σκεπτικό μια αντιπαραβολή ανάμεσα σε #1 και #3, αποκαλύπτει ότι η ίδια ακριβώς λογική διέπει και τον σχεδιασμό των φωτιστικών σωμάτων, μπροστά, που αν και διατηρούν το ίδιο ύφος με το #1 ενδίδουν σε περισσότερες καμπύλες.
Το εσωτερικό ακολουθεί τις ίδιες προδιαγραφές με το #1 με κυρίαρχο ένα infotainment 12,8 ιντσών και ένα πιο διακριτικό ψηφιακό πίνακα οργάνων. Την εικόνα συμπληρώνουν τρεις κυκλικοί αεραγωγοί ενώ στις προαιρετικές επιλογές συγκαταλέγεται ηχοσύστημα Beasts με 13 ηχεία.
Προς το παρόν η smart δεν ανακοινώνει τεχνικά χαρακτηριστικά αν και αυτά προδιαγράφονται κοινά με το #1 το οποίο είναι διαθέσιμο με ένα ηλεκτροκινητήρα 272 ίππων και 343 Nm ροπής που τροφοδοτείται από μπαταρία 66 kWh η οποία με τη σειρά της εξασφαλίζει αυτονομία από 420 έως 440 χλμ. και μπορεί να φορτιστεί σε ταχυφορτιστή DC με τάση 150 kW.
Επίσης με δεδομένο το δυναμικότερο προσανατολισμό της έκδοσης, παραπάνω από δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η εξέλιξη μιας ισχυρότερης έκδοσης με την φροντίδα της Brabus η οποία όπως και στην περίπτωση του #1 θα επωφελείται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ 428 ίππων, μέγεθος που της εξασφαλίζει τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα. Αναμενόμενα η ισχυρότερη έκδοση του οίκου Brabus θα διαθέτει και μια αναβαθμισμένη εμφάνιση η οποία θα σηματοδοτεί τον ισχυρότερο χαρακτήρα της.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις